Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Into the west
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- totonka
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Into The west
Sandy ik wil morgen het deel een op dvd zetten maar dan zit er wel reklamen tussen als je dat niet erg vind kan hem morgen midag naar je opsturen als ik je adres heb is dat goed RiaSandy schreef:Oh Ria .. is het niet teveel moeite? Natuurlijk betaal ik ervoor ...
Ik zou graag alledrie de delen willen ... maar, het is misschien handiger om deel I gezien te hebben, voordat ik deel II en III op TV ga zien ...
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
Re: Into The west
Perfect .. ik zal je een pb'tje sturen : ))totonka schreef:Sandy ik wil morgen het deel een op dvd zetten maar dan zit er wel reklamen tussen als je dat niet erg vind kan hem morgen midag naar je opsturen als ik je adres heb is dat goed RiaSandy schreef:Oh Ria .. is het niet teveel moeite? Natuurlijk betaal ik ervoor ...
Ik zou graag alledrie de delen willen ... maar, het is misschien handiger om deel I gezien te hebben, voordat ik deel II en III op TV ga zien ...
Sandy
- totonka
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Into The West
Sandy ik heb het er op staan als mijn man thuis kom gaat ik gelijk naar het postkantoor om hem opte sturen,begreep ik dat je de andere delen ook op dvd wil of kijk je gewoon verder op zondag.
Hoop dat het gaat er zit wel de vervelende reclame tussen hoor en hij begint ook met reclamen maar dat moet je maar doorspoelen,veel plezier er mee.Ria
Hoop dat het gaat er zit wel de vervelende reclame tussen hoor en hij begint ook met reclamen maar dat moet je maar doorspoelen,veel plezier er mee.Ria
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
Re: Into The West
Ik wacht wel tot de serie op DVD uitkomt, heb er een stukje van gezien maar het is geen kijken met al die reclame.
Wel mooi gedaan dat zeker.
Vroeger had je Centennial dat vond ik toen heel goed en dat is jammer genoeg nog niet op DVD.
Wel mooi gedaan dat zeker.
Vroeger had je Centennial dat vond ik toen heel goed en dat is jammer genoeg nog niet op DVD.
Re: Into The West
Hey Ria, ik zit jouw DVD nu te bekijken. De kinderen kijken ook mee ... ik weet niet of het te spannend voor ze wordt straks. Maar met name mijn zoontje (5) is helemaal geintrigeerd door Amerika, hoewel hij er niets van weet. De commercials vind ik niet erg tussendoor, kan ik inderdaad doorspoelen. Nogmaals bedankt .. zie ook mijn PB : )totonka schreef:Sandy ik heb het er op staan als mijn man thuis kom gaat ik gelijk naar het postkantoor om hem opte sturen,begreep ik dat je de andere delen ook op dvd wil of kijk je gewoon verder op zondag.
Sandy
- totonka
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Into The west
Hoi Sandy ik ben blij dat hij bevalt ik heb ook genoten leuk dat je zoon er zo voor in is,ik weet nog dat Marianne klein was en ik altijd alles over Amerika vertelde terwijl ik er nooit geweest was maar het heeft meegeholpen aan haar verslaving aan het land..groetjes Ria
Re: Into The west
Ergens halverwege zijn ze afgehaakt en gingen ze boven spelen (spannngsboog is nog kort voor 5/6 jarigen). Hij is helemaal weg van Amerika. Maar voor hem is het ook het land van Mickey Mouse, Donald Duck, zwembaden, friet ... Ik weet niet hoe hij er bij komt, maar dat is zijn beeldvorming van Amerika .... een paradijs. Het enige wat hij er van mee heeft gekregen, is dat wij naar Washington zijn geweest 2 jaar geleden (zonder kinderen overigens). Ik dacht dat het na onze vakantie vorig jaar wel Italie zou worden voor hem. Maar hij vraagt nog steeds iedere avond wanneer we naar Amerika gaan ...totonka schreef:Hoi Sandy ik ben blij dat hij bevalt ik heb ook genoten leuk dat je zoon er zo voor in is,ik weet nog dat Marianne klein was en ik altijd alles over Amerika vertelde terwijl ik er nooit geweest was maar het heeft meegeholpen aan haar verslaving aan het land..groetjes Ria
Maar ik ga weer off topic .... Ik vond het een mooie serie ... en probeer nu niets te missen
Sandy
Into the West + 24 season 5 bij Bestbuy : $ 97.98Coyote schreef:Ik zit er ook sterk aan te denken om de serie op DVD te kopen als we volgende week in Amerika zijn (naast 24, seizoen 5). Wordt weer flink inkopen bij BestBuy!![]()
Roland
Into the West + 24 season 5 bij Amazon : $ 76.98 (free shipping)
Into the West + 24 season 5 bij Walmart : $ 76.73 (Alleen Into the West free shipping)
... laat maar weten als ik ze van te voren voor je moet bestellen.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Dankje wel PeeJay!PeeJay schreef:Into the West + 24 season 5 bij Bestbuy : $ 97.98
Into the West + 24 season 5 bij Amazon : $ 76.98 (free shipping)
Into the West + 24 season 5 bij Walmart : $ 76.73 (Alleen Into the West free shipping)
... laat maar weten als ik ze van te voren voor je moet bestellen.
Ik zal morgen nog even op internet rondkijken. Je hoort het op tijd van me.
Roland
-
Verelle
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Serie 24 deel V kost in Free Record Shop a staggering 79,95 euro, ik heb het gekocht in Costco voor $ 34,95. In Best Buy betaal je zo al weer $ 57,99.Coyote schreef:Ik zit er ook sterk aan te denken om de serie op DVD te kopen als we volgende week in Amerika zijn (naast 24, seizoen 5). Wordt weer flink inkopen bij BestBuy!![]()
Roland
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 5898 Weergaves