Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wederom een vakantie naar de VS met als reactie van de omgeving: Alweer??
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wederom een vakantie naar de VS met als reactie van de omgeving: Alweer??
Volgend jaar gaan wij voor de 11e keer naar de VS.
Mijn collega is gisteren terug gekomen van een 2 weekse reis door Amerika. Ze vond het wel ok, maar niet super en kan zich niet voorstellen dat ik al 11 keer die kant op ga.
Ik merkte dat ik daar toch een beetje van overdonderd was. Voor mij is Amerika het coolste, mooiste en leukste land ter wereld ondanks dat ik de wereld niet heb gezien.
Ik heb daar gisteren toch over nagedacht, wij krijgen wel vaker de opmerking, alweer???
Maken jullie dat ook mee in je omgeving?
Ik moet zeggen dat andere verre landen mij niet perse trekken. Wij zijn wel vaker op vakantie geweest naar Europese bestemmingen maar voor de verre dure reis ga ik het liefst naar Amerika.
Mijn collega is gisteren terug gekomen van een 2 weekse reis door Amerika. Ze vond het wel ok, maar niet super en kan zich niet voorstellen dat ik al 11 keer die kant op ga.
Ik merkte dat ik daar toch een beetje van overdonderd was. Voor mij is Amerika het coolste, mooiste en leukste land ter wereld ondanks dat ik de wereld niet heb gezien.
Ik heb daar gisteren toch over nagedacht, wij krijgen wel vaker de opmerking, alweer???
Maken jullie dat ook mee in je omgeving?
Ik moet zeggen dat andere verre landen mij niet perse trekken. Wij zijn wel vaker op vakantie geweest naar Europese bestemmingen maar voor de verre dure reis ga ik het liefst naar Amerika.
Laatst gewijzigd door Hinko op 10 mei 2016, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast
Re: Wederom een vakantie naar de VS met als reactie van de omgeving: Alweer??
Ik denk dat vakanties zo subjectief zijn dat je je van je omgeving echt helemaal niets moet aantrekken.
Ik zeg altijd, sure, ik wil wel een keertje naar Japan ofzo, maar eerst wil ik heel Amerika gezien hebben, desnoods meerdere keren op dezelfde plek (NY). Dan krijg ik van mijn omgeving ook soms rare blikken. Niet iedereen is zo'n fan van Amerika, iedereen heeft z'n redenen ervoor. Vaak zijn deze politiek, en beseffen veel mensen niet dat de VS, ookal is het een land, minstens even veel natuurlijke (en menselijke, in mindere maten) bezienswaardigheden heeft als Europa. 10 verschillende landen bezoeken in Europa kan minder afwisselend zijn dan 10 verschillende reizen in de VS.
Zelfs al ben je niet gefascineerd door alles Amerikaans (zoals velen op dit forum, inclusief mezelf), denk ik dat het bijzondere vakanties kunnen zijn.
Ik heb ook al een paar keer gehoord dat mensen hun vakantie vonden tegenvallen, maar als je dan vraagt wat ze gedaan hebben: de voorbeeldroute zuid-west, op 14 dagen, met "reisbureau"-hotels. Op die manier geef je het land natuurlijk niet de tijd/mogelijkheid om je te overtuigen van z'n schoonheid.
Persoonlijk denk ik dat je nooit heel de VS in een vakantie moet proberen te bezichtigen, dan doe je alles veel te gehaast en kan je van niets echt genieten. Ga een keer rustig naar een deel, en dan zal je vanzelf zien (of niet), dat je ook de rest, in toekomstige vakanties, wil doen.
Ik zeg altijd, sure, ik wil wel een keertje naar Japan ofzo, maar eerst wil ik heel Amerika gezien hebben, desnoods meerdere keren op dezelfde plek (NY). Dan krijg ik van mijn omgeving ook soms rare blikken. Niet iedereen is zo'n fan van Amerika, iedereen heeft z'n redenen ervoor. Vaak zijn deze politiek, en beseffen veel mensen niet dat de VS, ookal is het een land, minstens even veel natuurlijke (en menselijke, in mindere maten) bezienswaardigheden heeft als Europa. 10 verschillende landen bezoeken in Europa kan minder afwisselend zijn dan 10 verschillende reizen in de VS.
Zelfs al ben je niet gefascineerd door alles Amerikaans (zoals velen op dit forum, inclusief mezelf), denk ik dat het bijzondere vakanties kunnen zijn.
Ik heb ook al een paar keer gehoord dat mensen hun vakantie vonden tegenvallen, maar als je dan vraagt wat ze gedaan hebben: de voorbeeldroute zuid-west, op 14 dagen, met "reisbureau"-hotels. Op die manier geef je het land natuurlijk niet de tijd/mogelijkheid om je te overtuigen van z'n schoonheid.
Persoonlijk denk ik dat je nooit heel de VS in een vakantie moet proberen te bezichtigen, dan doe je alles veel te gehaast en kan je van niets echt genieten. Ga een keer rustig naar een deel, en dan zal je vanzelf zien (of niet), dat je ook de rest, in toekomstige vakanties, wil doen.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Je hebt ook helemaal gelijk. Haar opmerking stak mij enigszins. Collega heeft een 14 daagse reis gemaakt inclusief NY en de Westkust (idd een reisbureau reis). Ik had nog voorgesteld om haar te helpen met zelf plannen.
Dat heb ik ook, ik zou best wel eens ooit naar Azië willen, maar nu nog niet. Ik wil nog zoveel zien en doen. Het vooruitzicht van een Amerika reis doet mijn hart sneller kloppen en met andere landen heb ik dat (nog) niet.
Dat heb ik ook, ik zou best wel eens ooit naar Azië willen, maar nu nog niet. Ik wil nog zoveel zien en doen. Het vooruitzicht van een Amerika reis doet mijn hart sneller kloppen en met andere landen heb ik dat (nog) niet.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Is wel een beetje herkenbaar. Sinds 2012 gaan wij eind juni alweer voor de 6e keer naar Amerika en dan krijg je inderdaad weleens 'alweer?' en 'daar zijn jullie toch al een paar keer geweest' te horen. Wij reizen best wel wat per jaar en gaan, naast Amerika, ook naar andere verre landen zoals Peru, Japan, Indonesië. Dat geniet ik enorm van. Houd echt van reizen. Maar naar Amerika keren we toch elke keer wel weer terug
We grappen dan ook terug dat het ons 2e thuisland is geworden (I wish!).
Niet iedereen zal dit inderdaad zo ervaren. Ligt er denk ik ook wel aan wat je in een vakantie verwacht, waar ga je voor en wat hoop je te zien en doen. En als je dan inderdaad een gehaaste reisbureaureis maakt...
Onze eerste reis was eigenlijk ook wel redelijk gehaast en vaak maar kort per plaats. Al had ik toen toch ook gelijk wel al iets van; dit wil ik echt best wel vaker
maar ieder z'n ding

Niet iedereen zal dit inderdaad zo ervaren. Ligt er denk ik ook wel aan wat je in een vakantie verwacht, waar ga je voor en wat hoop je te zien en doen. En als je dan inderdaad een gehaaste reisbureaureis maakt...
Onze eerste reis was eigenlijk ook wel redelijk gehaast en vaak maar kort per plaats. Al had ik toen toch ook gelijk wel al iets van; dit wil ik echt best wel vaker

Laatst gewijzigd door Travelkitty op 10 mei 2016, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik kan me écht niet voorstellen dat je van een (eerste) VS reis terugkeert met een 'het was zo-zo' gevoel. Net als ik me niet kan voorstellen dat je een dergelijke reis kant-en-klaar zou boeken bij een reisbureau. Maar....ik kan me ook niet voorstellen dat je alleen maar op reis wilt naar de VS en niet de behoefte voelt naar andere landen te gaan.
In de afgelopen jaren zijn we 4 keer naar de VS geweest, een gemiddelde van 1 keer in de 2 jaar
. Maar in diezelfde periode zijn we ook in Thailand, Israel, Marokko, Singapore/Maleisie, Griekenland, Cuba geweest en enkele stedentrips binnen Europa. De VS staat garant voor een prettige en inspirerende reis, dus ik zal er waarschijnlijk terug blijven keren. Maar ik wil toch écht ook andere plekken in de wereld zien. De VS loopt immers niet weg.
Vrienden van ons maken op dit moment een roadtrip door zuidwest-Europa. Hartstikke gaaf, ik zie zoveel mooie plekken voorbij komen! Met stip op 1 staat op onze wenslijst nu Japan (op de voet gevolgd door Hawaii en Argentinie/Chili).
Overigens is een goede vriend van ons onlangs voor het eerst naar de VS geweest (op een citytrip naar NY in het verre verleden na dan). Ik heb hem geholpen met het plannen van zijn reis, naar Florida. Alhoewel er genoeg mooie plekjes zijn in die staat, vind ik die bestemming toch redelijk overgewaardeerd. Als ik naar een Caribische bestemming zou willen, zou ik denk ik eerder voor een andere plek kiezen. Dus ook binnen de VS verschilt het nogal.....
In de afgelopen jaren zijn we 4 keer naar de VS geweest, een gemiddelde van 1 keer in de 2 jaar

Vrienden van ons maken op dit moment een roadtrip door zuidwest-Europa. Hartstikke gaaf, ik zie zoveel mooie plekken voorbij komen! Met stip op 1 staat op onze wenslijst nu Japan (op de voet gevolgd door Hawaii en Argentinie/Chili).
Overigens is een goede vriend van ons onlangs voor het eerst naar de VS geweest (op een citytrip naar NY in het verre verleden na dan). Ik heb hem geholpen met het plannen van zijn reis, naar Florida. Alhoewel er genoeg mooie plekjes zijn in die staat, vind ik die bestemming toch redelijk overgewaardeerd. Als ik naar een Caribische bestemming zou willen, zou ik denk ik eerder voor een andere plek kiezen. Dus ook binnen de VS verschilt het nogal.....
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Bij mij is het niet alweer en een zucht maar een belangstellend: wanneer gaan jullie weer?
Moet ik bij zeggen dat wij nog veel vaker naar Griekenland gaan. De verhouding is 20 x Griekenland versus 10 x USA.
Wij vinden de USA geweldig als vakantieland maar ieder jaar rondreizen hoeft van ons echt niet.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat mensen het na 1 x rondreizen wel gezien hebben voor hun gevoel. Ik heb dat zelf ook wel, rondreizen hoeft niet meer zo, maar met een heerlijke zonvakantie in Florida in de winter doe je ons wel een groot plezier.
Moet ik bij zeggen dat wij nog veel vaker naar Griekenland gaan. De verhouding is 20 x Griekenland versus 10 x USA.
Wij vinden de USA geweldig als vakantieland maar ieder jaar rondreizen hoeft van ons echt niet.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat mensen het na 1 x rondreizen wel gezien hebben voor hun gevoel. Ik heb dat zelf ook wel, rondreizen hoeft niet meer zo, maar met een heerlijke zonvakantie in Florida in de winter doe je ons wel een groot plezier.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij gaan dit jaar voor de 3e keer naar Amerika en krijgen nu al reactie's van alweer?
Vorige jaar waren we naar Florida (Orlando & Miami) geweest, en in 2014 naar New York
Nu gaan we een 23 daagjes rondreis mijn in het Zuid Westen...
Als het kon gingen we veel vaker! New York waren we toen 8 volledige dagen en zouden we zo weer doen!
Toen waren we al verliefd
op Amerika, en dat blijft voorlopig ook nog wel, Het probleem is de kosten, maar anders gingen we veel vaker en langer naar Amerika
Vorige jaar waren we naar Florida (Orlando & Miami) geweest, en in 2014 naar New York
Nu gaan we een 23 daagjes rondreis mijn in het Zuid Westen...
Als het kon gingen we veel vaker! New York waren we toen 8 volledige dagen en zouden we zo weer doen!
Toen waren we al verliefd

(2014) New York
(2015) Orlando & Miami
(2016) Augustus: Zuid Westen, SF, Yosemite, Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, LA, SF
(2015) Orlando & Miami
(2016) Augustus: Zuid Westen, SF, Yosemite, Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, LA, SF
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Helemaal eens dus ook met RiverCola. En Japan kan ik zeer zeker aanraden! Daar zijn we (precies nu) vorig jaar geweest en willen echt nog graag eens terug! Fantastisch land. En ook echt niet zo duur als de verhalen die de rondte doen. Viel me juist heel erg mee
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Travel 2017
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Over de kosten van een Japan-reis heb ik inderdaad dezelfde verhalen gehoord, dat het best meevalt. Toch wil ik nog even de tijd nemen om te sparen, zodat we aldaar niet teveel hoeven te beknibbelen (wil dan namelijk wel gebruik kunnen maken van de bullet-trains en af an toe overnachten op een echt bijzondere plek)! Daarom gaan we nu eerst weer eens naar Griekenland, het land van rust en zaligheid (voor mij dan
).

..... maar als je van het Caribische Gebied houdt én van het reizen door Amerika, dan vind ik Florida een topbestemming. We zijn nu enkele dagen terug, het was fantastisch.RiverCola schreef: ......, naar Florida. Alhoewel er genoeg mooie plekjes zijn in die staat, vind ik die bestemming toch redelijk overgewaardeerd. Als ik naar een Caribische bestemming zou willen, zou ik denk ik eerder voor een andere plek kiezen. Dus ook binnen de VS verschilt het nogal.....
Zou het ook niet in enkele gevallen een beetje afgunst zijn? Als men reageert met 'alweer?'.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
-
- Amerika-expert
Misschien ligt het er ook aan waar ze kennis maken met Amerika. Ik ben vanaf m'n eerste reis stapeldol op Texas, maar als m'n eerste bezoek aan Amerika bijv. Florida was geweest denk ik niet dat ik snel nog een reis zou boeken.
Maar mijn situatie is een beetje anders dan een 'normale' Amerika bezoeker. Ik ben hier omdat m'n man Amerikaans is, en werd eerst verliefd op de man, en daarna pas op het land.
Maar mijn situatie is een beetje anders dan een 'normale' Amerika bezoeker. Ik ben hier omdat m'n man Amerikaans is, en werd eerst verliefd op de man, en daarna pas op het land.
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Die reacties krijgen wij ook. Veel mensen kunnen zich geen voorstelling maken, hebben alleen de steden in gedachten. Ben nog lang niet uitgekeken. Toch vreemd, sommige mensen gaan elk jaar naar Frankrijk..... dat is veel eenzijdiger. Ik begrijp het commentaar niet. Iedereen moet het toch zelf weten?
Ik heb een ticket om in December naar Japan te gaan. Voor 600 euro een retour. Denk dat ik voor de reis straks 1500 euro kwijt ben (2 weken) Ik vind het tot nu toe ook erg meevallen. (Hoop dat ik dat straks nog steeds vind
)

Voordat ik de eerste keer op vakantie was in de VS, trok de VS me helemaal niet om naar toe te reizen. Latijns Amerika en Zuidoost Azië leken me veel interessanter. Vooral op, en later ook in, Zuid Amerika werd ik verliefd. Van vrienden wel gehoord dat de VS ook heel mooi was, maar ik had echt iets dat ik dat als ik ooit oud was nog wel eens kon doen, maar voorlopig niet.
Dat gevoel werd bevestigd toen ik een keer via Atlanta naar Peru heen en weer vloog. Met die US immigratie en douane wilde ik eigenlijk niets te maken hebben. En op de terugweg had ik een uur of 10 om Atlanta te verkennen. Dat bevestigde mijn gevoel, ik vond er niet veel aan.
Maar door die verliefdheid in Zuid Amerika is er van reizen naar Azië tot op heden niet veel gekomen. Wel ben ik ineens veel vaker in de VS geweest, omdat mijn schoonouders daar wonen. En ook al staan de bezoekjes voor het grootste deel in het kader van familie bezoek, nu ga ik met veel plezier naar de VS.
Een mooie rondreis in het zuidwesten is nog niet gelukt, de basis blijft toch LA en vandaar uit uitstapjes, maar LA is ook fantastisch!
Ook zonder familie daar zou ik nu wel naar de VS op vakantie willen. Dit jaar gaan we wel weer naar de familie, voor een bruiloft. Maar we gaan ook een paar dagen naar Yosemite, daar heb ik al weer veel zin in.
Dat gevoel werd bevestigd toen ik een keer via Atlanta naar Peru heen en weer vloog. Met die US immigratie en douane wilde ik eigenlijk niets te maken hebben. En op de terugweg had ik een uur of 10 om Atlanta te verkennen. Dat bevestigde mijn gevoel, ik vond er niet veel aan.
Maar door die verliefdheid in Zuid Amerika is er van reizen naar Azië tot op heden niet veel gekomen. Wel ben ik ineens veel vaker in de VS geweest, omdat mijn schoonouders daar wonen. En ook al staan de bezoekjes voor het grootste deel in het kader van familie bezoek, nu ga ik met veel plezier naar de VS.
Een mooie rondreis in het zuidwesten is nog niet gelukt, de basis blijft toch LA en vandaar uit uitstapjes, maar LA is ook fantastisch!
Ook zonder familie daar zou ik nu wel naar de VS op vakantie willen. Dit jaar gaan we wel weer naar de familie, voor een bruiloft. Maar we gaan ook een paar dagen naar Yosemite, daar heb ik al weer veel zin in.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Ik ga dit jaar voor de 3e keer en krijg ook al de reacties van sommige mensen. 'Alweer? Daar ben je toch nu al 2x geweest? Wat vind je dan zo leuk aan 'dat' land? Tsja.. Waarom ga jij elk jaar naar Terschelling? Of dezelfde camping op de veluwe? Dan ga ik toch liever vaker naar amerika
Daar ontdek je elke keer weer nieuwe gebieden en plekken.

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Er zijn zoveel prachtige plekken op de wereld, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens verbaasd ben dat mensen jaren achter elkaar naar de VS gaan, en nooit eens een ander land/continent bezoeken. Zeker als jaren achter elkaar het Zuidwesten bezocht wordt. Nu zullen wij de komende jaren ook wel in de VS reizen, omdat we hier nu wonen, maar komende zomer toevallig naar Canada en ik hoop ook zeker tussendoor nog eens een reisje naar Midden- of Zuid-Amerika te kunnen doen.
De VS heeft prachtige natuur, boeiende steden, en is gewoon ook heel makkelijk te bereizen, maar andere landen zijn vaak weer zo anders, ook echt een reis waard.
Maar, uiteindelijk moet je natuurlijk gewoon doen waar je zin in hebt, en vooral niets aantrekken van wat anderen vinden of zeggen. Ieder z'n ding.
De VS heeft prachtige natuur, boeiende steden, en is gewoon ook heel makkelijk te bereizen, maar andere landen zijn vaak weer zo anders, ook echt een reis waard.
Maar, uiteindelijk moet je natuurlijk gewoon doen waar je zin in hebt, en vooral niets aantrekken van wat anderen vinden of zeggen. Ieder z'n ding.
Terug in Texas!
Uiteraard zeggen mensen vaak dingen als alweer & wat trekt je toch aan dat land. Ik ben in .... geweest en ik vond het helemaal niet zo bijzonder.
Daarop is mijn reactie meestal dat de staten zo verschillend zijn dat je die gewoon niet kan vergelijken met elkaar.
Maar het boeit mij echt helemaal niks wat iemand anders ervan vind, ik vind het geweldig en ik blijf gaan! Volgend jaar voor de 10de keer, maar weet niet of ik zo lang kan wachten dus misschien dit jaar nog naar Las Vegas
Daarbij ben ik ook naar Sri Lanka, Kenia, Egypte en nog wel wat plekken geweest, maar niks is zo mooi als the USA

Daarop is mijn reactie meestal dat de staten zo verschillend zijn dat je die gewoon niet kan vergelijken met elkaar.
Maar het boeit mij echt helemaal niks wat iemand anders ervan vind, ik vind het geweldig en ik blijf gaan! Volgend jaar voor de 10de keer, maar weet niet of ik zo lang kan wachten dus misschien dit jaar nog naar Las Vegas

Daarbij ben ik ook naar Sri Lanka, Kenia, Egypte en nog wel wat plekken geweest, maar niks is zo mooi als the USA

- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
wij krijgen ook vaak deze reactie maar ook waar betalen jullie dat altijd van?
Ook van ook al zou ik willen ik kan het niet betalen en dan voel ik me toch schuldig. Wij doen dan thuis iets minder om daar wat meer te kunnen doen.
En Amerika kan je ook niet in 1 keer hebben gezien. Een andere collega doet Florida in 16 dagen en rijd 3500 km, is niet mijn manier .
Ook van ook al zou ik willen ik kan het niet betalen en dan voel ik me toch schuldig. Wij doen dan thuis iets minder om daar wat meer te kunnen doen.
En Amerika kan je ook niet in 1 keer hebben gezien. Een andere collega doet Florida in 16 dagen en rijd 3500 km, is niet mijn manier .
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Brrrr....3500KM rijden is 16 dagen is toch zo'n 215 KM gemiddeld per dag!
Is dit vakantie of een vakantiebaan als postbezorger?
Is dit vakantie of een vakantiebaan als postbezorger?

- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Hoezo? Het kan heel relaxed zijn om een roadtrip te maken. Afgelopen maart reden wij gemiddeld 250 km per dag. Een heerlijke vakantie gehad
Ok, veel kilometers maken is wel inherent aan een wegbrengcamper maar wij vinden het sowieso geen enkel probleem om veel te rijden en voelen ons echt geen postbezorgers

Ok, veel kilometers maken is wel inherent aan een wegbrengcamper maar wij vinden het sowieso geen enkel probleem om veel te rijden en voelen ons echt geen postbezorgers

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij krijgen dat ook vaak te horen. En wij gaan nu pas voor de 4e keer 
Maar ze zeggen ook wel: You hate it, or you love it! Wij zijn er aan verkocht en kunnen ons geen gavere bestemming voorstellen. Wij zijn ook geen mensen voor de jungle of om de hele dag op het strand te liggen. Zo heeft iedereen (gelukkig) zijn eigen ideale vakantie.
En inderdaad, een reis samengesteld en gepland door een reisbureau zouden wij ook nooit doen. Wij plannen alles zelf. Voorgaande jaren boekte we ook alles zelf. Dit jaar hebben we wel via een reisbureau geboekt, maar wel volledig onze eigen route en hotelkeuze bepaald.
Een reis georganiseerd en gepland door een reisbureau lijkt mij persoonlijk ook helemaal niets. Als ik naar die planningen kijk, dan zie je vaak dat het echt heel erg krap en van plek naar plek is. Zonder ergens lang te verblijven. Wij vinden het persoonlijk fijn om en leuke steden 2 of 3 dagen te zitten en vanuit daar ook de omgeving te bekijken en beleven. Daarbij plannen wij onze route altijd op basis van drukte-rust-drukte-rust-drukte....enz.....
Maar ieder zijn ding natuurlijk

Maar ze zeggen ook wel: You hate it, or you love it! Wij zijn er aan verkocht en kunnen ons geen gavere bestemming voorstellen. Wij zijn ook geen mensen voor de jungle of om de hele dag op het strand te liggen. Zo heeft iedereen (gelukkig) zijn eigen ideale vakantie.
En inderdaad, een reis samengesteld en gepland door een reisbureau zouden wij ook nooit doen. Wij plannen alles zelf. Voorgaande jaren boekte we ook alles zelf. Dit jaar hebben we wel via een reisbureau geboekt, maar wel volledig onze eigen route en hotelkeuze bepaald.
Een reis georganiseerd en gepland door een reisbureau lijkt mij persoonlijk ook helemaal niets. Als ik naar die planningen kijk, dan zie je vaak dat het echt heel erg krap en van plek naar plek is. Zonder ergens lang te verblijven. Wij vinden het persoonlijk fijn om en leuke steden 2 of 3 dagen te zitten en vanuit daar ook de omgeving te bekijken en beleven. Daarbij plannen wij onze route altijd op basis van drukte-rust-drukte-rust-drukte....enz.....
Maar ieder zijn ding natuurlijk

NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 3742 Weergaves
-
Laatste bericht door MvdBrink
-
- 2 Reacties