Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MissG stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
missg
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

MissG stelt zich voor

Bericht door missg »

Hallo allemaal,

Na zo'n twee maanden uitgebreid allerlei topics te hebben gelezen heb ik besloten om me maar eens aan te melden. In 2010 ben ik voor het eerst met een vriendin naar Florida geweest en vorig jaar samen met mijn vriend een roadtrip gemaakt door het Zuid-Westen (standaardrondje incl. San Diego). Volgend jaar gaan we weer en doen we een rondje Las Vegas incl. Yellowstone. Ik heb echt enorm veel tips uit dit forum kunnen halen en vind het ook super om alle reisverslagen en roadbooks te lezen! Ben ondertussen druk bezig ons eigen roadbook samen te stellen voor volgend jaar en ik zal hier daarvoor ongetwijfeld veel te vinden zijn. :-)

MissG
(Marjolein)
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Re: MissG stelt zich voor

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Hoi Marjolein en welkom!

Wat leuk dat je volgend jaar naar LV en Yellowstone gaat. Dat ben ik ook van plan! :D
Ben benieuwd naar je roadbook ;)

Heel veel voorbereidingsplezier!
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer