Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kosten extra mijlen Camper Road Bear
Kosten extra mijlen Camper Road Bear
Hallo,
In maart huren mijn vriend en ik een wegbrengspecial camper van Road Bear.
Nu zijn we nog onze route aan het uitzoeken, en we denken dat we misschien wel meer miles dan de inbegrepen 3500 miles gaan rijden.
Op de website van Road Bear staat het volgende over extra te rijden miles: : Note: No additional days or miles can be booked (extra miles: US$ 0.45 plus tax @ drop off).
Nu vroeg ik me af wat de tax is. We leveren de camper in Los Angeles in.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
In maart huren mijn vriend en ik een wegbrengspecial camper van Road Bear.
Nu zijn we nog onze route aan het uitzoeken, en we denken dat we misschien wel meer miles dan de inbegrepen 3500 miles gaan rijden.
Op de website van Road Bear staat het volgende over extra te rijden miles: : Note: No additional days or miles can be booked (extra miles: US$ 0.45 plus tax @ drop off).
Nu vroeg ik me af wat de tax is. We leveren de camper in Los Angeles in.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Kosten extra mijlen
De sales tax in LA County is 9%. Dus reken totaal op zo'n $0,50 per extra mijl.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Kosten extra mijlen Camper Road Bear
Heel toevallig had ik vandaag een mailtje naar Tioga Tours gestuurd met de vraag of de extra mijlen vooraf bij te kopen zijn en dat is inderdaad niet het geval. Ik schat dat wij zo'n 7000 km gaan rijden (4375 mijl) dus dat wordt ruim 400 euro bijbetalen.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 7621 Weergaves
-