Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is liquid, blue dawn detergent in het Nederlands?
Wat is liquid, blue dawn detergent in het Nederlands?
Een deel liquid, blue dawn detergent met hetzelde deel witte azijn in een plantenspuit schijnt geweldig te werken om je douche of bad schoon te krijgen.
Er wordt hier waarschijnlijk een specifieke wasgel mee bedoeld.
Welk Nederlandse wasmiddel kan ik kopen dat hiermee bedoeld word?
Er wordt hier waarschijnlijk een specifieke wasgel mee bedoeld.
Welk Nederlandse wasmiddel kan ik kopen dat hiermee bedoeld word?
Re: Wat is liquid, blue dawn detergent in het Nederlands?
Dawn is afwasmiddel, geen wasmiddel.
Terug in Texas!
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Datzelfde + badzout kan je gebruiken tegen onkruid.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ah. Dan kan ik gewoon Dreft afwasmiddel gebruiken dus. Bedankt voor de antwoorden!
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Mijn ervaring is dat Dubro beter werkt dan Dawn. Toen we nog in Nederland woonden heb ik een keer een fles Dawn gekocht op de basis omdat m'n schoonmoeder het aanraadde, maar de Dubro werkte eigenlijk nog beter...ik denk door de citroensap?
Hier koop ik meestal eigen merk citroen afwasmiddel en mix dat met azijn en water. Werkt inderdaad erg goed om de badkamer schoon mee te maken. Werkt ook super om de afwas mee voor te behandelen als je een oude, slecht onderhouden vaatwasser in een huurhuis hebt.
De heel sterke mix van alleen afwasmiddel en azijn werkt heel goed als de douche ontzettend smerig is. Heb ik gedaan toen we hier kwamen wonen omdat Scrubbing Bubbles enz. voor geen meter werkten. Stond wel vreselijk naar azijn voor een paar uur!
Hier koop ik meestal eigen merk citroen afwasmiddel en mix dat met azijn en water. Werkt inderdaad erg goed om de badkamer schoon mee te maken. Werkt ook super om de afwas mee voor te behandelen als je een oude, slecht onderhouden vaatwasser in een huurhuis hebt.
De heel sterke mix van alleen afwasmiddel en azijn werkt heel goed als de douche ontzettend smerig is. Heb ik gedaan toen we hier kwamen wonen omdat Scrubbing Bubbles enz. voor geen meter werkten. Stond wel vreselijk naar azijn voor een paar uur!