Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met NJ Transit
-
Martijn055
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ervaringen met NJ Transit
Heeft iemand ervaringen met NJ Transit? Wij willen met de trein van New York naar Philadelphia.
Re: Ervaringen met NJ Transit
NJ Transit gaat tot Trenton. Van daar ga je verder met SEPTA naar Philadelphia. Lange en oncomfortabele reis. Wel goedkoper dan Amtrak.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Dan lijkt de bus goedkoper en comfortabeler.
Ik heb voor komende maand bij Megabus een ticket geboekt (voor New York - Philadelphia) voor maar €10 ($5 voor de reis, $5 voor de stoelreservering en 1,50 boekingskosten).
Ik heb voor komende maand bij Megabus een ticket geboekt (voor New York - Philadelphia) voor maar €10 ($5 voor de reis, $5 voor de stoelreservering en 1,50 boekingskosten).

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
Martijn055
- Amerika-ontdekker
Wij hebben wel van Philadelphia naar Washington bij Megabus geboekt. $ 18,75 pp inclusief stoelreservering.
Mij leek met de trein veel eenvoudiger, had er een soort NS idee bij, maar kennelijk onderschat ik de drukte in de trein??
Mij leek met de trein veel eenvoudiger, had er een soort NS idee bij, maar kennelijk onderschat ik de drukte in de trein??
De trein is handig als je een snelle rechtstreekse trein van Amtrak neemt. Niet de stoptreinen van NJ Transit en SEPTA waarbij je ook nog moet overstappen en nieuwe kaartjes moet kopen. Amtrak is ook een stuk comfortabeler dan NJ Transit en SEPTA. Echter is Amtrak nogal prijzig. Inderdaad kan je beter een bus nemen. Zowel voor Amtrak als bus geldt dat hoe eerder boeken hoe goedkoper.
-
Martijn055
- Amerika-ontdekker
Dan ga ik toch nog maar eens kijken voor een busrit van New York naar Philadelphia. Fijn dat er hier op het forum wordt meegedacht!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3771 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 24 Reacties