Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Administrative Processing na K1 Approval?
Administrative Processing na K1 Approval?
Hello there everybody!
Maandag 9 Februari was het dan eindelijk zover, het interview bij het consulaat voor mijn K1 interview, beetje nerveus, maar alles was goed gegaan. De CO zei dat mijn application ''is perfect, so we are going to issue your visa''. Erg blij natuurlijk, ze zei dat ik hem binnen 5 dagen kan verwachten, dat is erg mooi, aangezien ik volgende week donderdag al wou vertrekken.
Nu zie ik op https://ceac.state.gov/ceacstattracker/status.aspx bij zowel mijn application ID en Case No dat er ''Administrative Processing'' staat. Blijkbaar is dit dus echt een worst case scenario van wat ik op de meeste websites heb gelezen, waarbij het soms maanden kan duren, anderen zeggen dat dit bij elke visa issuance er zal staan.
Kan iemand mij wellicht wat meer info geven of gerust stellen? =(
Maandag 9 Februari was het dan eindelijk zover, het interview bij het consulaat voor mijn K1 interview, beetje nerveus, maar alles was goed gegaan. De CO zei dat mijn application ''is perfect, so we are going to issue your visa''. Erg blij natuurlijk, ze zei dat ik hem binnen 5 dagen kan verwachten, dat is erg mooi, aangezien ik volgende week donderdag al wou vertrekken.
Nu zie ik op https://ceac.state.gov/ceacstattracker/status.aspx bij zowel mijn application ID en Case No dat er ''Administrative Processing'' staat. Blijkbaar is dit dus echt een worst case scenario van wat ik op de meeste websites heb gelezen, waarbij het soms maanden kan duren, anderen zeggen dat dit bij elke visa issuance er zal staan.
Kan iemand mij wellicht wat meer info geven of gerust stellen? =(
- Gabbyxx
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Administrative Processing na K1 Approval?
Gewoon rustig afwachten! Met googelen en ''dit heb ik gelezen'' maak jezelf alleen maar gek mee.
Als je het na 5 - 7 dagen nog niet hebt gehad dan zal ik pas ''wat'' zorgen gaan maken. Daarom altijd je datum van vertrek pas maken als je de visa echt in handen hebt!
Als je het na 5 - 7 dagen nog niet hebt gehad dan zal ik pas ''wat'' zorgen gaan maken. Daarom altijd je datum van vertrek pas maken als je de visa echt in handen hebt!
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Iedere visumaanvraag zal na goedkeuring een dag of twee op Administrative Processing staan, dit is de normale afhandeling, waarna er Issued zal staan. De ergere versie van Administrative Processing is wanneer het consulaat je een 221G brief meegeeft omdat er verdere onderzoek nodig is of omdat er documenten ontbreken.
Dank voor de reacties! Staat inmiddels op ''Issued!'' Dus hopelijk krijg ik hem voor volgende week donderdag binnen!
Niet iedereen heeft het, maar ik had het ook. Was echt verschrikkelijk, maar gelukkig duurde het maar een dag.

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je kan ziet dat je nerveus was, want de 9e was echt op dinsdagMaandag 9 Februari
Maar van harte gefeliciteerd met je visum!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht