Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
authentieke / karaktervolle maar betaalbare accomodatie in Virginia
authentieke / karaktervolle maar betaalbare accomodatie in Virginia
We plannen volgende zomer een rondrit van New York naar Washington waar we ook Virginia doorkruisen. Nu ben ik niet zo een fan van de klassieke rodeway inn, econolodge etc (die zien er overal hetzelfde uit en ben ik dus op zoek naar wat authentiekere / karaktervolle / locale zaken. Ik vind wel b&b , farmstay etc, maar allemaal aan zeer hoge prijzen (+150$ per nacht en vaak kinderen niet toegelaten en wij reizen met een kind van 7). heeft iemand tips voor een verblijf? We zoeken iets in de buurt van Harpers' Ferry, alsook Charlotteville alsook Williamsburg
Re: authentieke / karaktervolle maar betaalbare accomodatie in Virginia
We hebben in 2010 met ons gezin geslapen in The Town's Inn in Harpers Ferry. Heel sfeervol en direct bij het historische gedeelte van dit plaatsje. Het was toen niet de meest schone kamer, maar ik denk dat het in andere handen is overgegaan als ik de website en beschrijving van de kamers zie.
Edit: heb even op Tripadvisor gekeken naar de reviews en maak daar uit op dat de eigenaresse toch nog dezelfde is. Heel aardig, maar met de hygiene nam ze het toen niet zo nauw. De reviews zijn ook heel wisselend. Maar qua sfeer en locatie is het wel heel leuk.
Edit: heb even op Tripadvisor gekeken naar de reviews en maak daar uit op dat de eigenaresse toch nog dezelfde is. Heel aardig, maar met de hygiene nam ze het toen niet zo nauw. De reviews zijn ook heel wisselend. Maar qua sfeer en locatie is het wel heel leuk.
-
Gast
Zoek eens op airbnb.com
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Misschien vind je iets op http://www.momandpopmotels.com/app/v1/index.php
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Allerlei leuks op Airbnb (heel huis, midden juli, 50-125 euro per nacht, voor drie personen).
edit: link wilde niet plakken
edit: link wilde niet plakken
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
marijkebruinink
- Amerika-ontdekker
Voor een echt authentieke Virginia ervaring is een overnachting in Annie's Cabin een aanrader.
Beetje schommelen op de veranda en overnachten in een log cabin uit 1800.
Zie de website: The Cabins at Crabtree Falls
Beetje schommelen op de veranda en overnachten in een log cabin uit 1800.
Zie de website: The Cabins at Crabtree Falls
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 6914 Weergaves
-
Laatste bericht door WeernaardeVS
-