Wij gaan deze zomer 13 dagen naar Florida. Onze reis begint in Orlando en eindigt in Miami.
Ik heb de route ondertussen uitgestippeld en huisjes/hotels en B&B geboekt, maar alles is nog annuleerbaar.
We willen zoals gewoonlijk weer veels te veel zien, in een veels te korte tijd.
Maar goed, ik zou graag van jullie ervaren reizigers horen of onze plannen haalbaar zijn, of dat het toch echt te veel gejakker is.
Tips zijn heel erg welkom.
Dag 1 09-07 Dusseldorp - Orlando aankomst 16.45 uur
Dag 2 10-07 Islands of Adventure
Dag 3 11-07 Orlando - Ormond by the Sea. Onderweg bezoek Daytona Speedway All Acces Tour en 's middags St Augustine
Dag 4 12-07 Ormond by the Sea. Overdag KNC bezoeken en de terugweg op het strand rijden en bezoek aan de Pier in Daytona Beach
Dag 5 13-07 Ormond by the Sea - Clearwater. Onderweg bezoek Blue Springs State Park (boardwalk of tuben) en Tampa bezichtingen
Dag 6 14-07 Clearwater. Dolfijnen tour of een bootje huren. Eind van de middag naar Dali Museum St Petersburg
Dag 7 15-07 Clearwater - Fort Meyers Beach. Onderweg stoppen bij Sunshine Bridge, Myakka River State Park Canopy Trail. 's Middags Sanibel
Dag 8 16-07 Fort Meyers Beach - Islamadora. Onderweg in de Everglades een Airboat ritje maken, Turner River looproad rijden en Anhinga Trail lopen.
Dag 9 17-07 Islamodara. Snorkelen met Seamonkeys naast ons hotel.. Tarpons voeren bij Robbie's en Old 7 Miles Bridge bekijken op Marathon
Dag 10 18-07 Islamadora - Key West. Onderweg Bahia Honda State Park, Silver Palms Trail Lopen en Big Pine Key hertjes zoeken.
Dag 11 19-07 Key West - Miami Beach. Overdag in Key West rondstruinen en eind van de middag naar Miami Beach
Dag 12 20-07Miami Beach. Sightseeing Miami
Dag 13 21 -07 Miami Beach. Strand en winkelen. Om 17.00 uur de auto inleveren. Half 10 vertrekt onze vlucht
Dag 14 22-07 Weer Thuis.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en tips.
groetjes Anja