Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dokter (overleg aanpak bij toedienen injecties)

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
gracekel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Dokter (overleg aanpak bij toedienen injecties)

Bericht door gracekel »

Dag alles Amerika lezers,

Ik heb een vraagje voor jullie.
In juli gaan wij voor 2 weken naar Florida.

Mijn vriendin heeft hier in België wekelijkse B12 inspuitingen nodig. De verpleegster komt die elke week zetten. Inspuitingen van B12 moeten redelijk diep gezet worden, dus men kan dit niet zelf.
Overweging is dat de verpleegster mij dit aanleert zodat we dit deze 2 weken kunnen overbruggen.
Andere mogelijkheid, ik kom effe aankloppen bij jullie om te horen hoe we dit het beste doen ginds. Ziekehuizen heb ik al gelezen zijn best te vermijden. Eventuele doktersposten ?
Vorige jaren zijn we naar Frankrijk geweest, daar hebben we via de apotheker steeds telefoonnr's van verpleegster gekregen. En met het nodige papiertje van onze dokter thuis is dit nooit geen probleem geweest.

Wat is jullie mening / ervaring met spuiten laten zetten ?
Alvast bedankt voor het lezen en nog meer merci voor de eventuele reply's :-)
Laatst gewijzigd door markro op 12 feb 2016, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast.
ANY
Amerika-expert

Re: Dokter

Bericht door ANY »

Leren om ze zelf te zetten. Dat is niet moeilijk hoor, en ben je van de rompslomp af.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik ken inderdaad ook diverse mensen die B12-spuiten zelf zetten, dat is de eenvoudigste optie.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Er zijn overal 'snelklinieken'. Soms in apotheken (CVS, Duane Ready) anders ook 'losse' klinieken, meestal zoiets als 'Quickdocs' of andere creatieve namen. Niet de goedkoopste oplossing, maar wellicht mogelijk. Neem wel een duidelijke, in het Engels gestelde, liefst op briefhood van de arts geschreven verklaring mee. En dan zullen ze mogelijk ook nog zeggen dat ze het niet kunnen doen. Zelf leren spuiten is waarschijnlijk dan inderdaad de beste oplossing.

Als je 'spuitspul' meeneemt, neem dan in ieder geval ook een duidelijke brief van je arts mee voor de Amerikaanse douane. Injectiesystemen met vloeistof wekken vaak toch wat argwaan.

Goede reis.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

Zelf leren prikken, dan kan jij je vriendin prikken, doen wij ook thuis oa met B12, eitje. En zo veel makkelijker als je op reis gaat. Ook voor thuis is het heerlijk, dan ben je niet meer afhankelijk wanneer er iemand komt, kan je zelf je tijd bepalen.
De verpleegkundige kan je hiermee helpen om het zelf te leren, succes!
gracekel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door gracekel »

Thank you voor de reply. :thumbup:
Ok ik overleg het maandag met verpleegster dan.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer