Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Celine Dion stopt in Las Vegas

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Celine Dion stopt in Las Vegas

Bericht door lelie »

05/01
De Canadese zangeres Céline Dion stopt eind 2007 met haar musicalshow in Las Vegas. In totaal zal A New Day dan bijna vijf jaar in de gokstad hebben gedraaid.

Begin 2003 tekende de zangeres een contract, waarin ze in ruil voor 76 miljoen euro beloofde drie jaar lang exclusief op te treden in het Caesars Palace. Later werd de overeenkomst wegens succes verlengd.

Totnogtoe zagen zo'n 2,5 miljoen mensen haar al optreden in de musical bedacht door Franco Dragone, die eerder ook voor het Cirque du Soleil voorstellingen maakte. Voor de show werd een 'Colosseum' gebouwd, een vierduizend zitplaatsen tellend nieuw theater binnen het Caesars Palace.

Op haar website bedankt Dion haar fans voor de afgelopen jaren. "Dankzij deze show kon ik elke avond een unieke ervaring delen met publiek van over de hele wereld", aldus de Grammy-winnares.

------------------

Afbeelding

Jammer, één van mijn wensen is dat ik een keer haar show kon bijwonen, maar dat zit er nu vast niet meer in.

Hopelijk gaat ze nu de wereld weer rond met optredens, maar ik denk dat ze het even rustig aan gaat doen.

Volgens mij heeft ze een druk leven.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Dat is inderdaad jammer. Wij hadden in juli 2006 willen gaan maar toen wij in Las Vegas waren had Celine vakantie.
Carola
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer