Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bus vooraf boeken?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
j1987
Amerika-newbie

Bus vooraf boeken?

Bericht door j1987 »

Mijn vriendin en ik gaan komende zomer een reisje maken naar de oostkust. We willen o.a. van Newark naar Boston, van Boston naar Philadelphia, van Philadelphia naar Washington DC.

Ik heb al gezien dat het een stuk goedkoper is om met de bus te reizen in plaats van de trein. Nou wil mijn vriendin graag al de bustickets van te voren boeken. Ik vraag me echter af of dit nodig is. Dus moet ik die tickets vooraf gaan boeken of kan ik die gewoon ter plekke kopen?

Bedankt voor de hulp!
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Bus vooraf boeken?

Bericht door BonnyR »

Ik zou de site bijvoorbeeld van Greyhound eens lezen. Daar zie je bijvoorbeeld dat je flink kunt besparen door door de week ( dinsdag / woensdag) te reizen. Of je krijgt iets van korting door al online je ticket te boeken. Vaak is er ook korting als je met 2 of meer reist, maar ik gok dat je dat niet krijgt bij het instappen. Kwestie van tegen elkaar afwegen.Staan je bus reis dagen vast dan zou ik boeken. Wil je speling hebben dan kun je gokken. Maar in het hoogseizoen zal er wat minder ruimte zijn.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
GinnyUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door GinnyUSA »

Het is vaak goedkoper om zo ver mogelijk vooraf te boeken. Zo heb ik weleens twee maanden van te voren geboekt voor Boston-NYC voor anderhalve dollar, en hetzelfde traject een paar dagen van te voren voor 24 dollar.
Was met Megabus.
Martijn055
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Martijn055 »

Wij gaan in mei naar de VS en hebben onlangs de bus van Philadelphia naar Washington geboekt. Wij hebben gekozen voor Megabus.
Nootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Nootje »

Hoe was jullie ervaring met Megabus Martijn? Of zijn jullie nog niet geweest?
Ik wil binnenkort gaan boeken voor in september, maar ik zie nu wel veel berichten op hun pagina oa over zoekgeraakte ruimbagage.

Ik ben benieuwd hoe jullie ervaring was!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Tickets ter plekke aan het loket kopen is aanzienlijk duurder dan vooraf online.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer