Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wedstrijd LA Galaxy bijwonen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
matthijsdk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Wedstrijd LA Galaxy bijwonen

Bericht door matthijsdk »

Hoi allemaal,

Als fanatiek voetbalsupporter ga ik tijdens mijn komende trip liever een keer naar een voetbalwedstrijd dan naar een honk-/basketbalwedstrijd. Yes, I know, shame on me.

Enfin, Galaxy speelt zondag 8 mei thuis tegen New England Revolution. Nu is het zo dat de Single Game Tickets sinds enkele dagen in de verkoop zijn en dus stond ik meteen al op het punt om voor die wedstrijd een ticket te kopen. Toch heb ik maar even gewacht, omdat ik nog een beetje twijfel. Zijn hier mensen die (recente) ervaringen hebben met het bezoeken van wedstrijden van LA Galaxy (of andere clubs?). Via de zoekfunctie kwam ik alleen een enkeling van jaren geleden tegen.

Ik vraag me vooral af of het echt noodzakelijk is om nu al een ticket te halen en of het leuk is om in je eentje zo'n wedstrijd te bezoeken. Ik wil immers dolgraag naar die wedstrijd en zit altijd zo erg in de wedstrijd dat ik toch niet door heb dat ik alleen ben gegaan, maar als er toch altijd nog plek zat is wacht ik misschien tot ik in LA ben, zodat ik wellicht met iemand samen kan gaan.

Ohja, nog even praktisch... het stadion ligt natuurlijk niet in de meest glorieuze wijk van LA, maar de wedstrijd is al om half 1 's middags (dus niet donker o.i.d.). Is het te doen om daar met het OV te komen? Het ligt precies tussen de grijze en blauwe metrolijn in, al gaan er ook voldoende bussen.
mtl
Amerika-expert

Re: Wedstrijd LA Galaxy bijwonen

Bericht door mtl »

Heb vorig jaar oktober een wedstrijd tussen Red Bull New York en Montreal Impact bezocht. Kaartje gewoon aan de kassa gekocht, stadion was hooguit voor de helft gevuld. Bij Montreal speelde Didier Drogba mee. De sfeer in het stadion viel me wat tegen. Achter één van de doelen had je de fanatieke ultrafans die vooral hun soortgenoten uit Europa en Zuid Amerika proberen na te doen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wedstrijd LA Galaxy bijwonen

Bericht door PSVwally »

sportwedstrijden in Amerika zijn sowieso een belevenis op zich. Gaat niet voor het goede voetbal, maar voor het sfeertje eromheen. Prima buurt rond het stadion wat ik begreep. Ligt op of bij een universiteit terrein. Qua voetbalsupport lopen ze daar mijlen ver achter op hier, dus verwacht geen nba of nfl sfeer, maar gewoon een gezellige middag (en vaak niet al te best voetbal).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer