Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Marieke: weekje Las Vegas
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Reis Marieke: weekje Las Vegas
Hallo allemaal!
Afgelopen zomer voor de derde keer naar Amerika geweest met mijn man en het volgende reisje staat al weer op de planning. Ik zeg bewust reisje, want het gaat om een weekje naar Las Vegas in augustus 2016. Deze keer ga ik samen met mijn moeder.
Ik weet wat er allemaal te doen is ( dit wordt mijn vijfde keer Vegas), dus mijn vragen zullen voornamelijk over andere zaken gaan. Voor nu heb ik enkele vragen:
- Ik ben de prijzen voor vliegtickets al in de gaten aan het houden. De prijzen voor de tickets liggen nu nog rond de 1000 pp. In mijn beleving moet dit mogelijk zijn voor rond de 500 pp. Is dit realistisch?
- voor ons hotel hebben we of het Mirage of het Aria in ons hoofd. Gezien de ligging op de Strip en na vier keer in NYNY te hebben geslapen, willen we wel eens iets anders. Is het voordeliger om het hotel apart te boeken of een pakketreis bij bijvoorbeeld Expedia?
- in 2014 ben ik 7 dagen naar Vegas geweest (in oktober) en toen was ik voor vlucht+hotel ongeveer 900 pp kwijt. Dit is toen via een reisbureau geboekt. Is rond de 1000 pp de prijs waar ik mij op moet richten of zijn er mensen die ervaringen hebben met lagere prijzen (rekening houdend met de reisperiode: vertrek tussen 8 en 14 augustus 2016)?
- we gaan geen auto huren, maar willen wel een dag naar bijvoorbeeld Valley of Fire. Iemand tips voor excursies? (ik weet het, met de auto is relaxter, maar we huren er echt geen eentje).
Tot zover, alle tips zijn welkom!
Groetjes Marieke
Afgelopen zomer voor de derde keer naar Amerika geweest met mijn man en het volgende reisje staat al weer op de planning. Ik zeg bewust reisje, want het gaat om een weekje naar Las Vegas in augustus 2016. Deze keer ga ik samen met mijn moeder.
Ik weet wat er allemaal te doen is ( dit wordt mijn vijfde keer Vegas), dus mijn vragen zullen voornamelijk over andere zaken gaan. Voor nu heb ik enkele vragen:
- Ik ben de prijzen voor vliegtickets al in de gaten aan het houden. De prijzen voor de tickets liggen nu nog rond de 1000 pp. In mijn beleving moet dit mogelijk zijn voor rond de 500 pp. Is dit realistisch?
- voor ons hotel hebben we of het Mirage of het Aria in ons hoofd. Gezien de ligging op de Strip en na vier keer in NYNY te hebben geslapen, willen we wel eens iets anders. Is het voordeliger om het hotel apart te boeken of een pakketreis bij bijvoorbeeld Expedia?
- in 2014 ben ik 7 dagen naar Vegas geweest (in oktober) en toen was ik voor vlucht+hotel ongeveer 900 pp kwijt. Dit is toen via een reisbureau geboekt. Is rond de 1000 pp de prijs waar ik mij op moet richten of zijn er mensen die ervaringen hebben met lagere prijzen (rekening houdend met de reisperiode: vertrek tussen 8 en 14 augustus 2016)?
- we gaan geen auto huren, maar willen wel een dag naar bijvoorbeeld Valley of Fire. Iemand tips voor excursies? (ik weet het, met de auto is relaxter, maar we huren er echt geen eentje).
Tot zover, alle tips zijn welkom!
Groetjes Marieke
Loves Vegas!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Marieke: weekje Las Vegas
Rij je geen auto? Anders zou ik toch echt aanraden om een auto te huren.
En anders even googelen:
http://www.lasvegas.com/tours/valley-of-fire/
http://www.vegas.com/tours/valley-of-fi ... fire-tour/
http://www.getyourguide.com/las-vegas-l ... gas-t7355/
http://incadventures.com/tour/valley-of-fire-tour/
etc, etc.
