Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Dodo: voor twee personen
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Reis Dodo: voor twee personen
Qua verkeer kan het bij Bakersfield nog wel eens drukker zijn, maar uiteindelijk zal dat wel meevallen.
Het is gewoon een heel heftige rit.
Als je heel vroeg vertrekt en jullie kunnen flink doorrijden dan zou het kunnen, maar het is wel een eind.
Het kan wel, maar het laat eigenlijk geen ruimte voor iets langere tussenstops als je leuke dingen tegenkomt onderweg.
Het is gewoon een heel heftige rit.
Als je heel vroeg vertrekt en jullie kunnen flink doorrijden dan zou het kunnen, maar het is wel een eind.
Het kan wel, maar het laat eigenlijk geen ruimte voor iets langere tussenstops als je leuke dingen tegenkomt onderweg.
Re: Reis Dodo: voor twee personen
Ik ben me er van bewust dat het een heel heftige rit zal zijn, maar goed, we beschouwen het gewoon als een lange en vervelende overgangsdag rijden om daarna een leuke tijd te hebben in Sequoia en de mooie kustroute te doen
En als ik het goed begrepen heb is de route tussen de GC en Sequoia op zich al minder de moeite qua bezienswaardigheden...? Of dat is toch wat ik al vaak gelezen heb. Daarom is het effectief onze bedoeling om zo snel mogelijk door de Mojave-woestijn te rijden en weinig tijd uit te trekken om bepaalde zaken onderweg te bezichtigen...
Alvast bedankt voor de reacties!
En als ik het goed begrepen heb is de route tussen de GC en Sequoia op zich al minder de moeite qua bezienswaardigheden...? Of dat is toch wat ik al vaak gelezen heb. Daarom is het effectief onze bedoeling om zo snel mogelijk door de Mojave-woestijn te rijden en weinig tijd uit te trekken om bepaalde zaken onderweg te bezichtigen...
Alvast bedankt voor de reacties!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht