Beste Paul,
dank voor de reactie.
PSVwally schreef:Heb je al eens eerder een verre reis naar het westen gemaakt? Ik zit zelf ook altijd vol energy en adrenaline als ik aankom, maar niet iedereen heeft dat. Je zit toch met 6u tijdverschil en een lange vlucht in je hoofd.
Ik heb zelf wel een paar verre reizen naar het Westen gemaakt, maar mijn reisgenoten allebei niet. Dat wordt dus inderdaad even afwachten.
PSVwally schreef:Ik zou zelf overigens altijd nog wel iets gaan doen, maar wel rustig aan en niet te ver van het hotel zodat je als je echt moe wordt snel bij je hotel bent. Dat rustig zitten in een bus kan ook wel leiden tot extra vermoeidheid. Ik word persoonlijk altijd best lam in een bus of trein.
Dat zou er dan voor pleiten om TOTR te doen i.p.v. die HOHO-bus. Ik denk dat ik de planning voor de eerste middag maar even af laat hangen van het effect van de reis.
PSVwally schreef:Ik trek de 1e avond wel vaak door tot zeker 22u lokale tijd. Dat heeft voor het gevoel iets weg van een lange dag werken en daarna nog flink op stap gaan.
Dat is inderdaad ook ons plan en ik ben benieuwd of dat gaat lukken.
PSVwally schreef:Dag 2 ben je vaak vroeg wakker en begin je ook vroeg, waardoor je 's avonds ook net nog wat eerder terug op hotel bent. Daarna begint het ritme vaak wel richting de Amerikaanse tijden te gaan.
Die Harbour Lights Cruise begint om 19:00 uur en duurt een uur of 2. Dus eerder terug in het hotel gaat in dat geval niet lukken. Ik zal het eens overleggen met de rest.
Groeten,
Andre