Augustus is hoogseizoen. Ik vind 500 voor buiten het hoogseizoen al erg laag, ik kan me niet voorstellen dat je dat voor augustus vindt. Kijk ook eens in het vervoerforum voor ticketadviezen.
Marianne
En anders even googelen:
http://www.lasvegas.com/tours/valley-of-fire/
http://www.vegas.com/tours/valley-of-fi ... fire-tour/
http://www.getyourguide.com/las-vegas-l ... gas-t7355/
http://incadventures.com/tour/valley-of-fire-tour/
etc, etc.
Augustus is hoogseizoen. Ik vind 500 voor buiten het hoogseizoen al erg laag, ik kan me niet voorstellen dat je dat voor augustus vindt. Kijk ook eens in het vervoerforum voor ticketadviezen.
Marianne
-
Kristel De Schryver
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Valley of Fire is naar schijnt leuk met de quad als jullie beetje avontuurlijk aangelegd zijn? Die trips worden vanuit Vegas aangeboden.
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Met een quad lijkt me wel leuk! Ik zal het internet even afstruinen naar excursies.
Ik weet dat een auto handiger is, maar dat gaan we niet doen. In Vegas zelf doen wel veel lopend en met de bus. Hebben we eerder ook gedaan en beviel prima. Daarnaast zullen we maar 1 dag Vegas verlaten, dus vandaar geen auto.
Iemand nog tips welk outletcentre leuker is/het meeste te bieden heeft? North of South? Town Square ben ik nog nooit geweest. Is dit ook een outlet of een gewoon winkelgebied?
Bedankt voor de tips tot zo ver!
Groetjes Marieke
Ik weet dat een auto handiger is, maar dat gaan we niet doen. In Vegas zelf doen wel veel lopend en met de bus. Hebben we eerder ook gedaan en beviel prima. Daarnaast zullen we maar 1 dag Vegas verlaten, dus vandaar geen auto.
Iemand nog tips welk outletcentre leuker is/het meeste te bieden heeft? North of South? Town Square ben ik nog nooit geweest. Is dit ook een outlet of een gewoon winkelgebied?
Bedankt voor de tips tot zo ver!
Groetjes Marieke
Loves Vegas!
North en South hebben beide wat te bieden. North ligt buiten, south is overdekt. North heeft wel iets meer winkels en het ziet er allemaal wat nieuwer uit. Uiteindelijk zou ik kiezen voor North.
Town Square is geen outlet center, maar 'gewoon' een winkelcentrum.
Town Square is geen outlet center, maar 'gewoon' een winkelcentrum.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
plume
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij hebben ze allebei gedaan, zie ons verslag. Zelf geef ik de voorkeur aan South. Omdat dit overdekt is zijn alle winkels gewoon "open". Je loopt hier dus wat makkelijker binnen en met de warmte veel beter te doen. Ook het parkeren voor de deur i.p.v. parkeergarage vonden wij wat gemakkelijker.
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Ik heb een offerte laten maken door het reisbureau, met al onze wensen er in (vertrek 8 augustus, klm/delta, 7 nachten Mirage). Ze komen met een een bedrag van 1300 pp. Is dit te duur? Is het handig om nog te wachten? Ik weet het even niet meer.... Graag tips!
Loves Vegas!
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Ik heb voor de grap even op Expedia gekeken: vlucht met Delta en Mirage, vertrek 8 aug en 7 nachten hotel: 1197 pp. Waarom zou je dan via een reisbureau boeken?
Wil je perse met Delta of KLM? Soms hebben andere maatschappijen ook erg leuke aanbiedingen dus ik zou me niet vastpinnen op Delta/KLM.
Wil je perse met Delta of KLM? Soms hebben andere maatschappijen ook erg leuke aanbiedingen dus ik zou me niet vastpinnen op Delta/KLM.
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Had inderdaad zelf ook gekeken op expedia. Daar kom je, inclusief belastingen, op hetzelfde bedrag uit. KLM/delta heeft de voorkeur. Maar kan ook een andere maatschappij worden.
Ik wacht nog met boeken. We willen via MyVegas namelijk ook kijken of we een paar hotel overnachtingen kunnen regelen. Twee keer een gratis nacht en een paar met korting. Maar die data zijn nog lang niet bekend. Mijn angst is dat tegen de tijd dat die kamers te boeken zijn, de vliegtickets weer veel duurder zijn dan nu. Alhoewel de tickets nu ook rond de 1000 euro zijn. Keuzes, keuzes..
Ik wacht nog met boeken. We willen via MyVegas namelijk ook kijken of we een paar hotel overnachtingen kunnen regelen. Twee keer een gratis nacht en een paar met korting. Maar die data zijn nog lang niet bekend. Mijn angst is dat tegen de tijd dat die kamers te boeken zijn, de vliegtickets weer veel duurder zijn dan nu. Alhoewel de tickets nu ook rond de 1000 euro zijn. Keuzes, keuzes..
Loves Vegas!
-
Lief klein meisje
- Amerika-ontdekker
wij wilden voor onze huwelijksreis ook packagedeal boeken bij delta/klm maar we hebben er toch voor gekozen om losse tickets te boeken. was maar goed ook want nu hebben we voor 533 p.p tickets bij british airways.(packagedeal was 700 de man 2 overnachtingen bij treasure island). misschien een idee om regelmatig op skyscanner te kijken komen vaak mooie prijzen voorbij, en op hotels.com te kijken voor hotelaanbiedingen
groetjes petra
groetjes petra
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Hoi Petra, bedankt voor je antwoord! Ik hou de prijzen van vliegtickets inderdaad dagelijks in de gaten via onder andere skyscanner. Maar omdat we in het hoogseizoen gaan, zullen we vrees ik geen prijzen tegen gaan komen van rond de 600 euro. We blijven het in de gaten houden!
Loves Vegas!
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Zo, ondertussen is er al heel wat gebeurd! We hebben afgelopen week onze vliegtickets geboekt en de huurauto. Ja, we hebben toch besloten om een auto te huren. Kunnen we lekker onze gang gaan! Verder bezig met een soort van planning.
Ma 8 aug: Amsterdam - Las Vegas
Di 9 aug: Vegas
Woe 10 aug: Las Vegas - Zion (overnachten in Zion Lodge, reeds geboekt)
Do 11 aug: Zion - Las Vegas (via Valley of Fire)
Vrij 12 aug: Vegas
Za 13 aug: Shoppen
Zo 14 aug: Vegas
Ma 15 aug: Las Vegas - Amsterdam
Di 16 aug: aankomst Amsterdam
Iemand nog leuke tips voor onze dagen in Vegas? Voor mij wordt het de vijfde keer, voor mijn moeder de tweede keer. Op het programma staat nog:
Bezoek Fremont Street
Bezoek Show (nog geen idee welke, beslissen we daar)
Tot zover!
Ma 8 aug: Amsterdam - Las Vegas
Di 9 aug: Vegas
Woe 10 aug: Las Vegas - Zion (overnachten in Zion Lodge, reeds geboekt)
Do 11 aug: Zion - Las Vegas (via Valley of Fire)
Vrij 12 aug: Vegas
Za 13 aug: Shoppen
Zo 14 aug: Vegas
Ma 15 aug: Las Vegas - Amsterdam
Di 16 aug: aankomst Amsterdam
Iemand nog leuke tips voor onze dagen in Vegas? Voor mij wordt het de vijfde keer, voor mijn moeder de tweede keer. Op het programma staat nog:
Bezoek Fremont Street
Bezoek Show (nog geen idee welke, beslissen we daar)
Tot zover!
