Hierzo: http://forum.allesamerika.com/viewforum.php?f=16Sonja1983 schreef:Euhm, domme vraag maar waar vind ik dat?eoms schreef:Je kunt deze vraag denk ik beter in het NW subforum plaatsen
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Sonja1983: Wie heeft een leuke reis vanaf Denver?
-
Gast
Re: Reis Sonja1983: Wie heeft een leuke reis vanaf Denver?
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij deden in 2011 een rondje Denver in 21 dagen (verslag zie mijn onderschrift)
Denver - RMNP - Vernal - Idaho Falls - Craters of the Moon - Grand Teton - Yellowstone - Cody - Devils Tower - Deadwood - Keystone - Chadron - Fort Collins - RMNP - Denver
Als je RMNP en Idaho Falls / Craters of the Moon uit deze route laat, kom je op ongeveer 18 dagen uit.
Groetjes,
Ingrid
Denver - RMNP - Vernal - Idaho Falls - Craters of the Moon - Grand Teton - Yellowstone - Cody - Devils Tower - Deadwood - Keystone - Chadron - Fort Collins - RMNP - Denver
Als je RMNP en Idaho Falls / Craters of the Moon uit deze route laat, kom je op ongeveer 18 dagen uit.
Waarom niet wat minder uitrusten en net die paar dagen extra aan je route plakken?we hebben daarna nog 1,5 week om uit te rusten
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
-
Sonja1983
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
18 dagen incl. vlucht. gister vlucht geboekt.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Dan kan het plannen nu echt beginnen.
Probeer zo snel mogelijk naar accommodatie te kijken voor Yellowstone want daar is alles altijd snel vol.
Voor Jackson kan ik de Ranch Inn aanbevelen. Betaalbaar, netjes hotel op wandelafstand van het Townsquare.
Groetjes,
Ingrid
Probeer zo snel mogelijk naar accommodatie te kijken voor Yellowstone want daar is alles altijd snel vol.
Voor Jackson kan ik de Ranch Inn aanbevelen. Betaalbaar, netjes hotel op wandelafstand van het Townsquare.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
-
Sonja1983
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoi hoi,
tickets zijn geboekt, vliegen vroeg dus dezelfde dag arriveren in Denver. terugweg vliegen we rond het avondeten dus de volgende ddag begin van de middag weer in Nederland.
1e nacht ligt nu vast. Yellowstone een cabin gedaan want idd meeste zat vol. De tip voor de cabin kwam wel hier ergens van het forum. En nog een hotel vast geboekt. weet ff niet waar omdat ik ondertussen met mijn studie bezig was en manlief heeft geboekt.
route is heel eind klaar. zo ik ga weer even verder aan de studie!
tickets zijn geboekt, vliegen vroeg dus dezelfde dag arriveren in Denver. terugweg vliegen we rond het avondeten dus de volgende ddag begin van de middag weer in Nederland.
1e nacht ligt nu vast. Yellowstone een cabin gedaan want idd meeste zat vol. De tip voor de cabin kwam wel hier ergens van het forum. En nog een hotel vast geboekt. weet ff niet waar omdat ik ondertussen met mijn studie bezig was en manlief heeft geboekt.
route is heel eind klaar. zo ik ga weer even verder aan de studie!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Note mod(PSVwally): Berichten Sep en Michelly afgesplitst naar eigen topic.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 8154 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 22 Reacties