Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen en tips gevraagd voor rijden Route 66.
Re: Ervaringen en tips gevraagd voor rijden Route 66.
Qua tijd hebben we het goed gered. Één week meer had mooier geweest, dan hadden we wat meer van de steden zelf kunnen bezoeken.
We hadden geluk bij Santa Fe dat er een festival was, heel de stad was versierd. Dat hadden we ook in San Bernardino waar een hotrod
festival was, dat gaf echt een enorm Route66 gevoel.
De temperatuur was ook goed te doen, niet te warm gewoon een lekkere temperatuur.
Wat ook een aanrader is trouwens buiten Las Vegas om is Laughlin, een soort Las Vegas in het klein op maar 30 minuten rijden van Needles.
We hadden geluk bij Santa Fe dat er een festival was, heel de stad was versierd. Dat hadden we ook in San Bernardino waar een hotrod
festival was, dat gaf echt een enorm Route66 gevoel.
De temperatuur was ook goed te doen, niet te warm gewoon een lekkere temperatuur.
Wat ook een aanrader is trouwens buiten Las Vegas om is Laughlin, een soort Las Vegas in het klein op maar 30 minuten rijden van Needles.
-
- Amerika-ontdekker
Hoi iedereen,
eindelijk komt het er weer eens van om wat tijd te besteden aan het forum......t'leven is soms zo hectisch en druk.....
Marco, leuk te horen dat jij net zo een leuke reis had als wij en bedankt voor je reaktie op onze blog
wij hadden 3 weken (enkel voor Route66) en vonden zelf dat nog te kort dus wij gaan zeker ooit nog eens terug
Ik was al een USA fanatic en heb nu ook Marc overhaalt dus onze volgende reizen gaan ook zeker die kant op LOL
eindelijk komt het er weer eens van om wat tijd te besteden aan het forum......t'leven is soms zo hectisch en druk.....

Marco, leuk te horen dat jij net zo een leuke reis had als wij en bedankt voor je reaktie op onze blog
wij hadden 3 weken (enkel voor Route66) en vonden zelf dat nog te kort dus wij gaan zeker ooit nog eens terug
Ik was al een USA fanatic en heb nu ook Marc overhaalt dus onze volgende reizen gaan ook zeker die kant op LOL

Beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum sinds vandaag en ik weet ook niet of dit forum daarom nog actief is.
Maar ook ik wil graag de route 66 gaan rijden in mijn eentje. Mijn vraag is of dit wel veilig en verstandig is?
Ik ben 25 jaar en heb al twee keer rondgetrokken door Amerika waarvan 1 keer in mijn eentje in Californië.
In principe wil ik 6 á 7 weken gaan, zodat ik ook écht alles kan zien. Heeft er iemand ook suggesties in welke periode ik het beste
kan gaan in verband met het weer? Ik ben namelijk iemand die nogal van zon houd haha.
Mijn voorkeur heeft om van oost naar west te gaan, dus van Chicago naar Santa Monica te gaan.
Ik heb de tijd en de financiële middelen gelukkig om de reis heel uitgebreid te kunnen doen dus alle tips zijn welkom.
Ook las ik trouwens iets over het EZ guide 66 boek te bestellen, weet iemand toevallig waar ik dat boek kan bestellen?
Via welke link, en welke editie ik moet hebben?
Sorry voor mijn vele vragen, ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen.
Alvast vriendelijk bedankt,
Groetjes Sander
Ik ben nieuw op dit forum sinds vandaag en ik weet ook niet of dit forum daarom nog actief is.
Maar ook ik wil graag de route 66 gaan rijden in mijn eentje. Mijn vraag is of dit wel veilig en verstandig is?
Ik ben 25 jaar en heb al twee keer rondgetrokken door Amerika waarvan 1 keer in mijn eentje in Californië.
In principe wil ik 6 á 7 weken gaan, zodat ik ook écht alles kan zien. Heeft er iemand ook suggesties in welke periode ik het beste
kan gaan in verband met het weer? Ik ben namelijk iemand die nogal van zon houd haha.
Mijn voorkeur heeft om van oost naar west te gaan, dus van Chicago naar Santa Monica te gaan.
Ik heb de tijd en de financiële middelen gelukkig om de reis heel uitgebreid te kunnen doen dus alle tips zijn welkom.
Ook las ik trouwens iets over het EZ guide 66 boek te bestellen, weet iemand toevallig waar ik dat boek kan bestellen?
Sorry voor mijn vele vragen, ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen.
Alvast vriendelijk bedankt,
Groetjes Sander
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als je er de tijd voor neemt is het een supertrip hoor. Zoek het inderdaad wel vooraf een beetje goed uit, omdat de weg er niet overal meer ligt zoals vroeger.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Hallo Sander,
Goeie reis!
Dries
Je kunt het boek bestellen via Amazon en volgens mij ook Bol.com. Let op, er is net een nieuwe editie uit dus zorg dat je editie 4 krijgt! Wil je verder informatie hebben dan kun je ook terecht op dewebsite van de Nederlandse Route66 Association: http://www.rte66.nl, of op onze facebook pagina (https://www.facebook.com/Dutch-Route-66 ... 993134950/).sander10 schreef: Ook las ik trouwens iets over het EZ guide 66 boek te bestellen, weet iemand toevallig waar ik dat boek kan bestellen?
Goeie reis!
Dries
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Ik ga hiermee aan de slag.
Groetjes Sander
Groetjes Sander
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3424 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne