Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Service aan boord
Service aan boord
Hallo allemaal,
Ik vlieg in de zomer naar Amerika, heen met Air Canada (via Toronto naar Denver) en terug met United van New York (Newark) naar Amsterdam. Tussendoor met United van Denver naar Boston. Ik vraag me af wat ik van de service kan verwachten. Kan iemand mij dat vertellen. Het gaat met name om het eten en drinken en de entertainment.
Groetjes, Evelien
Ik vlieg in de zomer naar Amerika, heen met Air Canada (via Toronto naar Denver) en terug met United van New York (Newark) naar Amsterdam. Tussendoor met United van Denver naar Boston. Ik vraag me af wat ik van de service kan verwachten. Kan iemand mij dat vertellen. Het gaat met name om het eten en drinken en de entertainment.
Groetjes, Evelien
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
-
DireStraits
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Service aan boord
Voor united kun je dat exact op de site vinden. Canada ook wel, verwacht ik.
Verwacht op de binnenlandse vluchten geen service.
Let ook op de toegestane hoeveelheid bagage op de binnenlandse vluchten, dat hoeft niet hetzelfde te zijn als op de transatlantische vluchten.
Op de websites van de betreffende maatschappijen zou je deze informatie moeten kunnen vinden.
Let ook op de toegestane hoeveelheid bagage op de binnenlandse vluchten, dat hoeft niet hetzelfde te zijn als op de transatlantische vluchten.
Op de websites van de betreffende maatschappijen zou je deze informatie moeten kunnen vinden.
-
Gast
Op een transatlantische vlucht krijg je altijd wel te eten (chicken or pasta) en een glaasje erbij.
Op binnenlandse vluchten misschien een zakje pinda's.
Wat betreft entertainment, dat ligt aan het toestel. Ik neem altijd een boek mee voor het geval dat.
Op binnenlandse vluchten misschien een zakje pinda's.
Wat betreft entertainment, dat ligt aan het toestel. Ik neem altijd een boek mee voor het geval dat.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je zou je vluchtgegevens eens op seatguru kunnen opzoeken?
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Dat is in de meeste gevallen wel zo, hoor. Enkel als je losse tickets boekt is het niet zo (hetgeen bij Expedia e.d. wel eens kan gebeuren). Als je dus voor je volledige reis hetzelfde reservatienummer hebt (PNR), dan is de allowance van je hoogste gewicht van toepassing. Gaat echter niet op voor losse binnenlandse vluchten, maar wel als je bv volgende route reist op eenzelfde ticket (multi sector/city booking): BRU-YYZ en pas 3 dagen later YYZ-DEN Dan heb je op het stuk YYZ-DEN ook gewoon recht op je hoeveelheid bagage, ondanks het feit dat dit een pure domestic vlucht is.jetusa schreef:Verwacht op de binnenlandse vluchten geen service.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Klopt idd Headhunterke, als je het hele traject met dezelfde maatschappij als 1 ticket boekt, dan is de toegestane hoeveelheid bagage voor het hele traject gelijk.
Ik las echter heen Air Canada en terug United en tussendoor een andere vlucht met United waardoor er alarmbellen gingen rinkelen (idd van die Expedia constructies). Vandaar ook dat ik schreef
Ik las echter heen Air Canada en terug United en tussendoor een andere vlucht met United waardoor er alarmbellen gingen rinkelen (idd van die Expedia constructies). Vandaar ook dat ik schreef
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Kan perfect een Star Alliance ticket zijn, aangezien beide airlines partners zijn. Maar de OP moet hier inderdaad voor opletten. Altijd iets tricky toch, die airline tickets als je er niet helemaal mee vertrouwd bent (en dan nog
)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
-
Diannedv
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben afgelopen september bij onze vlucht met Air Canada wel wat gehad.
Eerste vlucht van Amsterdam naar Toronto onbeperkt drinken, een maaltijd en 2x een snack.
Tweede vlucht van Toronto naar Calgary hebben we ook gewoon drinken gehad met 1x een snack.
Eerste vlucht van Amsterdam naar Toronto onbeperkt drinken, een maaltijd en 2x een snack.
Tweede vlucht van Toronto naar Calgary hebben we ook gewoon drinken gehad met 1x een snack.
-
vinceG
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Op de website van United en via de app van United kun je prima vinden hoe de verzorging aan boord is.
Ook op Seatguru kun je het vluchtnummer invoeren en dan checken wat er aan boord te vinden is.
Het eten vind ik de afgelopen jaren bij United echt flink achteruit gaan, dus verwacht daar niet teveel van. Dit is overigens alleen voor transatlantische vluchten. Binnenlandse vluchten krijg je nootjes of pretzels. Verder wel altijd voldoende te drinken.
Ook op Seatguru kun je het vluchtnummer invoeren en dan checken wat er aan boord te vinden is.
Het eten vind ik de afgelopen jaren bij United echt flink achteruit gaan, dus verwacht daar niet teveel van. Dit is overigens alleen voor transatlantische vluchten. Binnenlandse vluchten krijg je nootjes of pretzels. Verder wel altijd voldoende te drinken.
Vele airlines beginnen ook extra kosten te vragen voor je checkin luggage. Even snel op United gekeken $25 voor de first checked in $35 voor de 2de tas.
Ik heb de afgelopen 2 dagen op 4 United vluchten gezeten en ze serveerden alleen wat te drinken, niet eens pinda's of pretzels. Dit waren vrij korte vluchten, van anderhalf tot 2 uur. Maar dat was ik bij Delta anders gewend.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
V.w.b. het Personal Entertainment System van United is op dit forum al veel geschreven. (even zoeken dus) Van heel erg goed, tot erg slecht. Slecht is het vooral in de oude Boeing 767-300 die United op tussen Amsterdam, Washington en Chicago inzet. Dan heb je echt een IPad met films nodig, of een heel dik boek.EvelienK. schreef:Hallo allemaal,
Groetjes, Evelien
Eten en drinken is altijd wel voldoende. Goed eet je in economy bij geen enkele maatschappij. (althans, ik niet!) Binnenlandse vluchten alleen drinken en een pretzeltje o.i.d. Wil je meer, dan kan je dat vaak wel aan boord kopen. Wij halen altijd wat van te voren, geen enkel probleem als je dit aan boord op eet.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida