Monique,
Wij zaten gisteren ook in de stress, maar bij ons is het ook gelukt voor Julia Pfeiffer. Dat was echt niet normaal hoe snel het uitverkocht was. Op 1 minuut heel de maand augustus
Wanneer gaan jullie? Wij op 4 augustus.
Ja, hoor, jullie reisverhalen hebben me al veel inspiratie gegeven. Ik denk dat ik stiekem hoop op een website of lijst waarop van elke camping staat genoteerd welke plekjes de mooiste, speciaalste zijn. En tegelijkertijd weet ik dat dat onzin is, want in de parken is bijna elk plekje de moeite waard .
We gaan op 7 augustus.
Was echt bizar zo snel alles weg was. Zijn natuurlijk maar 2 plekken op een van de mooiste plekken in Californie. We hadden ook een plek bij Pfeiffer Big Sur campground gereserveerd (just in case). Die gingen ook supersnel. En het reserveringsvenster was eerder open..... even een weetje voor degenen die willen boeken.
Je kan bijna niet uitleggen waarom het boeken van een kampeerplek je het gevoel geeft dat je een prijs hebt gewonnen. hahahaha......
Ik kan me dat wel voorstellen, ook al kamperen wij niet.
Ik had hetzelfde met permits voor CBS (Coyotes Buttes South) en met een overnachting in een cabin pal aan de Grand Canyon North Rim waar er maar 4 van zijn. Allebei ook klaar zitten op het moment suprême.
Geniet van je gevoel
Moniquemichiel schreef:Wat gaaf Sven,
Je kan bijna niet uitleggen waarom het boeken van een kampeerplek je het gevoel geeft dat je een prijs hebt gewonnen. hahahaha......
Dat kan ik me voorstellen. Waar willen jullie nog meer overnachten?
Monique,
In dit geval is het echt wel een mooie prijs die wij gewonnen hebben . Het was me eerlijk gezegd lang niet duidelijk dat er effectief maar 2 plekken waren. Maar dat maakt het des te specialer dat je daar dan mag kamperen. Ik kijk er ongelooflijk naar uit en ben nog altijd verbaasd dat het gelukt is daar te boeken.
Wij kamperen met tent ook 2 dagen in Zion op Watchman. Misschien ook nog op een van de Pinescampings in Yosemite, maar we hebben ook al een cabin in Curry Village met badkamer geboekt, wat duur maar leuk is. We zien wel wat er vrij komt volgende maand als de boekingen starten.
Bryce en Grand Canyon had ook nog gekund om te kamperen, maar blijven we in een goedkoop motel in de parken, dus qua prijs valt dat mee.
Arno schreef:Hoezo voor Coyote Buttes South? Daar heb je toch een hele maand voor om in te schrijven?
Nee, dat is Coyotes Buttes North waar The Wave inligt. CBS gaat op basis van online inschrijving, first come first serve. Ook maar 10 permits per dag, dus je moet behalve voor de wintermaanden echt razendsnel zijn, de permits zijn zo vergeven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.