Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Erkens
Amerika-ontdekker

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Bericht door Erkens »

Ik heb het gevonden! Je kunt dit aanvinken; Ik heb slechts voor een deel van de reis een hotel nodig' en dan het aantal overnachtingen ingeven.
Toch is het nog altijd duurder dan alleen een ticket. We zoeken verder.
Hartelijke groetjes van Familie Erkens

2005 West Usa Autorondreis en Kauaii
2010 Florida: Kissimmee & Naples
2011 West Usa Camperrondreis
2016 Florida Natuur en Animal Kingdom
jetusa
Amerikakenner

Bericht door jetusa »

Met de tussenstop in NY kun je zoeken via "multiple destinations".
Erkens
Amerika-ontdekker

Bericht door Erkens »

Ja, dat begrijp ik, maar hoe kan het dat de vlucht in totaal dan zo'n 250/ 300 euro duurder wordt per ticket? Is dat dan alleen door die binnenlandse vlucht tussen New York en Orlando of doe ik iets fout?
Hartelijke groetjes van Familie Erkens

2005 West Usa Autorondreis en Kauaii
2010 Florida: Kissimmee & Naples
2011 West Usa Camperrondreis
2016 Florida Natuur en Animal Kingdom
Gast

Bericht door Gast »

Je hebt een extra vlucht, dus het lijkt me logisch dat je dan meer betaalt. Je kunt ook een auto huren van NY->Florida, maar ik denk dat je dan veel duurder uitbent, en het kost meer tijd :)
mirjam78
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door mirjam78 »

Erkens schreef:Ik heb ook een vraag. Er wordt hier vaker aangeraden om een vlucht naar Tampa in combinatie met een hotelovernachting te boeken omdat dat goedkoper zou zijn. Deze combi zou je bij expedia kunnen boeken, maar ik kan alleen zoeken op een vlucht + hotel voor de hele reis. Kijk ik verkeerd?

Dan nog een vraag (ben nu toch bezig, haha). Als ik een tussenstop in NY wil waken en daar een paar dagen wil blijven (en daarna door vliegen naar Orlando of Tampa), hoe moet ik dat zoeken in een zoekmachine. Ik vind het nu wel, maar dan kom ik uit op prijzen van 1000 euro en hoger.

We vliegen het liefst vanuit Dusseldorf.
Op cheaptickets staan er prijzen voor 899,- met die multicity Ams-Ny- Ny-Mco Mco-Ams, vanavond goedkoper denk ik maar dat is vanaf Ams in Juli 2016.
Vanuit Dusseldorf is het veel duurder ja.
Laatst gewijzigd door mirjam78 op 20 jan 2016, 16:09, 3 keer totaal gewijzigd.
mirjam78
Amerika-ontdekker

Bericht door mirjam78 »

jetusa schreef:Meestal boek ik rechtstreeks bij de airline,maar nu toch eens verder aan het zoeken geslagen.
Nu vind ik via skyscanner aantrekkelijk geprijsde tickets met een acceptabel vluchtschema. De site stuurt me door naar Gate1.
Nu zal ik wel achterlopen op gebied van boekingssites, het zegt mij dus helemaal niets. Voordat ik van alles aan persoonlijke info ingeef wilde ik eigenlijk opzoeken wat de bijkomende boekingskosten zijn, maar nergens te vinden.
Heeft iemand weleens geboekt via dat Gate1, weet iemand wat de bijkomende kosten zijn en wat zijn de ervaringen verder?
(ik dacht bij de airline zelf te zoeken, maar daar vind ik wel de vlucht maar dan wel een stuk duurder. Ik ben eerlijk gezegd wat huiverig voor dit soort boekingssites.
Ik had vorig jaar januari met Gate1 geboekt en was daar zeer tevreden over en geen bijkomende kosten! :thumbup:
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

Hoezo vanavond goedkoper @Mirjam78?
Elsvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Elsvr »

tickets geboekt,we vliegen op 28/7 van Brussel naar San Francisco via Zurich,overstaptijd 1.55u en op 20/8 van Los Angeles naar Brussel via Montreal met een overstaptijd van 1.48u.
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

En bij wie voor welke prijs? Misschien hebben andere er nog iets aan.
Elsvr
Amerikafan

Bericht door Elsvr »

Aangezien er ook nog vluchten naar Hawaii bij zitten denk ik niet dat ik er iemand anders nog mee kan helpen,maar wie weet.Geboekt bij ebookers voor 1740 euro per persoon.Vluchten van Brussel naar San Francisco,van LA naar Honolulu,Honolulu naar LA en La naar Brussel.
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

Dankjewel, idd niet voor ons, gaan niet naar Hawaii, wel naar de westkust, maar ik blijf zoeken!
Elsvr
Amerikafan

Bericht door Elsvr »

Ik ben dagelijks op momondo blijven zoeken tot ik tickets gevonden had die aanvaardbaar waren van prijs en goeie vliegtijden hebben.
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

Dat doe ik nu ook al een tijdje, ik heb al tickets naar Las Vegas, maar er willen nog 2 kinderen mee, dus ben druk aan het zoeken :) Hoeft niet perse naar LAS, mag ook naar SFO, LAX of PHX, ik pas de route wel weer aan......
Elsvr
Amerikafan

Bericht door Elsvr »

zo hebben wij onze reisperiode ook aangepast,5 dagen later vertrekken maakte een verschil van 150 euro per persoon,600 euro in totaal dus.Dat geef ik liever ginder uit :-)
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

Gelijk heb je, doen wij ook. Veel plezier met de verdere voorbereiding, geeft zeker wel rust dat de tickets geboekt zijn.
mirjam78
Amerika-ontdekker

Bericht door mirjam78 »

@nn@ schreef:Hoezo vanavond goedkoper @Mirjam78?
Nou als je nu kijkt naar bijv. Ams-NY 14 juli NY-Mco 17 juli Mco-Ams 27 juli (geen directe vluchten) voor 803,-pp kinderen 666,- met British Airways. En zo kun je natuurlijk nog meer datums proberen...maar in de avonden is het meestal goedkoper bij Cheaptickets. :wink:
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

Bedankt voor je tip, helaas werkt het voor mij vanavond niet, misschien morgenavond, ik blijf zoeken.....
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Kayak heeft ook de mogelijkheid om te zoek op flexible month. Waar je ze zegt ik wil 20 dagen op reis en de startdatum mag in die bepaalde periode van 30dagen zijn. Werkt niet met multicity of openjaw dacht ik. Voor die laatste is er wel de +/- 3 dagen optie.
@nn@
Amerika-ontdekker

Bericht door @nn@ »

drankje, ga er naar kijken
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

IfonnuhB schreef:vraagje aan alle super speurneuzen hier!

ik volg het gehele forum al een tijd en vooral dit topic heeft mijn dagelijkse aandacht...
na onze eerdere ervaringen zou ik graag opnieuw de usa bezoeken en mogelijkheden zijn er nu weer naar maar blijf als echte Hollandse ook dol op aanbiedingen....
ik heb van alle topics al de zoeksites verzameld, maar ik kan alleen nog maar 'gericht' zoeken
dus ik vul mogelijke data in en kan dan de opties rondom bekijken, maar het maakt ons niet uit wanneer te gaan...
dus als bovenstaand.. een aanbieding met een periode asl travelkitty aangeeft,
interesse gaat vooral uit naar 2 reizen:
+/- 5 dagen New York en
+/- 10 dagen west kust
kunnen jullie helpen aan zoek-tips?

Wat waarschijnlijk goedkoper gaat zijn is een ticket ams-nyc, los angeles-ams, en dan een los enkeltje New York naar de Westkust. Als het je niet uitmaakt welke periode: zoals ik net noemde bv http://www.skyscanner.nl/transport/d/am ... my#results ams-nyc, lax-ams voor 407,- (United of air Canada) met een enkeltje New York naar Las Vegas erbij voor 118,- (BA, Lufthansa, United). Iets meer voor een directe. Dit is trouwens allemaal half/eind maart. Tickets zijn nu aardig laag geprijsd.
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer