Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Dire Straits: Route Zuid-West in maart
-
DireStraits
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Reis Dire Straits: Route Zuid-West in maart
Dit is onze globale route voor later deze week. Ik heb nog niks vastliggen, enkel de hotels de eerste paar nachten.
Ik besef dat we wat kort de tijd hebben in de parken maar dit is ook een bewuste keuze.
De reden dat we naar Phoenix gaan is een NBA wedstrijd, ik heb hier al kaarten voor.
Las Vegas en Phoenix zouden bijvoorbeeld een dag minder kunnen en Salt Lake City op het einde ook. Wellicht hebben jullie nog suggesties?
Alvast bedankt!
05-mrt Salt Lake City
06-mrt Bryce
07-mrt Hurricane
08-mrt Las Vegas
09-mrt Las Vegas
10-mrt Las Vegas
11-mrt Las Vegas
12-mrt Kingman
13-mrt Phoenix
14-mrt Phoenix
15-mrt Tucson
16-mrt Tucson
17-mrt Sedona
18-mrt Grand Canyon Village
19-mrt Page
20-mrt Mexican hat
21-mrt Moab
22-mrt Torrey
23-mrt Ogden (Hill Aerospace Museum)
24-mrt Salt Lake City
25-mrt Vlucht naar huis SLC
Ik besef dat we wat kort de tijd hebben in de parken maar dit is ook een bewuste keuze.
De reden dat we naar Phoenix gaan is een NBA wedstrijd, ik heb hier al kaarten voor.
Las Vegas en Phoenix zouden bijvoorbeeld een dag minder kunnen en Salt Lake City op het einde ook. Wellicht hebben jullie nog suggesties?
Alvast bedankt!
05-mrt Salt Lake City
06-mrt Bryce
07-mrt Hurricane
08-mrt Las Vegas
09-mrt Las Vegas
10-mrt Las Vegas
11-mrt Las Vegas
12-mrt Kingman
13-mrt Phoenix
14-mrt Phoenix
15-mrt Tucson
16-mrt Tucson
17-mrt Sedona
18-mrt Grand Canyon Village
19-mrt Page
20-mrt Mexican hat
21-mrt Moab
22-mrt Torrey
23-mrt Ogden (Hill Aerospace Museum)
24-mrt Salt Lake City
25-mrt Vlucht naar huis SLC
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Dire Straits: Route Zuid-West in maart
Minder tijd voor Las vegas betekent dat je op het eerste stuk wat meer ruimte hebt. Je zou dan meer tijd uit kunnen trekken voor Zion. of nog een stop maken bij Valley of Fire, tussen Zion en LV. En doe Capitol Reef tussen SLC en Bryce zodat je ook de mooie UT12 kunt rijden (als dat toegankelijk is in die periode).
Je zou de Grand Canyon tussen La Vegas en Phoenix kunnen bezoeken, in plaats van die stop in Kingman, dan hou je meer tijd over voor het deel na Phoenix. Ik zou zeker voor Moab meer tijd uittrekken.
Marianne
Je zou de Grand Canyon tussen La Vegas en Phoenix kunnen bezoeken, in plaats van die stop in Kingman, dan hou je meer tijd over voor het deel na Phoenix. Ik zou zeker voor Moab meer tijd uittrekken.
Marianne
-
DireStraits
- Amerika-ontdekker
Daar heb ik wat aan! Valley of Fire heb ik er al inzitten, we komen dan in de avond in Vegas aan. Een dag meer voor Zion is inderdaad ook te overwegen, we zijn flexibel dus kunnen ter plekke kijken wat we willen.
Capitol Reef heb ik nu aan het einde staan omdat dit het rondje mooi rond maakt. Verzetten kan maar ik heb Bryce al geboekt en dat is niet te annuleren.
De Grand Canyon tussen LV en Phoenix is een goeie. Ik wilde echter naar Kingman de lus naar Oatman mee pakken. De vraag is echter of dat de moeite waard is. Bij Phoenix/Tucson komen we ook wel aan onze Western Towns
Moab een dagje meer moet zeker kunnen gezien de dagen die we nu ' besparen'.
Dank voor het meedenken Marianne!
Capitol Reef heb ik nu aan het einde staan omdat dit het rondje mooi rond maakt. Verzetten kan maar ik heb Bryce al geboekt en dat is niet te annuleren.
De Grand Canyon tussen LV en Phoenix is een goeie. Ik wilde echter naar Kingman de lus naar Oatman mee pakken. De vraag is echter of dat de moeite waard is. Bij Phoenix/Tucson komen we ook wel aan onze Western Towns
Moab een dagje meer moet zeker kunnen gezien de dagen die we nu ' besparen'.
Dank voor het meedenken Marianne!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Idd Moab zeker een dag of misschien wel 2 dagen langer. Je zou (wel navragen hoe de wegen erbij liggen en wat voor weer het de afgelopen week is geweest) van mexican hat via valley of the gods, moki dugway en evt muley point en gooseneck sp naar moab kunnen rijden.
-
DireStraits
- Amerika-ontdekker
Bedankt Paul!
Valley of the gods durfde ik op basis van wat ik gelezen heb niet aan. Denk jij dat dit met een gewone auto te doen is?
Zo ja dan ga ik waarschijnlijk doen wat jij me adviseert!
Valley of the gods durfde ik op basis van wat ik gelezen heb niet aan. Denk jij dat dit met een gewone auto te doen is?
Zo ja dan ga ik waarschijnlijk doen wat jij me adviseert!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Sja, ik ben er met een dodge grand caravan minivan overheen gereden. Met een economy car zou ik het niet doen of het moet al even droog liggen daar. Kijk als je je huurauto ophaalt wat er staat en of er toevallig ook een wat hogere auto bij staat. Wij hadden een comfort car gehuurd en konden dus in een grand caravan wegrijden. Ik heb in Miami ook wel eens een economy gehuurd en toen reed ik in een full size weg.
Ik vond het er beter bijliggen dan de scenic drive bij Monument Valley zelf, alleen het middelste deel niet echt. Als je het niet aandurft zou ik het niet doen, maar met de moki dugway en goosenecks sp kan je je ook al wel vermaken.
Ik heb een deel van de route gefilmd, maar die kwaliteit is nogal bagger. Ik zal eens kijken of kalaman deze ook ergens heeft staan, dan plaats ik die link wel hier.
edit found it:
[youtube]0dcQU_ku-T0[/youtube]
Ik vond het er beter bijliggen dan de scenic drive bij Monument Valley zelf, alleen het middelste deel niet echt. Als je het niet aandurft zou ik het niet doen, maar met de moki dugway en goosenecks sp kan je je ook al wel vermaken.
Ik heb een deel van de route gefilmd, maar die kwaliteit is nogal bagger. Ik zal eens kijken of kalaman deze ook ergens heeft staan, dan plaats ik die link wel hier.
edit found it:
[youtube]0dcQU_ku-T0[/youtube]
En je kunt ook nog naar Mulie Point, als je boven de moki dugway bent.
Weet alleen niet of Mulie Point rd te berijden is dan maar vond het zeker de moeite waard.
Weet alleen niet of Mulie Point rd te berijden is dan maar vond het zeker de moeite waard.
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik vond de weg door Valley of the Gods de slechtste onverharde weg die we gehad hebben verleden jaar en absoluut niet te doen met een gewone auto. Hij was met een SUV al pittig.
De scenic road door MV was veel beter te doen. Ik denk dat het per dag nog kan verschillen en afhankelijk van het weer is.
De scenic road door MV was veel beter te doen. Ik denk dat het per dag nog kan verschillen en afhankelijk van het weer is.
-
DireStraits
- Amerika-ontdekker
Dank voor jullie reacties. We hebben een Fullsize car maar ik SLC veracht ik niet te kunnen kiezen dus afwachten wat we krijgen.
Het zal inderdaad een kwestie zijn van ter plekke bekijken wat wel of niet kan.
Het zal inderdaad een kwestie zijn van ter plekke bekijken wat wel of niet kan.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Wij reden de Valley Of the Gods afgelopen december, de weg lag er goed bij, zelfs wel te doen met een gewone auto. Weinig kuilen, af en toe even uitkijken want er zijn een paar weg gespoelde stukjes in de buurt van washes, waar je echter wel goed om heen kan rijden. We reden in een Grand Cherokee, maar met een gewone auto die niet te laag is had het ook wel gekund.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 14823 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties