Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Confusius
Amerikafan

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3

Bericht door Confusius »

Wij hebben de auto gewoon opgehaald bij het vliegveld van SF en zijn daar bij een Motel gaan zitten in de stad.
Is wel een beetje chaotisch rijden, maar als Amsterdammer ben ik wel iets gewend :)

Zonder een motel is het wel lastig qua parkeren in SF.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Ik baal als een stekker.
Kon vorige week de auto nog niet huren, nu zijn ze ineens ruim 300 euro duurder op meerdere sites.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
groennom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door groennom »

Bij Hertz ook, vorige week 11 dagen Orlando een Tahoe voor 600 EUr en nu 800 Eur ....

Heb nu een Tahoe (or simuleer) gereserveerd bij Sixt voor 550 EUR. Kijk vooralsnog af en toe verder om te kijken of de prijzen weer gaan dalen..
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

SuzieQ schreef:Ik baal als een stekker.
Kon vorige week de auto nog niet huren, nu zijn ze ineens ruim 300 euro duurder op meerdere sites.
Balen! Ik was gisteren even aan het kijken met een code van Budget en het viel mij wel mee. Wij kunnen alleen nog niks vastleggen i.v.m. een wijziging in mijn vakanite aanvraag.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
AroundA
Amerikafan

Bericht door AroundA »

Auto's lijken inderdaad ineens duurder geworden...
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Waarom zou je nog niks kunnen vastleggen (of dat vorige week reeds gedaan hebben) bij de meeste brokers kan je kosteloos annuleren. :?:
tineke57
Amerikafan

Bericht door tineke57 »

Verleden week geboekt rechtstreeks bij Budget.be een midsize SUV voor 26 dagen in Phoenix (eind sept+okt) aan 808,95 euro. 110 euro minder dan de goedkoopste bij drive-usa.de en 250 euro minder dan de goedkoopste bij rentalcars.com. Met de code H033101 ging er van de originele prijs nog eens 10% af. Spouse is sowieso gratis bij Budget. Me happy :D. Enkel SIXT is nog een beetje goedkoper maar daar durf ik niet zo goed te boeken omdat ze naar ’t schijnt nog niet veel vestigingen hebben in de US, dus bij problemen … Komt er nog een betere prijs voorbij kan ik nog altijd annuleren :) .
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Deze was meteen betalen. En aangezien ik ook nog wat hotels betaald had ging dat even niet.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Confusius
Amerikafan

Bericht door Confusius »

tineke57 schreef:Verleden week geboekt rechtstreeks bij Budget.be een midsize SUV voor 26 dagen in Phoenix (eind sept+okt) aan 808,95 euro. 110 euro minder dan de goedkoopste bij drive-usa.de en 250 euro minder dan de goedkoopste bij rentalcars.com. Met de code H033101 ging er van de originele prijs nog eens 10% af. Spouse is sowieso gratis bij Budget. Me happy :D. Enkel SIXT is nog een beetje goedkoper maar daar durf ik niet zo goed te boeken omdat ze naar ’t schijnt nog niet veel vestigingen hebben in de US, dus bij problemen … Komt er nog een betere prijs voorbij kan ik nog altijd annuleren :) .
Waar komt die code vandaan.
Moet je dan niet in de koekjes fabriek werken ofzo? ;)
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

International offer, gewoon via Budget.com.

linkje via google naar budget.com
AroundA
Amerikafan

Bericht door AroundA »

tineke57 schreef:Verleden week geboekt rechtstreeks bij Budget.be een midsize SUV voor 26 dagen in Phoenix (eind sept+okt) aan 808,95 euro. 110 euro minder dan de goedkoopste bij drive-usa.de en 250 euro minder dan de goedkoopste bij rentalcars.com. Met de code H033101 ging er van de originele prijs nog eens 10% af. Spouse is sowieso gratis bij Budget. Me happy :D. Enkel SIXT is nog een beetje goedkoper maar daar durf ik niet zo goed te boeken omdat ze naar ’t schijnt nog niet veel vestigingen hebben in de US, dus bij problemen … Komt er nog een betere prijs voorbij kan ik nog altijd annuleren :) .
Dat is een mooie tip! Ik zie "onze" categorie auto ook voor 150 euro goedkoper dan rentalcars.com :thumbup:

Ik ben wel benieuwd of er nog wat "addertjes" onder het gras zijn via Budget.be en of een extra bestuurder via Budget.be gratis is.

