Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Havasupai Lodge geboekt - ervaring?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Maartnn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Havasupai Lodge geboekt - ervaring?

Bericht door Maartnn »

Ergens half januari heb ik voor 4 personen een kamer geboekt in de Havasupai Lodge in Supai voor de nacht van 14 op 15 augustus. Ik heb toen mijn bankkaartnummer e.d. doorgegeven, en zij wisten mij te vertellen dat ze $40 deposit van mijn rekening zouden halen en dat ik ergens in mei/juni per post een bevestiging zou ontvangen.

Nu is deze $40 deposit nog steeds niet van mijn rekening. Heeft iemand ervaring of dit normaal is en halen ze dit in mei/juni eraf? Of zou er iets fout gelopen zijn?
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Havasupai Lodge geboekt - ervaring?

Bericht door Lilo »

bij door indianen uitgebate accomodaties loopt niet altijd alles even efficiënt, dit is geen uiting van racisme maar vele jaren ervaringsdeskundigheid.

wij sliepen hier ook enkele jaren geleden en alles kwam uiteindelijk in orde dus gewoon geduld hebben, administratief staan ze daar soms op "indian time". Is het vandaag niet dan misschien morgen wel. :twisted:

En....als je daar 1 minuut vroeger aankomt dan de aangegeven incheck tijd laten ze je gewoon wachten alsof je niet bestaat, zelfs geen begroeting, gewoon negeren tot het tijd is, dus redelijk correct maar niet echt hartelijk zijn ze , deze havasupai indianen. Emotieloze uitdrukking bij alles wat ze zeggen is de specialiteit van het huis. Zeer veel rancune over wat de blanke man hen vroeger aangedaan heeft.

Ook aan de enige snackbar/restaurant daar heb je best wat geduld na bestellen. Maar het is al leuk dat je in deze canyon een warm maal kan krijgen en kan blijven slapen . Er is ook een general store waar je andere zaken kan kopen.

daar staat tegenover dat de omgeving en de watervallen zeer mooi zijn. Hopelijk is dat de reden dat je hiernaar toe gaat?

Leer maar al wat meer geduld te hebben.Zal je nodig hebben.
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Maartnn
Amerikafan

Bericht door Maartnn »

Oké, dan zal ik even geduld moeten hebben. Ik heb gewoon een beetje schrik dat ze me niet goed verstaan hebben ofzo, of dat de boeking niet in orde zou zijn. Maar dit zal wel in orde zijn en de deposit zal wel ooit van mijn rekening afgaan dan :thumbup: .

Over het geduld hebben in het restaurant en bij check-in e.d. heb ik al het een en ander gelezen ja. En de emotieloze uitdrukkingen en de 'klantvriendelijkheid' heb ik al mogen ervaren aan de telefoon. We zijn dus alleszins voorbereid op de indianen ginder, hier laten we ons niet door afschrikken. Wij gaan inderdaad voor de prachtige watervallen en omgeving en zijn blij dat daar een accommodatie is om te overnachten :wink: .
Maartnn
Amerikafan

Re: Havasupai Lodge geboekt - wat nu?

Bericht door Maartnn »

In dit filmpje 'Havasupai How To' zegt men dat je op voorhand moet bellen voor een permit (
Ik heb reeds een boeking gemaakt in de Havasupai Lodge. Is dit voldoende om de permit te krijgen, of moet ik toch nog op voorhand bellen?
Brutus
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Brutus »

Bij ons zaten de permits bij de prijs inbegrepen. Dit was in 2014. Wij hebben hier niet apart voor gebeld. Reserveringsbewijs laten zien en je krijgt je permits.

Gr.
Brutus
Maartnn
Amerikafan

Bericht door Maartnn »

Ah oké, dit is heel goed om te weten, bedankt!
Dit reserveringsbewijs krijgen we waarschijnlijk in mei/juni toegestuurd? Ik heb een beetje schrik dat ze me misschien niet helemaal verstaan hebben aan de telefoon en de reservering niet in orde is. De deposit is ook nog niet van mijn rekening afgegaan ondanks ik op 8 januari een reservering gemaakt heb.
mariella
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door mariella »

Wat leuk dat jullie daar naar toe gaan, zeer de moeite waard. Wij waren er afgelopen zomer in juli en drie maanden voor vertrek werd bij ons de deposit afgeschreven. Het was ook erg leuk toen we de brief thuis kregen omdat je weet dat het zo een afstand heeft afgelegd. Onze ervaring was dat de indianen juist zo lief waren voor ons. Wij kregen zelfgemaakte cupcakes van ze. Al met al een hele ervaring.
Maartnn
Amerikafan

Bericht door Maartnn »

Wat leuk om te horen dat jullie er een mooie ervaring aan hebben over gehouden. Misschien hangt de vriendelijkheid van de indianen af van persoon tot persoon he.
Ik kijk inderdaad ook uit naar het ontvangen van de brief! Super dat je weet dat het van een plaats komt waar je niet met de auto kan geraken, en dat deze brief van zo diep uit de canyon komt. Ook goed om te weten dat het bij jullie een tijd geduurd heeft eer de deposit eraf ging, stelt me al meer gerust :).
walkingd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door walkingd »

HELP!

Ik geraak niet binnen bij Havasupai Lodge...
Ofwel krijg ik geen verbinding, ofwel blijft de telefoon maar rinkelen.

Ik bel op deze nummer(s):
+1 928-448-2111
+1 928-448-2001

Iemand tips?
We zouden 18 sept een nacht willen blijven.

Gr
dirkmuis
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door dirkmuis »

walkingd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door walkingd »

Het is die nummer die ik bel...

Nog wat geduld hebben zeker?
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Hou je wel rekening met het tijdsverschil? Probeer te bellen als het daar overdag is.
dirkmuis
Amerikakenner

Bericht door dirkmuis »

Even een vraagje voor de recente informatie. Op de .gov site staat:
The tribe assesses a $10 per person Environmental Care Fee + 10% tax

Entry Fee
A fee of $50 per person - plus 10% - tax is charged to enter or cross any portion of the Havasupai Indian Reservation. This fee can be paid in advance. Be prepared to show a paid receipt when within the boundaries of the reservation.
Betekent dit dat je $50 + $10 per persoon betaald? En hoe kun je deze vooraf voldoen?

Verder kun je een Lodge reserveren voor $140. Op de havasu site:
Lodge Room
Lodge Fees

Up to 4 persons $ 145.00* per night

Deposit $40.00 per room/ per night entrance fee

permit $40.00* per person

*All fees are subject to change without prior notice. All fees are non-negotiable. All fees are taxble by 10%.
Entrance fee paid per person upon entry, no discounts.
Lees ik hieruit dan dat je dus een lodge reserveerd voor 145 per nacht en direct ook gecharged wordt voor de 40 dollar permit?
Dit is weer anders dan de 50 + 10 op de .gov site?
Maartnn
Amerikafan

Bericht door Maartnn »

Ik heb vorig jaar in de lodge geslapen. Bij aankomt op de Hualapai Hilltop staat een huisje met een vrouw in. Hier liet ik mijn bewijs van reservatie zien waarna ik door mocht lopen. Ik denk dat mensen die overnachten op de campground hier de fee moeten betalen.

Ik weet niet meer heel zeker wat ik precies betaald heb in de lodge. Zodra ik terug ben van vakantie kan ik dit wel nog eens checken!
dirkmuis
Amerikakenner

Bericht door dirkmuis »

Mooi, ik zal eens uitvogelen wanneer je voor volgend jaar kunt bellen.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Hoe ver op voorhand wordt er best gereserveerd voor de lodge? Het zou kunnen dat we dit op de planning zetten voor april 2018.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Volgens de lodge is alles vol in April. Toevallig belde ik gisteren voor Juni en ze vertelde mij dat April, Mei en Juni al helemaal vol zaten. Ik ga nog bellen voor de camping en anders voor later in 2018. Het is een hele opgave om ze te pakken te krijgen maar gisteren lukte het om 18:45 . Geduld hebben en vaak proberen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Wij zijn er 12/14 juli geweest. We hadden zo'n 10 maanden van te voren geboekt (creditcard gegevens doorgeven) en ontvingen begin dit jaar per post bevestiging. Bovenaan bij Hilltop werd alleen gevraagd of we camping of lodge reservering hadden en bij het antwoord 'lodge' werd zonder controle gezegd dat we door mochten lopen.

Voor meer details/ervaringen kun je ook nog ons blog raadplegen mocht je dat leuk vinden.
Maar ik kan je zeggen: het is echt magisch daar !!!!
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Bedankt, maar dat wordt dus blijkbaar niets voor april 2018.
Zal eerstdaags toch eens bellen.
dirkmuis
Amerikakenner

Bericht door dirkmuis »

dejong89 schreef:Volgens de lodge is alles vol in April. Toevallig belde ik gisteren voor Juni en ze vertelde mij dat April, Mei en Juni al helemaal vol zaten. Ik ga nog bellen voor de camping en anders voor later in 2018. Het is een hele opgave om ze te pakken te krijgen maar gisteren lukte het om 18:45 . Geduld hebben en vaak proberen.
Huh nemen ze nu al aan voor 2018 ?!?!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer