Ik zal me even voorstellen, zoals ik bovenaan het forum zag staan. Ik ben Arianne (42), getrouwd met Arco en komende zomer gaan we met onze 3 dochters (dan 14, 12 en 8 ) voor iets meer dan 5 weken naar Amerika. Tsja dat is het voordeel als je beiden in het onderwijs zit.
Voor mij en de kinderen is het de eerste keer in Amerika, mijn man is al vaker geweest. Hij is vroeger als leiding van Camp America en als leraar/leiding bij EF talenreizen meermaals geweest. Wij gaan eerst voor 3 dagen naar New York om vanaf daar door te vliegen naar San Francisco. Hier huren we een campervan en gaan we via de westkust naar het zuiden tot aan LA. Vanaf daar gaan we landinwaarts richting Joshua Tree, Prescott/Sedona (Montezuma castle national monument)?, Grand Canyon, Lake Powell, Route 163 (Monument valley), Mesa Verde NP, Moab (Arches NP), Bryce Canyon NP, Zion NP (wandeling Angel's landing), Las Vegas. Hiervandaan naar het noorden. Of we naar Death valley gaan weet ik nog niet. Volgens mij mag dit nl niet met de huurauto. Dan naar Sequoia NP / Kings Canyon, Yosemite NP en via Lake Tahoe naar San Francisco. Hier leveren we de campervan weer in en hebben we nog 3 dagen een appartement geboekt.
Ik heb al aardig wat rondgestruind op het internet en kwam geregeld deze site tegen. Aangezien ik nog een aantal vragen heb, dacht ik dat het handiger was om maar lid te worden. Hier zijn vast genoeg mensen met ervaring die ons kunnen helpen.
Groeten, Arianne.