Daarnaast krijg je een een "categorie" toegewezen. Niet specifiek een auto. Voor ons: Categorie F (b.v. Ford Escape SUV)
Dat "bijvoorbeeld" zit me nog niet lekker. Is dat geen risico? Bijvoorbeeld dat je dan in een ander soort auto rijdt dan je graag wilt...

Ik wil voorkomen dat ze je door de scherpe prijs afschepen met een sportwagen ipv. een midsize SUV zoals ik graag wil
tineke57
Amerikafan

Bericht door tineke57 »

@ Confusius: Code heb ik gevonden in dit topic deel 2 op 6/01. Had deze genoteerd en ze werkte nog!

@ Hinko: Bedankt voor de juiste link.

@ AroundA: Stond in de voorwaarden toen je tijdens de boeking op "toon locatie informatie" kon drukken. Categorie F (b.v. Ford Escape SUV) is dezelfde categorie die wij gehuurd hebben. Bij alle aanbieders wordt er toch een categorie en een voorbeeldauto gegeven? Je kan dan ter plaatse zien welke auto's er beschikbaar zijn.
Bijlagen
Budget - Do you charge for an additional driver.png
Laatst gewijzigd door tineke57 op 24 jan 2016, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

En als de categorie midsize SUV uitgeput is, dan geven ze een hogere categorie mee standard SUV bijvoorbeeld.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Inderdaad, zo heb ik eens in Denver een Chevrolet Suburban meegekregen terwijl ik een midsize suv geboekt had. Ik heb echter niet altijd zo veel geluk. :(
Groet,

Old Faithful
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Is die code alleen bij budget.be, bij budget.nl ging er bij mij niets af namelijk?
Purk87
Amerikafan

Bericht door Purk87 »

Ik heb nog even wat terug zitten kijken en lees dan ook dat je CDW/LDW en SLI moet hebben. Ik las ook dat, als je uit Europa komt en dit aangeeft, het er standaard bij 'moet' zitten o.i.d.
Als ik bij budget.com een auto selecteer met de code H033101 dan krijg ik de optie om LWD en SLI per dag erbij te boeken, het zit er dus niet standaard in. Ik heb wel aangegeven dat ik uit Nederland kom. Ik heb ook op de Belgische website gekeken en dan is de autohuur (met code) ongeveer €100,- duurder. Overigens ben ik zelf wel lid van de ANWB.

Ik ben nu even aan het kijken van 13-09 tot 05-10 ophaal en vertrek vanaf LAX en dan een standaard SUV of intermediate.
Laatst gewijzigd door Purk87 op 24 jan 2016, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
tineke57
Amerikafan

Bericht door tineke57 »

Tot een week voor aanvang van de huur kan er geannuleerd worden.
Bijlagen
Budget Algemene voorwaarden.png
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Purk87 schreef:I
Als ik bij budget.com een auto selecteer met de code H033101 dan krijg ik de optie om LWD en SLI per dag erbij te boeken, het zit er dus niet standaard in.
Bij een proefboeking zie ik bij de extra's die ik kan kiezen:
budget.JPG
Groet,

Old Faithful
AroundA
Amerikafan

Bericht door AroundA »

Is het aan te raden die extra's zoals PAE bij te boeken? Dat heb ik nu ook niet gedaan bij budget.be. Als je dit doet maakt dat de prijs helaas minder aantrekkelijk. Bij rentalcar zit dit er al wel bij inbegrepen volgens mij. Ook extra bestuurder zit dus niet bij Budget.be inbegrepen.

Dan komt er nog bij Budget.be:

65$ = traditional driver (max)
6,34$ PAE per dag = 165$
= 229$ wat er nog bijkomt.

Dat maakt Budget.be juist duurder dan rentalcars.com :blink:
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Lees even de openingspost van Hinko.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties