Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Kelly Park naar St Augustine
-
anjaschreurs
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Van Kelly Park naar St Augustine
Hallo allemaal,
We gaan deze zomer 14 dagen naar Florida met onze 4 kinderen. We hebben de route al aardig klaar, maar ik zit een beetje te puzzelen met de route vanaf Kelly Park naar St Augustine.
Je hebt de keus uit 3 wegen. Maar...welke is het mooist om te rijden.
De optie om langs het strand en zodoende even over het strand van Daytona Beach te rijden hoeft op deze dag niet.
Dat hebben we eigenlijk gepland als we vanaf St Augustine naar KSC gaan.
Maar blijven het nog 2 routes over, nl de 40 en de 44. Weet 1 van jullie misschien welke het mooist (groenste) is, of dat er juist iets moois onderweg te zien is, wat we dan nog mooi kunnen meepikken. Ik kan het zo op dit forum niet vinden, en via google kom ik ook nog niet zo veel verder.
Alle tips zijn welkom.
Groetjes Anja
We gaan deze zomer 14 dagen naar Florida met onze 4 kinderen. We hebben de route al aardig klaar, maar ik zit een beetje te puzzelen met de route vanaf Kelly Park naar St Augustine.
Je hebt de keus uit 3 wegen. Maar...welke is het mooist om te rijden.
De optie om langs het strand en zodoende even over het strand van Daytona Beach te rijden hoeft op deze dag niet.
Dat hebben we eigenlijk gepland als we vanaf St Augustine naar KSC gaan.
Maar blijven het nog 2 routes over, nl de 40 en de 44. Weet 1 van jullie misschien welke het mooist (groenste) is, of dat er juist iets moois onderweg te zien is, wat we dan nog mooi kunnen meepikken. Ik kan het zo op dit forum niet vinden, en via google kom ik ook nog niet zo veel verder.
Alle tips zijn welkom.
Groetjes Anja
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Van Kelly Park naar St Augustine
Wij gebruiken voor deze dingen vaak Google Maps. Klikken op de dingen waar je op kunt klikken en de route kun je alvast een beetje bekijken met Google streetview. Dit hebben wij voor onze reis van vorige maand ook gedaan en toen was het regelmatig in de auto: hé, hier ben ik met streetview al geweest.
-
anjaschreurs
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hai,
Klopt. Google maps had ik er al bij, maar misschien dat iemand nog andere tips of bezienswaardigheden wist.
Welke route hebben jullie uiteindelijk gereden dan?
Klopt. Google maps had ik er al bij, maar misschien dat iemand nog andere tips of bezienswaardigheden wist.
Welke route hebben jullie uiteindelijk gereden dan?
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Wij hebben deze route niet gereden. We zijn van St. Augustine (via Jacksonville) naar Fernandina Beach gegaan en hebben daar e.e.a. onderweg bezichtigd en hebben er gewandeld in State Parks.
De route naar St. Augustine ging langs de kust en ook via diverse State Parks.
Het is er eigenlijk overal wel mooi...
Ik denk dat ik zelf voor weg 17 zou gaan: langs Crescent Lake en Palatka. Die weg ziet er ook mooi uit.
http://www.schoutenjanssen.nl/
De route naar St. Augustine ging langs de kust en ook via diverse State Parks.
Het is er eigenlijk overal wel mooi...
Ik denk dat ik zelf voor weg 17 zou gaan: langs Crescent Lake en Palatka. Die weg ziet er ook mooi uit.
http://www.schoutenjanssen.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1574 Weergaves
-
Laatste bericht door Ruud2004
-