Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
psycholoog in amerika
psycholoog in amerika
Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort voor een paar jaar naar Amerika en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Al lange tijd overweeg ik om naar een psycholoog te gaan en mijn huisarts denkt dat dit een goed idee is gezien de levensfaseproblematiek die ik nu heb. Ik vertrek alleen voor een lange tijd naar Amerika om als non-employee op MIT onderzoek te doen dus het moment is nu niet zo handig, maar ik heb echt het gevoel dat ik het nodig heb.
Ik wil graag een verzekering afsluiten die dat vergoed. Ik kan zowel een Nederlandse zorgverzekering afsluiten nu als ook een aanvullende, maar welke dan? Ik heb aan OOM verzekeringen gevraagd om mij morgen te bellen hierover, maar ik lees slechte verhalen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten uit Groningen
Ik ga binnenkort voor een paar jaar naar Amerika en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Al lange tijd overweeg ik om naar een psycholoog te gaan en mijn huisarts denkt dat dit een goed idee is gezien de levensfaseproblematiek die ik nu heb. Ik vertrek alleen voor een lange tijd naar Amerika om als non-employee op MIT onderzoek te doen dus het moment is nu niet zo handig, maar ik heb echt het gevoel dat ik het nodig heb.
Ik wil graag een verzekering afsluiten die dat vergoed. Ik kan zowel een Nederlandse zorgverzekering afsluiten nu als ook een aanvullende, maar welke dan? Ik heb aan OOM verzekeringen gevraagd om mij morgen te bellen hierover, maar ik lees slechte verhalen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten uit Groningen
Re: psycholoog in amerika
Wat voor slechte verhalen lees je? Op welk visum ga je een paar jaar naar Amerika?
Ze vergoeden pre-existente ziekten niet, en ik heb wel eens eerder een psycholoog bezocht. En ik heb ze net dus ook een mail gestuurd met de vraag of ze psychologische hulp gaan vergoeden, waarmee ik dus al aangeef dat ik dat nodig ga hebben
En ik ga op een J-1 en dan verleng ik die nog een keer
En ik ga op een J-1 en dan verleng ik die nog een keer
-
smittenimmigrant
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zou eens kijken of MIT geen eigen psychologenteam heeft waar (b.v.) ook studenten gebruik van kunnen maken. Best kans dat je daar voor weinig geld prima hulp kunt krijgen.
De beste zorgverzekering die ik in m'n leven gehad heb (en wrs zal hebben) had ik als student aan een Amerikaanse universiteit. Bovendien is er steeds meer aandacht voor mental health op universiteiten. Dus ik denk dat het daar wel goed komt, en anders kun je altijd alsnog een verzekering in Nederland afsluiten lijkt me.
Ik ga er dus helaas niet heen als student en ben non-employee: geen benefits.