WOW is een prijsvechter zoals Easyjet en Ryanair, de prijzen zijn dan ook zonder bagage en maaltijden wel iets om rekening mee te houden zeker op lange vluchten.
Ik heb geen probleem met prijsvechters en hun businessmodel. Maar voor (middel)lange afstanden snap ik niet dat je als sardientjes op elkaar wil geplakt zitten. Economy class is al niet overdreven ruim, laat staan dat je bij zo'n lowcost in een stoel gepropt wordt.
Ik betaal liever €100 meer en kom iets minder gebroken ter plaatse toe. Maar het is voor elk pesoonlijk wat je wil opgeven om wat te besparen.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Was het niet zo dat je intercontinentaal wat meer beenruimte moet hebben? Ik kan me niet voorstellen dat minimaal 7u in zo'n Ryanair/Transavia houding gezond voor je is namelijk. Nu weet ik niet hoe ik Arkefly moet inschatten tegenwoordig. In 2008 voor het laatst mee naar Curacao gevlogen, maar is dat niet het minimum?
Ik vond het toen naar Curacao een hele lange zit. Al was dat mijn eerste atlantische oceaan vlucht. Ik vond met United en KLM toch een stuk ruimer. Delta met van die zwarte bakken onder de stoellen langs de ramen vond ik het ergst eigenlijk. Dat was bijna trombose opwekkend.
Die 199 euro is een vanaf prijs. Ik heb gekeken wat ik kwijt zou zijn in september en dat zou me meer kosten als wat ik nu kwijt ben bij United. Ik zou voor de vluchten alleen al ruim 1300 euro kwijt zijn en dan niet eens op de data dat ik zou willen. Daar komen dan nog extra kosten bij. Je betaald voor het vastleggen van je stoel, je betaald voor extra bagage boven 5.5 kg. Met zijn tweeën voor allebei een extra koffer van 20 kg is dat 250 euro. Je betaald voor eten en drinken of moet alles zelf meeslepen. Als je alles bij elkaar optelt ben je helemaal niet zo goedkoop uit.
Die ervaring hebben wij niet, Suzie. Wij gaan nog wel eens met TUI naar de Griekse eilanden en dan valt ons altijd op dat je je benen zoveel beter kwijt kan dan bij Transavia waar we ook veel mee vliegen. Transatlantisch vliegen wij met iedere maatschappij Comfort of Economy Plus. Maar we dwalen af van WoW.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.