Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke plekken tussen New York - Niagara Falls - Washington DC
Leuke plekken tussen New York - Niagara Falls - Washington DC
Hallo,
Eind maart vertrekken we voor een rondreis in het oosten van Amerika.
Nu gaan we in 1 dag van New York naar de Niagara Falls rijden. Hier blijven we 2 nachten.
Daarna rijden we ook in 1 dag van de Niagara Falls naar Washington DC.
Dit zijn lange ritten van 6-7u (zonder stops) Hier zijn we van bewust. We vertrekken goed op tijd en we nemen er ook de hele dag voor.
Nu is mijn vraag aan jullie.
Zijn er tussen New York en de Niagara en/of tussen de Niagara en Washington DC leuke plekken om te eten of om even te stoppen. Of dingen die echt de moeite waard zijn om even te zien.
Als we dan toch zo'n lange ritten maken kunnen we kiezen waar we stoppen en maken we er het beste van.
ALLE tips zijn welkom.
Eind maart vertrekken we voor een rondreis in het oosten van Amerika.
Nu gaan we in 1 dag van New York naar de Niagara Falls rijden. Hier blijven we 2 nachten.
Daarna rijden we ook in 1 dag van de Niagara Falls naar Washington DC.
Dit zijn lange ritten van 6-7u (zonder stops) Hier zijn we van bewust. We vertrekken goed op tijd en we nemen er ook de hele dag voor.
Nu is mijn vraag aan jullie.
Zijn er tussen New York en de Niagara en/of tussen de Niagara en Washington DC leuke plekken om te eten of om even te stoppen. Of dingen die echt de moeite waard zijn om even te zien.
Als we dan toch zo'n lange ritten maken kunnen we kiezen waar we stoppen en maken we er het beste van.
ALLE tips zijn welkom.
Re: Leuke plekken tussen New York - Niagara Falls - Washington DC
Hoi Poppy,
Leuke vooruitzichten!
Of ik echt ga helpen weet ik niet maar wil je graag mijn gedachtes over je vraag meegeven..
Wij zijn in 2014 van Washington naar de Falls gereden en hebben onder weg 3 keer een overnachting gedaan...juist omdat er onderweg in onze ogen zoveel te zien is. Ik zou je over een korte stop dus niet zo goed kunnen adviseren (zowel heen als terug).
Wat ik als overweging zou willen meegeven is om bij de Falls niet 2 nachten te blijven maar slechts 1. Je komt b.v. aan het eind van de dag aan bij de Falls. Dan kan je het avond "spectacel" ervaren. De volgende ochtend bekijk je de Falls (vroeg op
) en begin van de middag begin je aan de reis naar DC. En die reis knip je dan in 2 stukken met een overnachting onderweg. Waar je gaat overnachten hangt dan helemaal af van waar je belangstelling naar uit gaat? Onze route in 2014 zijn we van DC naar de Falls gereden via Lancaster (Amish), Jim Thorpe (biking) en Watkins Glenn (Falls en race track). Dat is niet echt een "rechte" lijn en zou voor jullie mogelijk wat omrijden betekenen.
Wat mij betreft is in elk scenario 2 nachten bij de Falls "te veel" , tenzij je daar natuurlijk naast de Falls nog andere plannen hebt.
Succes met plannen en heel veel plezier natuurlijk!
Leuke vooruitzichten!
Of ik echt ga helpen weet ik niet maar wil je graag mijn gedachtes over je vraag meegeven..
Wij zijn in 2014 van Washington naar de Falls gereden en hebben onder weg 3 keer een overnachting gedaan...juist omdat er onderweg in onze ogen zoveel te zien is. Ik zou je over een korte stop dus niet zo goed kunnen adviseren (zowel heen als terug).
Wat ik als overweging zou willen meegeven is om bij de Falls niet 2 nachten te blijven maar slechts 1. Je komt b.v. aan het eind van de dag aan bij de Falls. Dan kan je het avond "spectacel" ervaren. De volgende ochtend bekijk je de Falls (vroeg op
Wat mij betreft is in elk scenario 2 nachten bij de Falls "te veel" , tenzij je daar natuurlijk naast de Falls nog andere plannen hebt.
Succes met plannen en heel veel plezier natuurlijk!
Grote Amerika fan
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Leuke plekken tussen New York - Niagara Falls - Washington DC
Helemaal eens met wat hierboven is geschreven; doe 1 nacht bij de Falls, en neem wat meer tijd op de heen- of terugreis.
Wij reden in 2012 van Washington naar Niagara Falls met meerdere stops. Een leuke korte stop is bijvoorbeeld die bij Great Falls. Zie ons verslag voor de route en andere mogelijke stops. Als je het leuk vind om een korte wandeling te doen is Watkins Glen een aanrader, en wij vonden Rickets Glen ook erg leuk.
Marianne
Wij reden in 2012 van Washington naar Niagara Falls met meerdere stops. Een leuke korte stop is bijvoorbeeld die bij Great Falls. Zie ons verslag voor de route en andere mogelijke stops. Als je het leuk vind om een korte wandeling te doen is Watkins Glen een aanrader, en wij vonden Rickets Glen ook erg leuk.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 6256 Weergaves
-
Laatste bericht door Torea
-