Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Houston

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
gsybesma
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 15

Houston

Bericht door gsybesma »

Beste mensen,

Deze zomer vliegen mijn man en ik naar Houston. We hebben 4 nachten. Wat raden jullie aan behalve space center. Zijn er ook boortorens op rij afstand? we hebben al heel veel van Amerika gezien maar zijn nog nooit in Texas geweest.
Alvast onze dank.
Gwen 8)
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Houston

Bericht door LittlePhoenix »

Shoppen bij de Galleria? Verder kan ik weinig bedenken, heb het niet zo op Houston.

Maar als je een stukje wilt rijden is er zat leuks te doen in de omgeving. Bijv. Aransas Pass, een wildlife refuge aan het strand. Of Sam Houston national forrest.Of Galveston, is een leuk stadje aan het strand, super toeristisch, en een leuke pier met een carneval.

Of, en dit is mijn favoriete stukje Texas, je rijdt richting Austin en geniet van Hill Country.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer