Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heleen gaat naar San Francisco

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Heleennuru
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Heleen gaat naar San Francisco

Bericht door Heleennuru »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Heleen en ik heb enkele tijd geleden dit forum mogen ontdekken omdat ik plannen had om eens naar Amerika te gaan. Nu komt het allemaal ineens heel dichtbij omdat ik op 18 december met United naar San Francisco vlieg om daar met Kerst een vriend te bezoeken. Er komt dan toch wel ineens even heel veel op je af, merk ik.
Ten eerste ben ik nog nooit Europa uit geweest, en heb ik welgeteld een keer gevlogen :D . Dus ik word toch wat nerveus, al heb ik ook enorm veel zin om te gaan.
Ticket is dus geboekt, reisverzekering heb ik, en ik zit nu oa. met de ESTA-registratie en ook het API-formulier dat blijkbaar ingevuld moet worden. Ik denk dat ik daarvoor de juiste forumonderdelen maar even moet doorspitten.

Ik ben erg blij om hier verschillende ervaringen en reisverhalen te kunnen lezen :thumbup:

Groetjes!
Gast

Re: Heleen gaat naar San Francisco

Bericht door Gast »

18 december is wel heel gauw - is je ESTA al in orde, of ben je nog bezig met de registratie?

En ik neem aan dat je een geldig paspoort hebt?
Heleennuru
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Heleennuru »

Ja ik heb een paspoort en ben nu bezig met de ESTA registratie. Het is allemaal wat snel gegaan omdat het voor mij qua vakantie nog onduidelijk was of het zou passen. En dan wordt het wat last-minute. Dus hopen dat alles uiteindelijk goed geregeld kan worden! :thumbup:

(Edit: kreeg net een mail dat mijn ESTA goedgekeurd is!)
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Wat leuk en snel inderdaad! Spannend!
Ik had nog nooit gevlogen en toen ging ik naar San Francisco.. dat kan ook ;)
Het viel allemaal mee gelukkig.

Heel veel plezier en geniet ervan!
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer