Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Visum USA

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Capuano
Amerika-newbie

Visum USA

Bericht door Capuano »

Beste mensen,

Ik heb gezien, dat hier veel expertise aanwezig is, vandaag leg ik mijn vraag nu hier bij jullie...
Wij(ik en vrouw) zijn reizigers in hart en nieren... December 2014 besloten wij opeens USA is 'next to do on the list'... (ambassade Brussel)
Zo eerlijk als ik ben(vanuit de overtuiging, want las veel over ze controleren het niet etc)... kwam ik niet door ESTA, omwille van strafblad verleden... de visum dan maar, de beste mens, vond alles ok, maar die verdomde strafblad... OK, was te verwachten...
De maat was vol, het is een litteken die ik meedraag, i know... maar de maat was echt vol! :sadcry:
Ik had meteen erna een lange procedure gestart van Eerherstel, en sinds kort heb ik die ook bekomen... Bij de weigering zeiden ze ook van: je kan het nog is proberen, maar er moet iets veranderd zijn in uw situatie... Op basis hiervan: hoe schatten jullie het in?
Max Kool
Amerikakenner

Re: Visum USA

Bericht door Max Kool »

Volgens mij is het simpel: nee heb je al, ja kun je krijgen.

(ik zou iig nog geen tickets boeken)
LA, LA, LA....
Capuano
Amerika-newbie

Bericht door Capuano »

Voor zij die het willen weten: 31 december interview gehad, naar huis gestuurd met 221g
enkele documenten bezorg, er is mij verteld om te wachten en dat het lang kan duren...
- Wat zijn de volgende stappen in deze procedure?
Capuano
Amerika-newbie

Waiver of ineligibility

Bericht door Capuano »

Interview was eind december: zit nu in 'wachtweek 21'... Nog steeds geen teken...
Als er mensen zijn met dezelfde ervaring, graag jullie feedback aub :wink:

Note mod: topic samengevoegd met eerder topic over zelfde onderwerp.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Waiver of ineligibility

Bericht door kastelke »

Het zou handig geweest zijn indien je dit bericht in het topic dat je eerder opende geplaatst had, want moeten de meesten gaan klikken om te zien wie of wat dit ook al weer was.
@Moderator: beide topics samenvoegen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Capuano
Amerika-newbie

Bericht door Capuano »

Jaaaaaaaa!!!! Vandaag mail gehad dat de waiver of ineligibility is goedgekeurd!!!! Zoals afgespoken 6 maanden! Special thx to vakantieman! En voor alle andere die hetzelfde laatje zitten als ik, wees geduldig en succes! !!!!!!
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Gefeliciteerd! Op naar een mooie vakantie! :clap:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer