Bij de planning van de route had ik nog wel een aantal punten waarbij ik jullie advies graag zou willen.
* We hebben een campervan met rooftoptent gehuurd, waarbij we evt. een klein tentje op willen zetten. Is kamperen op alle plekken qua temperatuur te doen of zijn er plekken waarbij jullie dat afraden.
* We willen de route graag starten van SF langs de kust naar beneden omdat aangeven was dat dit dan de mooiste manier was om de kustlijn te zien en dat was bovendien handiger met stops. Ik weet niet of we dat dan helemaal tot LA moeten doen of evt afbuigen naar Sequoia en Kings Canyon (maar dit lijkt met wel een 'grote lus') en dat dan niet op de terugweg.
* We mogen met onze campervan niet naar Death Valley staat in de voorwaarden, vandaar dat we gedacht hadden om dan via de westkant van sequoia/kingscanyon en yosemite te rijden. Bij yosemite wilden we dan wel 'doorsteken' naar het oosten.
* Zijn er nog 'must-do's' die we nu gemist hebben? Tsja ik weet natuurlijk dat er heeeeel veel mooi/leuk enz is
11 juli maandag vlucht naar New York
12 juli dinsdag NY
13 juli woensdag NY
14 juli donderdag New York- San Francisco Ophalen campervan -Monterey
15 juli vrijdag West coast ???
16 juli zaterdag Santa Barbara ( kan ook een andere plaats zijn, maar is meer om de westkust in 'stukjes' op te delen)
17 juli zondag Los Angeles
18 juli maandag Pretpark LA
19 juli dinsdag Palm Springs/ Joshua Tree NP
20 juli woensdag Joshua Tree
21 juli donderdag Prescott/Sedona (Montezuma Castle) ??
22 juli vrijdag
23 juli zaterdag Grand Canyon (South Rim)
24 juli zondag Grand Canyon
25 juli maandag Lake Powell
26 juli dinsdag Lake Powell/ Page
27 juli woensdag Monument Valley/Route 163/Cortez
28 juli donderdag Mesa Verde NP
29 juli vrijdag Moab/Arches NP
30 juli zaterdag
31 juli zondag Reef NP
1 aug maandag Bryce Canyon NP
2 aug dinsdag Zion NP
3 aug woensdag Zion NP
4 aug donderdag Las Vegas