Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van EWR (newark) naar Queens (long island city)
Van EWR (newark) naar Queens (long island city)
Dag lui,
Ik heb een vraag: wij landen op 09-08-2016 op EWR, nu ben ik op zoek naar transport naar het hotel.
Ik weet dat er goede verbindingen zijn via Penn station via het normale openbare vervoer.
Maar ik heb van iemand een tip gekregen over de Shuttlebus-service, heeft iemand hier ervaring mee vannaf EWR?
Heb zelf natuurlijk ook al even gekeken, er staat een prijs van $ 175,- voor 10 mensen voor, dus je stapt in, wacht tot er 10 mensen inzitten en betaald dan $17,50 pp. gaat het zo?
Een taxi is toch vrij duur, betaal dan 80/90 $
Ik hoor het wel.
Bedankt voor de moeite!
Ik heb een vraag: wij landen op 09-08-2016 op EWR, nu ben ik op zoek naar transport naar het hotel.
Ik weet dat er goede verbindingen zijn via Penn station via het normale openbare vervoer.
Maar ik heb van iemand een tip gekregen over de Shuttlebus-service, heeft iemand hier ervaring mee vannaf EWR?
Heb zelf natuurlijk ook al even gekeken, er staat een prijs van $ 175,- voor 10 mensen voor, dus je stapt in, wacht tot er 10 mensen inzitten en betaald dan $17,50 pp. gaat het zo?
Een taxi is toch vrij duur, betaal dan 80/90 $
Ik hoor het wel.
Bedankt voor de moeite!
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Re: Van EWR (newark) naar Queens (long island city)
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar wij maakten vorig jaar gebruik van deze: http://www.coachusa.com/olympia/ss.newarkairport.asp
Staan klaar voor de terminal, en je kan uitstappen bij Grand Central Station, Port Authority en Bryant Park. Wij zijn vanaf Central Station doorgegaan naar Brooklyn met de metro.
Staan klaar voor de terminal, en je kan uitstappen bij Grand Central Station, Port Authority en Bryant Park. Wij zijn vanaf Central Station doorgegaan naar Brooklyn met de metro.
-
vinceG
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben tot nu toe ook 2 maal van deze busdienst gebruik gemaakt.
Volgens mij de meest frequente en meest voordelige optie.
Volgens mij de meest frequente en meest voordelige optie.
Op de site van de airport vind je legio opties, o.a. de bus-shuttle.
http://www.panynj.gov/airports/ewr-publ ... ation.html
Heb ik ook weleens gebruikt, je betaalt gewoon vast bedrag p.p.
Prima, alleen op Manhattan moet je dan alsnog verder met taxi of ov naar je hotel.
Over dat hotel gesproken: jullie hadden qua vliegveld en gekozen hotel niet verder uit elkaar kunnen zitten.
Dus je zult wel even onderweg zijn.
http://www.panynj.gov/airports/ewr-publ ... ation.html
Heb ik ook weleens gebruikt, je betaalt gewoon vast bedrag p.p.
Prima, alleen op Manhattan moet je dan alsnog verder met taxi of ov naar je hotel.
Over dat hotel gesproken: jullie hadden qua vliegveld en gekozen hotel niet verder uit elkaar kunnen zitten.
Dus je zult wel even onderweg zijn.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
EWR naar Queens LIC ... jammer genoeg niet de meest korte route ...
ik zou gewoon met de trein naar Penn Station gaan en dan verder met de subway ....
ik heb die coach ook een paar keer gedaan, meest de andere kant op. De keer dat ik er mee naar Manhattan reed, stonden we eindeloos vast in het verkeer ... pffff ... geen behoefte aan na een lange vlucht ... maar als je buiten de spits zit, waarschijnlijk wel de snelste en makkelijkste route.
Ik zou dan op Port Authority uitstappen en daar met de subway verder reizen.
ik zou gewoon met de trein naar Penn Station gaan en dan verder met de subway ....
ik heb die coach ook een paar keer gedaan, meest de andere kant op. De keer dat ik er mee naar Manhattan reed, stonden we eindeloos vast in het verkeer ... pffff ... geen behoefte aan na een lange vlucht ... maar als je buiten de spits zit, waarschijnlijk wel de snelste en makkelijkste route.
Ik zou dan op Port Authority uitstappen en daar met de subway verder reizen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 10487 Weergaves
-
Laatste bericht door Ingrid1958
-
- 12 Reacties