Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Maggie1982 + man + 2 kids (5&2) 32 dagen Detroit – Las Vegas – camper – LA
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Reis Maggie1982 + man + 2 kids (5&2) 32 dagen Detroit – Las Vegas – camper – LA
Hier vind je een kaartje van Mather Campground met de namen. Wij hadden nr. 11 op de Aspen Loop. Mooi plekje 

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Re: Reis Maggie1982 + man + 2 kids (5&2) 32 dagen Detroit – Las Vegas – camper – LA
he Mather Campground Loop Aspen nr 11, hadden wij toevallig
in 2014 ook.
Een mooie plek, letterlijk geparkeerd tussen de bomen en dichtbij de busshuttle waarmee je pad kunt.

Een mooie plek, letterlijk geparkeerd tussen de bomen en dichtbij de busshuttle waarmee je pad kunt.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ja hééél toevallig
Bedankt nog voor de tip

Bedankt nog voor de tip

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Bedankt voor jullie reacties, ik ben maar even door gegaan in m'n eigen topic. Misschien kunnen jullie m'n laatste vraag ook nog beantwoorden 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Linde, ik kijk voor tips op tripadvisor en yelp daar staan vaak welke plekken je het beste kunt vermijden. Bij carlsbad stond bv dat bij de wcs hele felle lampen hangen die je camper inschijnen maar ook welke plekken mooi uitzicht hebben of rustig gelegen zijn. Bij campground photos kun je elke plek van elke camping bekijken en kijken hoe beschut de plek ligt qua schaduw /privacy. Bij de parken selecteer ik altijd rv en 30 feet dan zie ik de selectie die overblijft en daarvan daar kijk ik op de plattengrond waar ze liggen. Op tripadvisor stond de tip om altijd op de map van de park website zelf te kijken en niet bij de reserveringswebsite deze verschillen namelijk qua schaling etc. Voor de plaatsen waar we maar 2 nacht zijn ben ik minder kieskeurig maar de plaatsen waar we 2 of meer nachten zijn zoek ik het graag uit 

Hi Maggie,
Je vroeg me laatst wat over zo'n rugdrager. Toevallig heb ik er vandaag eentje tweedehands gekocht/opgehaald bij iemand bij mij in de buurt.
Dit is een nieuwere variant (nog geen 2 jaar oud) van Deuter. Je betaalt dan wel wat meer dan de oudere modellen die je veel op marktplaats tegenkomt, maar ons idee was dat je dan wel meer comfort kan verwachten. Ze worden natuurlijk steeds verder doorontwikkeld. En na de vakantie kun je t natuurlijk ook weer verkopen en kan je er ook redelijk wat voor vragen als je m netjes houdt.
Ik denk dat het wel gaat bevallen, die kleine is zo'n spring in het veld en het idee dat ze ook veilig daarin mee kan vind ik toch wat prettiger! Ook voor op de luchthavens.
Ga jij er nog eentje meenemen? Bijna Yosemite boeken hè? Succes!
Je vroeg me laatst wat over zo'n rugdrager. Toevallig heb ik er vandaag eentje tweedehands gekocht/opgehaald bij iemand bij mij in de buurt.
Dit is een nieuwere variant (nog geen 2 jaar oud) van Deuter. Je betaalt dan wel wat meer dan de oudere modellen die je veel op marktplaats tegenkomt, maar ons idee was dat je dan wel meer comfort kan verwachten. Ze worden natuurlijk steeds verder doorontwikkeld. En na de vakantie kun je t natuurlijk ook weer verkopen en kan je er ook redelijk wat voor vragen als je m netjes houdt.
Ik denk dat het wel gaat bevallen, die kleine is zo'n spring in het veld en het idee dat ze ook veilig daarin mee kan vind ik toch wat prettiger! Ook voor op de luchthavens.
Ga jij er nog eentje meenemen? Bijna Yosemite boeken hè? Succes!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Linde,
Toevallig hebben we vorig weekend bij Baby-One hier net over de grens in Duitsland een showmodel Ergobaby gekocht voor € 50
Dan kunnen we het iig proberen en als het niet bevalt op marktplaats voor dezelfde doorverkopen
Volgende week vrijdag is het hier D-day voor Yosemite! Ben benieuwd, we gaan in een weekend in Juni dus zal wel heel populair zijn maar we gaan klaar zitten met 2 computers en heel veel klikken
Jullie nog maar 3 maanden wachten toch? Heb je al paspoorten, Esta's etc? Maak je ook een roadbook?
Veel plezier met de voorbereidingen!!
Toevallig hebben we vorig weekend bij Baby-One hier net over de grens in Duitsland een showmodel Ergobaby gekocht voor € 50

Volgende week vrijdag is het hier D-day voor Yosemite! Ben benieuwd, we gaan in een weekend in Juni dus zal wel heel populair zijn maar we gaan klaar zitten met 2 computers en heel veel klikken

Jullie nog maar 3 maanden wachten toch? Heb je al paspoorten, Esta's etc? Maak je ook een roadbook?
Veel plezier met de voorbereidingen!!
Zo echt een koopje zeg! Maar is ergobaby dan niet meer een draagzak?
Ja spannend hoor Yosemite! Zou het nog drukker zijn hoe meer je richting het hoogseizoen gaat? Toen ik boekte was het 5 minuten later echt allemaal weg. Althans toen ik mijn reservering had afgerond was er denk nog maar 1 plekje op de drie campings.
Ja nog 3,5 maand ongeveer voor het zover is! Kan niet wachten! Donderdag heb ik de paspoorten van de jongste twee opgehaald, de rest had al paspoorten. Esta kan ik dus nu ook gaan regelen.
Wil ook iets van een roadbook gaan maken. Gebruik jij daar iets speciaals voor of knal je alles in een word bestand en print je dat uit oid?
Heel leuk de voorbereidingen inderdaad, jij ook veel plezier ermee!
Ja spannend hoor Yosemite! Zou het nog drukker zijn hoe meer je richting het hoogseizoen gaat? Toen ik boekte was het 5 minuten later echt allemaal weg. Althans toen ik mijn reservering had afgerond was er denk nog maar 1 plekje op de drie campings.
Ja nog 3,5 maand ongeveer voor het zover is! Kan niet wachten! Donderdag heb ik de paspoorten van de jongste twee opgehaald, de rest had al paspoorten. Esta kan ik dus nu ook gaan regelen.
Wil ook iets van een roadbook gaan maken. Gebruik jij daar iets speciaals voor of knal je alles in een word bestand en print je dat uit oid?
Heel leuk de voorbereidingen inderdaad, jij ook veel plezier ermee!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 2797 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 16 Reacties