Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Mateo Bridge
-
svdvlekkert
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
San Mateo Bridge
Goedenmiddag allen,
In mei ga ik het rondje SFO-SFO maken en komen we vanuit Yosemite en gaan we richting het vliegveld om daar de auto in te leveren.
Nu komen wij SFO in via de San Mateo Bridge, waar we 5$ tol moeten betalen. Nu heb ik ergens gelezen dat je de tol voor de Golden Gate Bridge alleen online kan betalen, hoe zit dat met deze brug? Kan dit ook gewoon cash aan de brug zelf? We kunnen wel via Hertz een EzPass huren, maar dan zijn de huurkosten hoger dan de tolkosten, aangezien dit onze enige tolweg is.
Alvast dank!
In mei ga ik het rondje SFO-SFO maken en komen we vanuit Yosemite en gaan we richting het vliegveld om daar de auto in te leveren.
Nu komen wij SFO in via de San Mateo Bridge, waar we 5$ tol moeten betalen. Nu heb ik ergens gelezen dat je de tol voor de Golden Gate Bridge alleen online kan betalen, hoe zit dat met deze brug? Kan dit ook gewoon cash aan de brug zelf? We kunnen wel via Hertz een EzPass huren, maar dan zijn de huurkosten hoger dan de tolkosten, aangezien dit onze enige tolweg is.
Alvast dank!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: San Mateo Bridge
Je kan volgens mij gewoon contant of per cc betalen.
https://www.bayareafastrak.org/en/howit ... l#sanmateo
De rechter 2 banen zijn volgens mij cash banen.
https://www.bayareafastrak.org/en/howit ... l#sanmateo
De rechter 2 banen zijn volgens mij cash banen.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: San Mateo Bridge
Of je neemt bij Dublin I-680S en rijdt zonder tol om S.F. Bay heen, scheelt een half uur.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful