Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor Napa Valley?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Manonneke

Tips voor Napa Valley?

Bericht door Manonneke »

Hallo Allemaal,

14 februari rijden wij van San Francisco via Highway 1 naar Bodega Bay. Vanaf daar gaan we het binnenland in richting Santa Rosa. Lang het Petrified Forest naar The Old Faithfull Gaiser bij Calistoga. Vanaf daar gaan we de Silverado Trail rijden richting Napa.
Nu heb ik al gekeken bij Sterling Vineyards maar ik vraag me af of dat wel zo intressant is in de winter?
Hebben jullie anders nog andere tips langs de Silverado Trail?

Manon
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

http://www.silveradotrail.com/

maar ik neem aan dat je die al kende?
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Yep Pete, die kende ik al.
Volgens dit soort sites is alles altijd mooi en leuk!

Ik hoor het altijd graag van mensen die er al een keer geweest zijn, vandaar!

Manon
zrx1100
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zrx1100 »

Vergeet in Napa zeker niet Downtown Joe's te bezoeken als je wil doorzakken: lekker eten, lekker zelfgebrouwen bier en live muziek.

Verder kan ik je nog vertellen dat wij in Napa zelf overnacht hebben en dan de dag erna een stuk teruggereden zijn om een wijngaard te bezoeken. De hotels/motels in Napa zelf zijn een stuk goedkoper dan in de Valley.
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Thanks!
Kijk dit soort tips bedoel ik nou....!

Manon
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Tips voor Napa Valley?

Bericht door helena »

Manonneke schreef:Nu heb ik al gekeken bij Sterling Vineyards maar ik vraag me af of dat wel zo intressant is in de winter?

Manon
We hebben Sterling Vineyards eind oktober bezocht en het was absoluut de moeite waard. Het weer werkte wel mee, want we konden de heerlijke wijnen op het terras proeven. Ik weet helaas niet hoe het in januari is. Het deel dat je binnen bezoekt is ook echt interessant.

Helena
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

February is misschien wat vroeg in het jaar hiervoor, maar wij hebben veel plezier gehad met Napa Valley Bike Tours.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Toen wij van SF naar Lake Tahoe reden hebben we een stop gemaakt bij Domaine Carneros (http://www.domaine.com). We waren verkeerd gereden en kwamen hier bij toeval terecht. Bleek een prachtig champagnehuis-dat-niet-zo-mag-heten te zijn. We kregen (in een groepje) een gratis rondleiding door het chateau en de kelder en konden een paar sparkling wines proeven. Uiteindelijk ook maar een flesje gekocht (dus die rondleiding hebben ze weer terug verdiend).
Als met al een heel leuke tussenstop!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer