Hey Maggie,
Leuk dat je er ook weer bent! Wilde al in jouw topic een berichtje plaatsen. Ik ben benieuwd wat jullie plannen zijn voor welke trails jullie willen gaan doen met de kids. Dat vind ik nog best lastig kiezen. Op zich kunnen de kids best een stuk lopen. Als we een dagje dierentuin oid doen dan lopen ze ook de hele dag zelf. Tuurlijk is dat anders, maar bedoel meer dat ze alledrie behoorlijk vol energie zitten en lekker ondernemend. Ook echte buiten speel kinderen. Dus ik denk dat het wandelen wat dat betreft wel goedkomt. Maar ik vind vooral moeilijk om uit te vinden via de online informatie welke trails nou qua veiligheid goed te doen zijn met hun. Langs diepe afgronden lopen zonder hekje bijv. zie ik niet echt zitten met hen.
Heb jij je daar al in verdiept?
Wat betreft de rugdrager: Gisteren bij Bever gaven ze me op de schoenen afdeling het advies om even te gaan kijken bij de tassen afdeling en me daar te laten adviseren hoe je het beste zo'n ding kan afstellen. Uiteindelijk zijn we dat gewoon vergeten, we zijn er wel geweest en hebben een goeie dagrugzak voor mij gekocht. Maar wij zouden (als dat aanbod nog geldt

) een rugdrager kunnen lenen van kennissen die een dergelijke reis dit jaar ook hebben gedaan met hun twee kinderen waarvan er één toen drie werd. Dus echt advies geven kan ik je niet.
Toevallig gisteren wel even op marktplaats gekeken naar rugdragers, jij ook?
Wat goed dat je al aan het oefenen bent! Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat we eigenlijk ook even moeten gaan wandelen hier. (Doen we dus echt nooit

) Om in te komen. Misschien wel een idee om dat in de komende 4 maanden te gaan doen. Gaat dan toch ineens opschieten zo'n vakantie! Zin in!!!
Wij hebben ook precies hetzelfde in Las Vegas. We komen zaterdag avond aan, dus die dag zijn we kwijt. De volgende dag de hele dag en dan de dag erna alleen de ochtend omdat we smiddags de camper ophalen.
Ik denk dat ik misschien in de ochtend (als t weer lekker is) even met t spul in t zwembad wil duiken omdat ik bang ben dat een zwembad daar smiddags misschien weer overvol is. En toch wel een stuk over de strip ook lopen. Heb me daar nog niet helemaal goed in verdiept. Dus ik lees mee! Ik wil eigenlijk ook nog even de kans op shoppen benutten daar. Maar dat zou eventueel ook op de laatste dag in Las Vegas kunnen, bijvoorbeeld voor we naar Kingman rijden oid. Jullie doen de loop nu toch andersom hè? Zoals ik hem eerst wilde doen! Grappig dat we toch allebei de andere kant op zijn gegaan