Loves Vegas!
- Bianca Stripes&Stars
- Amerikafan
- Contacteer:
Wat heerlijk! Las Vegas!
( ik ga volgend jaar weer
)
Een auto is wel fijn daar. Kan je lekker van outlet naar outlet rijden
en parkeren is bij al die leuke hotels toch gratis.
Ik wilde als tip geven Sugar Factory( amazing goblet cocktails) en Serendipity 3. Maar Sugar Factory is gesloten, kwam ik net achter.. jammer
Serendipity vond ik een leuk restaurantje. Je vindt het bij Ceasar's Palace en ze hebben er heerlijk eten en.. Frozen Hot Chocolate
Misschien ken je hel al, maar anders kun je er over lezen in mijn blog:
http://www.stripesandstars.nl/serendipi ... las-vegas/
Veel voorbereidingsplezier en ik ben benieuwd naar jouw tips
( ik ga volgend jaar weer
Een auto is wel fijn daar. Kan je lekker van outlet naar outlet rijden
Ik wilde als tip geven Sugar Factory( amazing goblet cocktails) en Serendipity 3. Maar Sugar Factory is gesloten, kwam ik net achter.. jammer
Serendipity vond ik een leuk restaurantje. Je vindt het bij Ceasar's Palace en ze hebben er heerlijk eten en.. Frozen Hot Chocolate
Misschien ken je hel al, maar anders kun je er over lezen in mijn blog:
http://www.stripesandstars.nl/serendipi ... las-vegas/
Veel voorbereidingsplezier en ik ben benieuwd naar jouw tips
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Bedankt voor je reactie! Serendipity staat al lang op mijn mensenlijstje. Alleen was het telkens te druk helaas. Dus volgend jaar gaan we er zeker weten voor!
Veel tips heb ik niet denk ik, ondanks dat ik vier keer eerder in Vegas ben geweest. Natuurlijk hebben we er veel gezien, maar voornamelijk de toeristische dingen.
Vorig jaar wel deze winkel ontdekt in Caesars Palace: http://www.antiquitieslv.com
Hier verkopen ze heel veel spullen van artiesten, met de originele handtekeningen erop. We hebben er wel een uur rond gelopen!
Veel tips heb ik niet denk ik, ondanks dat ik vier keer eerder in Vegas ben geweest. Natuurlijk hebben we er veel gezien, maar voornamelijk de toeristische dingen.
Vorig jaar wel deze winkel ontdekt in Caesars Palace: http://www.antiquitieslv.com
Hier verkopen ze heel veel spullen van artiesten, met de originele handtekeningen erop. We hebben er wel een uur rond gelopen!
Loves Vegas!
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Afgelopen zomer hebben we ook in Zion Lodge overnacht. Toen is alles via het reisbureau geregeld en kregen we bij de reispapieren ook de rode kaart. Deze is nodig om het park in te mogen rijden. Nu heb ik gisteren zelf een overnachting geboekt bij Zion Lodge. Wordt die kaart opgestuurd of zo? Hopelijk kan iemand me helpen!
Loves Vegas!
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Als je even had gegoogeld dan kon je dit vinden: Lodge guests with confirmed reservations will receive a parking permit in the mail with their confirmation and may proceed to the Lodge. Upon checking in, guests must have their parking permits validated with a checkout date by the front desk clerk. They must then display the permit on their dashboards. Lodge guests who have not received written confirmation may pick up their permits at the Visitor Center or at the fee station at the entrances to the park. These guests will then proceed to the Lodge to check-in and have their permits validated. Private vehicles parked inside the park without valid permits will be ticketed by the National Park Service.
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Ja, oke. Maar ik heb dus wel de confirmatie in de mail, maar geen permit. Ik zal ze wel even mailen.
Loves Vegas!
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Vanmorgen een mail terug gehad. De rode permit wordt tegenwoordig via de post opgestuurd!
Loves Vegas!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves