Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis SLC2017: Rondje Salt Lake City juni 2017
Reis SLC2017: Rondje Salt Lake City juni 2017
Hallo allemaal,
In juni 2017 willen we een rondje Salt Lake City maken. Het gaat ons vooral om Yellowstone, maar we pikken ook graag nog wat mee van Grand Teton en Moab. We willen graag van en naar SLC reizen omdat je daar rechtstreeks op kunt vliegen vanaf Amsterdam wat onze voorkeur heeft.
Tijdens een reis door het Zuidwesten hebben we wel al Grand Canyon, Yosemite, Zion en Bryce gezien, maar nog niet Moab en Monument Valley, vandaar dat deze nu wel in de route zijn opgenomen. Ook willen we graag nog even relaxen in Page en willen we nogmaals naar Bryce omdat dat park de meeste indruk op ons heeft gemaakt.
Totnogtoe ben ik op onderstaande route uitgekomen, ik ben benieuwd naar jullie reacties en suggesties. Thanx alvast!
Dag 1: Amsterdam - Salt Lake City
Dag 2: Salt Lake City - Moab
Dag 3: Moab
Dag 4: Moab
Dag 5: Moab - Monument Valley
Dag 6: Monument Valley - Page
Dag 7: Page
Dag 8: Page - Bryce
Dag 9: Bryce - Park City
Dag 10: Park City - Jackson
Dag 11: Grand Teton
Dag 12: Jackson - Colter Bay Village in Grand Teton
Dag 13: Colter Bay Village in Grand Teton - Canyon Village in Yellowstone
Dag 14: Canyon Village in Yellowstone - Gardiner
Dag 15: Gardiner - Old Faithful in Yellowstone
Dag 16: Old Faithful - West Entrance
Dag 17: West Entrance - Salt Lake City
Dag 18/19: Salt Lake City - Amsterdam
In juni 2017 willen we een rondje Salt Lake City maken. Het gaat ons vooral om Yellowstone, maar we pikken ook graag nog wat mee van Grand Teton en Moab. We willen graag van en naar SLC reizen omdat je daar rechtstreeks op kunt vliegen vanaf Amsterdam wat onze voorkeur heeft.
Tijdens een reis door het Zuidwesten hebben we wel al Grand Canyon, Yosemite, Zion en Bryce gezien, maar nog niet Moab en Monument Valley, vandaar dat deze nu wel in de route zijn opgenomen. Ook willen we graag nog even relaxen in Page en willen we nogmaals naar Bryce omdat dat park de meeste indruk op ons heeft gemaakt.
Totnogtoe ben ik op onderstaande route uitgekomen, ik ben benieuwd naar jullie reacties en suggesties. Thanx alvast!
Dag 1: Amsterdam - Salt Lake City
Dag 2: Salt Lake City - Moab
Dag 3: Moab
Dag 4: Moab
Dag 5: Moab - Monument Valley
Dag 6: Monument Valley - Page
Dag 7: Page
Dag 8: Page - Bryce
Dag 9: Bryce - Park City
Dag 10: Park City - Jackson
Dag 11: Grand Teton
Dag 12: Jackson - Colter Bay Village in Grand Teton
Dag 13: Colter Bay Village in Grand Teton - Canyon Village in Yellowstone
Dag 14: Canyon Village in Yellowstone - Gardiner
Dag 15: Gardiner - Old Faithful in Yellowstone
Dag 16: Old Faithful - West Entrance
Dag 17: West Entrance - Salt Lake City
Dag 18/19: Salt Lake City - Amsterdam
-
LaundryLine
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Reis SLC2017: Rondje Salt Lake City juni 2017
Ziet er een leuke route uit! Ik zou precies wel maar één nacht in Page blijven, dan heb je daar alles wel gezien.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Is er een reden waarom jullie eerst naar Moab rijden?
Ik zou eerder een echt rondje maken (en geen 8 figuur)
dag 01 Amsterdam - Salt Lake City
dag 02 Salt Lake City - Bryce
dag 03 Bryce - Page
dag 04 Page - Page
dag 05 Page - Monument Valley
dag 06 Monument Valley - Moab
dag 07 Moab - Moab
dag 08 Moab - Moab
dag 09 Moab - Vernal (met Dinosaur NM)
dag 10 Vernal - Jackson
dag 11 Jackson - Jackson
dag 12 Jackson - Colter Bay
dag 13 Colter Bay - Canyon
dag 14 Canyon - Gardiner
dag 15 Gardiner - Old Faithful
dag 16 Old Faithful - West-Yellowstone
dag 17 West-Yellowstone - SLC
dag 18 SLC - Amsterdam
dag 19 Amsterdam
Als jullie 1 dag langer kunnen gaan zou je ook nog Craters of the Moon kunnen toevoegen (tussen West-Yellowstone en SLC), een echt schitterend park (allez, dat vind ik toch)
Of voeg Cody toe, een speciaal stadje met 5 musea over het Wilde Westen onder 1 dak.
Je zou van Colter Bay door Yellowstone naar Cody kunnen rijden en de volgende dag via de Beartooth Highway terug naar Yellowstone.
Groetjes,
Ingrid
Ik zou eerder een echt rondje maken (en geen 8 figuur)
dag 01 Amsterdam - Salt Lake City
dag 02 Salt Lake City - Bryce
dag 03 Bryce - Page
dag 04 Page - Page
dag 05 Page - Monument Valley
dag 06 Monument Valley - Moab
dag 07 Moab - Moab
dag 08 Moab - Moab
dag 09 Moab - Vernal (met Dinosaur NM)
dag 10 Vernal - Jackson
dag 11 Jackson - Jackson
dag 12 Jackson - Colter Bay
dag 13 Colter Bay - Canyon
dag 14 Canyon - Gardiner
dag 15 Gardiner - Old Faithful
dag 16 Old Faithful - West-Yellowstone
dag 17 West-Yellowstone - SLC
dag 18 SLC - Amsterdam
dag 19 Amsterdam
Als jullie 1 dag langer kunnen gaan zou je ook nog Craters of the Moon kunnen toevoegen (tussen West-Yellowstone en SLC), een echt schitterend park (allez, dat vind ik toch)
Of voeg Cody toe, een speciaal stadje met 5 musea over het Wilde Westen onder 1 dak.
Je zou van Colter Bay door Yellowstone naar Cody kunnen rijden en de volgende dag via de Beartooth Highway terug naar Yellowstone.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat is alles?LaundryLine schreef:Ziet er een leuke route uit! Ik zou precies wel maar één nacht in Page blijven, dan heb je daar alles wel gezien.
Jullie tijd voor Grand Teton is nu vrij ruim, zeker vergeleken met de tijd voor Yellowstone. Wij waren in 2015 in juni in Grand Teton en Yellowstone; misschien hebben jullie iets aan ons reisverslag. Daarin staat ook een aparte pagina met een planning voor Yellowstone.
Marianne
Thanx allen voor het meedenken. We gaan nog meer verslagen lezen en bekijken welke tips we overnemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 5058 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 187 Reacties