Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De boot naar 't Vrijheidsbeeld

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Norm Peterson
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

De boot naar 't Vrijheidsbeeld

Bericht door Norm Peterson »

Ik hoorde gisteren een verhaal wat ik met jullie moet delen.
Was bij mijn zus op visite en wilde van m'n nichtje horen hoe het in New York was geweest twee week terug. Dus hele verhaal komt langs.
Tot ze over bezoek aan 't Vrijheidsbeeld begint. Vanuit het hotel was het maar 200 meter lopen naar de afvaartplek, maar, ondanks mijn verhalen vooraf ze werden niet gecontroleerd, ze hoefden geen kaartjes laten zien en konden zo de boot op lopen. Nou ja, zal wel zijn omdat in in de winter niet zo druk is.

Dus ze zitten op de boot, varen, zijn ter hoogte van het vrijheidsbeeld ... maar hij vaart door.
Bleken ze op de Staten Island Ferry te zijn gestapt :D

Dus met de eerstvolgende terug en als een gek naar de afvaart van de Statue Cruises.
Juist vanwege de relatieve rustig periode geen probleem en toch nog naar 't Vrijheidsbeeld geweest, en ook nog naar de Crown met de vooraf bestelde tickets. Eind goed, al goed. :thumbup:
Bushmaster
Amerika-expert

Re: De boot naar 't Vrijheidsbeeld

Bericht door Bushmaster »

Ja begrijpelijke fout :wink:
Snap ook niet dat ze bij de vertrekterminal van de Staten Island Ferry, het niet even met grote letters vermelden, dat je de Staten Island Ferry op gaat:

Afbeelding
Norm Peterson
Amerika-ontdekker

Ja, rare jongens die amerikanen :?
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Ik veronderstel dat het toch heel moeilijk moet zijn geweest om ze niet uit te lachen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Norm Peterson
Amerika-ontdekker

Ze heeft gelukkig genoeg zelfspot, vertelde het dus ook zelf met de nodige sjeu. Dus ja, heb heerlijk gelachen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer