Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachten in het oosten van Los Angeles?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MarloesK
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Overnachten in het oosten van Los Angeles?

Bericht door MarloesK »

Hallo!

Over een maand (eindelijk!) begint onze maand lange rondreis door het zuidwesten.
Nu ben ik aan het kijken voor slaapplaatsen in Los Angeles, waar we begin april twee nachten zullen zijn.

Inmiddels de eerste nacht geboekt in Venice (we komen vanaf de kustroute aan).
Alleen kom ik er niet helemaal uit waar ik de tweede nacht zal boeken. Wel het hele Los Angeles topic doorgespit en veel goeie tips gevonden! :thumbup:

Omdat we na die tweede nacht doorrijden naar San Diego, lijkt het me handig als we in het (zuid)oosten van LA gaan zitten.
Iemand ervaringen met hotels daar? Bijvoorbeeld in Irvine, Orange County of Fullerton? Kampeerplaatsen mogen ook!

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Marloes
matthijsdk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Overnachten in het oosten van Los Angeles?

Bericht door matthijsdk »

Ik heb in 2013 een nachtje in Holiday Inn Buena Park-Near Knott's overnacht. Gewoon een standaard Holiday Inn, en dus prima. Groot voordeel is dat je vanuit het hotel binnen no-time op de I-5 richting het Zuiden zit.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Overnachten in het oosten van Los Angeles?

Bericht door PSVwally »

Langs de kust heb je rond costa mesa, newport etc iig genoeg plekken om te overnachten. Ik ben er niet bekend mee, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook geen campgrounds zouden zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer