Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Emigratie door afgestudeerde studente
Re: Emigratie door afgestudeerde studente
@Journalist, dat kan alleen als je op een bepaald niveau hebt gewerkt en als de nieuwe baan ook een bepaald niveau heeft. En zelfs dan doen ze dat niet zomaar, zo makkelijk gaat het niet.
-
JuliaWoodsen
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nou daar ben ik weer, ik ben afgelopen woensdag ten huwelijk gevraagt in de Grand Canyon toen we gingen kijken naar de zonsopgang! Goeie god, ik had het echt niet aan zien komen. Had nooit verwacht dat ik op m'n 24e al verloofd zou zijn! Ben nog eventjes op een roze wolk.. Ik ga nog eventjes genieten hier, maandag vliegen we naar Vancity om daar nog een paar weekjes te blijven. We gaan binnenkort ons 'proces' opstarten en ik ben heel erg benieuwd en vind het heel erg spannend! Nog bedankt voor alle hulp hier, maar ik denk dat ik maar eens een Canadees forum ga zoeken haha.. 
Gefeliciteerd met jullie verloving! En succes met de emigratie.
(en 24 is een hele normale leeftijd om je te verloven, toch?)
(en 24 is een hele normale leeftijd om je te verloven, toch?)
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
JuliaWoodsen
- Amerika-ontdekker
Bedankt!! Haha nou ja, mijn ouders hadden liever gehad dat ik een wereldreis zou maken en op m'n 27e zou trouwen.. Maar ik had eigenlijk altijd 24 al een perfecte leeftijd gevonden 
- SophiaB
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Gefeliciteerd! Spannende tijden
Wat betreft het vinden van een Canadees forum: het bestaat wel maar is al jaren errrrrrug "rustig"... Een van de redenen dat ik als Canadese toch het meeste hier rondhang 
-
JuliaWoodsen
- Amerika-ontdekker
Hahaha, ja ik blijf ook nog lekker rondhangen hoor. Vind 't zo'n gezellig en leuk forum, altijd leuk om mensen hun verhalen te lezen en een beetje te 'creepen' 
- SophiaB
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ja, dit is een leuk forum. Het Canadese forum (canadabb.org) was ook gezellig, maar helaas is er veel minder activiteit dan een jaar of 6 geleden, toen half Nederland bezig was naar Canada te emigreren. Die zijn OF in Canada nu OF hebben het opgegeven met alle nieuwe regels, dus als er een keer per maand een nieuwe berichtje op staat is het veel.
Jammer dat dit forum niet "Emigratie naar NOORD Amerika" heette, dan zat Canada er ook bij in....... maar ach tis toch allemaal een pot nat. Nederland of Belgie, de VS of Canada, wij zeggen magnetron en zij zeggen microgolf, wij zeggen toque en zij beanie
Jammer dat dit forum niet "Emigratie naar NOORD Amerika" heette, dan zat Canada er ook bij in....... maar ach tis toch allemaal een pot nat. Nederland of Belgie, de VS of Canada, wij zeggen magnetron en zij zeggen microgolf, wij zeggen toque en zij beanie
Grappig, altijd alle koppels die hier vragen of er een andere manier is besluiten uiteindelijk toch te verloven haha.
Gefeliciteerd ! Ik was 23 toen ik mij verloofde, en afgelopen januari getrouwd !(toen was ik ook 24) Het is een hele grote stap, maar na de eerste paar weken voelt het eigenlijk niet anders dan normaal
Gefeliciteerd ! Ik was 23 toen ik mij verloofde, en afgelopen januari getrouwd !(toen was ik ook 24) Het is een hele grote stap, maar na de eerste paar weken voelt het eigenlijk niet anders dan normaal

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
-
JuliaWoodsen
- Amerika-ontdekker
Wat leuk, nog van harte gefeliciteerd!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht