Inmiddels al een tijdje lid en regelmatig lezend op het forum, dus werd het wel een keertje tijd om voor te stellen.
Bij deze dan. Ik ben Roy en 24 jaar oud/jong. Inmiddels al 3 keer naar de Usa geweest. Of eigenlijk 2 keer geweest en 1 keer ben ik er nu op dit moment. Dus binnenkort 3 keer dan

In februari 2014 voor 3 weken naar Californie geweest begonnen in
San Fransisco
Santa Barbara
Los Angeles
Joshua Tree
Grand Canyon
Las Vegas
Death Valley
Sequoaia park
en weer terug naar San Fransisco.
Deze vakantie zo'n 4100mijl (6500km) afgelegd in een chevrolet camaro ss. Wat super goed beviel. Daarna in Augustus 2014 naar New York geweest. Heel anders maar wel super gaaf om te zien.
En dan nu februari 2016 weer naar Californie. Om toch nog het een en ander goed te bekijken. Er is ook zoveel te zien. De route deze keer,
San Fransisco
Santa Barbara
Los Angeles
Joshua Tree
Grand Canyon
Monument Valley
Zion National park hier ben ik op dit moment 8-2-2016
Bryce canyon
Death Valley
Las vegas
Mojave
Sequoia park
San Fransisco
Niet helemaal de meest logische route maar zoals ik al eerder schreef is auto rijden geen probleem. Hoe meer km's des te meer te zien

Deze keer voor 4 weken en een dodge challenger r/t als huur auto. Bevalt ook wel goed moet ik zeggen. Dit was wel even mijn voorstel rondje voor nu. Hoop nog veel info in de toekomst van dit forum te halen en misschien zo nu en dan ook een bijdrage te kunnen doen van mijn kant.
Hieronder een link van 1 van mijn filmpjes. Bij intresse er staan er meer op mijn youtube kanaal,
[youtube]u_fFfKe_tks[/youtube]