Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Onderlegger: Seattle - San Francisco juni/juli 2016
- onderlegger
- Amerikafan
- Partner van: Brenda
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Reis Onderlegger: Seattle - San Francisco juni/juli 2016
Hallo allen,
Halfweg juni trekken we voor de 4e maal richting de VS. Met de hulp van reisverslagen (vooral dat van Hans & Henriette en Tipsy) heb ik een route doorheen het Noordwesten van de VS in elkaar gebokst. Graag hoor ik van de kenners wat ze van deze route denken. Heb ik overal tijd genoeg voorzien of kan ik sommige delen sneller bekijken? We houden van goed gevulde dagen, rijden en wandelen graag en doen ook af en toe langere hikes.
De overnachtingsplaatsen heb ik er nog niet bij geplaatst. Daarvoor hoopte ik ook wat op jullie imput en uiteraard moeten we ook kijken naar de prijs en de beschikbaarheid. We boeken zelf graag alles vooraf. Dat geeft ons voldoende gemoedsrust.
Bij het einde van de reis heb ik nog mijn twijfels. Ik had graag ook Yosemite voor een 2e maal er bij genomen en zo via Death Valley doorgereden naar Vegas. Maar dat lijkt me net wat teveel hooi op onze vork. Een alternatief is ook de highway 1 (die we nog niet reden) erbij nemen tot LA. Of ook een route via Reno naar Vegas zou kunnen. Hier hoor ik ook graag jullie ideeën
Alvast bedankt voor jullie imput.
1 Brussel - Seattle
2 Seattle - Olympic NP
3 Olympic NP
4 Olympic NP
5 Olympic NP - Mount Rainier NP
6 Mount Rainier NP
7 Mount Rainier NP - Mount Saint Helens
8 Mount Saint Helens
9 Mount Saint Helens - Columbia River Gorge
10 Columbia River Gorge
11 Columbia River Gorge - Butte Creek Falls - Silver Falls State Park
12 Silver Falls State Park - Abiqua Falls - Smith Rock State Park
13 Smith Rock State Park - John Day Fossil Beds NM - Smith Rock State Park
14 Smith Rock State Park - Crater Lake
15 Crater Lake - Bandon
16 Bandon - Redwood NP
17 Redwood NP
18 Redwood NP - Lassen Volcanic NP
19 Lassen Volcanic NP
20 Lassen Volcanic NP - San Francisco
21 San Francisco - Brussel
Halfweg juni trekken we voor de 4e maal richting de VS. Met de hulp van reisverslagen (vooral dat van Hans & Henriette en Tipsy) heb ik een route doorheen het Noordwesten van de VS in elkaar gebokst. Graag hoor ik van de kenners wat ze van deze route denken. Heb ik overal tijd genoeg voorzien of kan ik sommige delen sneller bekijken? We houden van goed gevulde dagen, rijden en wandelen graag en doen ook af en toe langere hikes.
De overnachtingsplaatsen heb ik er nog niet bij geplaatst. Daarvoor hoopte ik ook wat op jullie imput en uiteraard moeten we ook kijken naar de prijs en de beschikbaarheid. We boeken zelf graag alles vooraf. Dat geeft ons voldoende gemoedsrust.
Bij het einde van de reis heb ik nog mijn twijfels. Ik had graag ook Yosemite voor een 2e maal er bij genomen en zo via Death Valley doorgereden naar Vegas. Maar dat lijkt me net wat teveel hooi op onze vork. Een alternatief is ook de highway 1 (die we nog niet reden) erbij nemen tot LA. Of ook een route via Reno naar Vegas zou kunnen. Hier hoor ik ook graag jullie ideeën
Alvast bedankt voor jullie imput.
1 Brussel - Seattle
2 Seattle - Olympic NP
3 Olympic NP
4 Olympic NP
5 Olympic NP - Mount Rainier NP
6 Mount Rainier NP
7 Mount Rainier NP - Mount Saint Helens
8 Mount Saint Helens
9 Mount Saint Helens - Columbia River Gorge
10 Columbia River Gorge
11 Columbia River Gorge - Butte Creek Falls - Silver Falls State Park
12 Silver Falls State Park - Abiqua Falls - Smith Rock State Park
13 Smith Rock State Park - John Day Fossil Beds NM - Smith Rock State Park
14 Smith Rock State Park - Crater Lake
15 Crater Lake - Bandon
16 Bandon - Redwood NP
17 Redwood NP
18 Redwood NP - Lassen Volcanic NP
19 Lassen Volcanic NP
20 Lassen Volcanic NP - San Francisco
21 San Francisco - Brussel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Onderlegger: Seattle - San Francisco juni/juli 2016
Hebben jullie 3 weken of kun je nog langer? Anders zie ik niet veel ruimte voor Hwy 1 of doorrijden naar Las Vegas.
Je hebt wel wat ruimte in de route nu, de tijd die je uittrekt voor bijvoorbeeld Mt St Helens en Smith Rock SP is wat ruim denk ik.
Kijk eens naar ons 2006- en 2015-verslag voor delen van de route.
Marianne
Je hebt wel wat ruimte in de route nu, de tijd die je uittrekt voor bijvoorbeeld Mt St Helens en Smith Rock SP is wat ruim denk ik.
Kijk eens naar ons 2006- en 2015-verslag voor delen van de route.
Marianne
Wat is jullie plan bij Columbia River Gorge?
Lange wandeling gepland? Wij hadden een ochtend en veel watervallen gezien.
Je kunt die volle dag ook nog een rondje rijden via Mt Hood om bijv de prachtige Ramona Falls te zien.
Zie verder ons 2015 verslag
http://thepacificnorthwest2015.blogspot.nl/
Lange wandeling gepland? Wij hadden een ochtend en veel watervallen gezien.
Je kunt die volle dag ook nog een rondje rijden via Mt Hood om bijv de prachtige Ramona Falls te zien.
Zie verder ons 2015 verslag
Leuke reis! Wij vonden Smith Rock State Park aardig voor een kort bezoekje, maar niet meer dan dat. Het was er vreselijk druk. Ik zou hier geen twee nachten plannen. Ik zou dan een overnachting doen in John Day Fossil Beds NM. Wij bezochten daar de Painted Hills en de Sheep Rock Unit (Blue Basin). Beide een bezoekje waard. Misschien heb je ook nog iets aan ons verslag. Wij reisden afgelopen zomer van San Francisco naar Seattle. We hebben veel mooie wandelingen gemaakt.
Wij hebben afgelopen zomer deze route gedaan, ik heb even de overnachtingsplaatsen die ik zou aanraden erbij gezet:
Za 27 jun - Amsterdam - Seattle
Zo 28 jun - Seattle (overnachting geboekt via AAE Hostel, je komt dan voor de helft van de normale prijs in Best Western aan Denny Way)
Ma 29 jun – Seattle
Di 30 jun - Seattle - Port Angeles, onderweg Boeing-tour
Wo 1 jul - Port Angeles
Do 2 jul - Port Angeles - Forks, Hoh Rain Forest, Rialto Beach, tide pools, hole in the wall -
Vr 3 jul - Forks – Mount Rainier (overnachting in Whitaker Bunk House Ashford)
Za 4 juli - Mount Rainier, Skyline Loop Trail
Zo 5 juli - Mount Rainier - Portland, onderweg Mount Saint Helens -
Ma 6 juli - Portland, hotel: University Place Hotel
Di 7 juli - Portland - Columbia River Gorge - Smith Rock State Park, overnacht in Bend
Wo 8 juli - Bend - Crater Lake, overnacht in cabin op Crater Lake Resort in Fort Klamath--> hartstikke leuk, maar geen restaurantjes in het dorpje zelf, wij zijn 20 mijl verderop naar een overigens heerlijke Mexicaan gereden. In het park eten kan ook.
Do 9 juli - Crater Lake - Lassen Volcanic - overnacht in Mineral Lodge
Vr 10 juli - Lassen Volcanic
Za 11 juli - Lassen Volcanic – Redwood NP - overnacht in Ferndale
Zo 12 juli – Redwood – San Francisco, overnacht in Chelsea Motor Inn
Ma 13 juli - San Francisco
Di 14 juli - San Francisco - Monterey -
Wo 15 juli - Monterey - Morro Bay -
Do 16 juli - Morro Bay - Los Angeles - 202 mijl, overnacht in Seahorse Inn Manhattan Beach, aanrader!!
Vr 17 juli - Los Angeles - Amsterdam
Za 18 juli – thuis
Het was een drukke reis, achteraf bezien hadden we liever nog wat extra tijd voor de kustweg SF-LA gehad. Maar dat kan ook komen doordat de whale watch die we voor de dinsdagmiddag hadden geboekt, niet doorging en het hotel in Monterey niet meer gratis te annuleren was op dezelfde dag. Daardoor hebben we die dag al de 17 mile drive gedaan (zou ik persoonlijk niet snel nog een keer doen, tien dollar betalen voor uitzichten die weliswaar mooi zijn maar die je verderop gratis en nóg mooier krijgt) en vervolgens alvast een heel stuk Big Sur meegepakt, tot aan Julia Pfeiffer Burns (echt PRACHTIG). Teruggereden naar Monterey en de volgende ochtend alsnog whale watch gedaan, daarna weer het hele stuk Big Sur tot aan Morro Bay... dat heen-en-weer gejakker maakte het wat rommelig. Als je dat wat meer op je gemak kunt doen is het prettiger denk ik.
Wij hadden aanvankelijk een overnachting in Mitchell gepland bij John Day Fossil Beds op 7 juli, maar een paar dagen tevoren besloten om dat niet te doen en in Bend te blijven omdat het toch wel een heel grote omweg zou zijn. Blij dat we dat gedaan hebben, want dan zou de route voor die twee dagen ook wel héél vol zijn geworden.
Za 27 jun - Amsterdam - Seattle
Zo 28 jun - Seattle (overnachting geboekt via AAE Hostel, je komt dan voor de helft van de normale prijs in Best Western aan Denny Way)
Ma 29 jun – Seattle
Di 30 jun - Seattle - Port Angeles, onderweg Boeing-tour
Wo 1 jul - Port Angeles
Do 2 jul - Port Angeles - Forks, Hoh Rain Forest, Rialto Beach, tide pools, hole in the wall -
Vr 3 jul - Forks – Mount Rainier (overnachting in Whitaker Bunk House Ashford)
Za 4 juli - Mount Rainier, Skyline Loop Trail
Zo 5 juli - Mount Rainier - Portland, onderweg Mount Saint Helens -
Ma 6 juli - Portland, hotel: University Place Hotel
Di 7 juli - Portland - Columbia River Gorge - Smith Rock State Park, overnacht in Bend
Wo 8 juli - Bend - Crater Lake, overnacht in cabin op Crater Lake Resort in Fort Klamath--> hartstikke leuk, maar geen restaurantjes in het dorpje zelf, wij zijn 20 mijl verderop naar een overigens heerlijke Mexicaan gereden. In het park eten kan ook.
Do 9 juli - Crater Lake - Lassen Volcanic - overnacht in Mineral Lodge
Vr 10 juli - Lassen Volcanic
Za 11 juli - Lassen Volcanic – Redwood NP - overnacht in Ferndale
Zo 12 juli – Redwood – San Francisco, overnacht in Chelsea Motor Inn
Ma 13 juli - San Francisco
Di 14 juli - San Francisco - Monterey -
Wo 15 juli - Monterey - Morro Bay -
Do 16 juli - Morro Bay - Los Angeles - 202 mijl, overnacht in Seahorse Inn Manhattan Beach, aanrader!!
Vr 17 juli - Los Angeles - Amsterdam
Za 18 juli – thuis
Het was een drukke reis, achteraf bezien hadden we liever nog wat extra tijd voor de kustweg SF-LA gehad. Maar dat kan ook komen doordat de whale watch die we voor de dinsdagmiddag hadden geboekt, niet doorging en het hotel in Monterey niet meer gratis te annuleren was op dezelfde dag. Daardoor hebben we die dag al de 17 mile drive gedaan (zou ik persoonlijk niet snel nog een keer doen, tien dollar betalen voor uitzichten die weliswaar mooi zijn maar die je verderop gratis en nóg mooier krijgt) en vervolgens alvast een heel stuk Big Sur meegepakt, tot aan Julia Pfeiffer Burns (echt PRACHTIG). Teruggereden naar Monterey en de volgende ochtend alsnog whale watch gedaan, daarna weer het hele stuk Big Sur tot aan Morro Bay... dat heen-en-weer gejakker maakte het wat rommelig. Als je dat wat meer op je gemak kunt doen is het prettiger denk ik.
Wij hadden aanvankelijk een overnachting in Mitchell gepland bij John Day Fossil Beds op 7 juli, maar een paar dagen tevoren besloten om dat niet te doen en in Bend te blijven omdat het toch wel een heel grote omweg zou zijn. Blij dat we dat gedaan hebben, want dan zou de route voor die twee dagen ook wel héél vol zijn geworden.
- onderlegger
- Amerikafan
- Mogelijk kan ik de reis nog iets langer maken met een paar dagen. Het verlof moet nog vastgelegd worden. Maar het hoeft niet echt.
- Kan je een dag spenderen in Mount Saint Helens of is een bezoek van enkele uren voldoende? De helikopter tochten vind ik wel heel prijzig.
- Aan Smith Rock State Park was ik niet van plan heel veel tijd te besteden. Eventueel de wandeling langs de rivier. Omdat John Day Fossil Beds NM nogal uit de route ligt plande ik dan 's ochtends naar daar te rijden en 's avonds terug te keren. Anders worden het veel km's de dag erna naar Crater Lake. Bend kan daar als overnachtingsplaats fungeren.
- Bij Columbia River Gorge wil ik graag alle watervallen zien. Ik vermoed dat je daar toch snel een dag mee zoet bent. Als er een mooie wandeling is pikken we die ook graag mee.
- Bedankt ook voor de tips ivm overnachtingsplaatsen. Ik zal ze uitvoerig bestuderen.
Spontaan begon ik ook van Noord naar Zuid te plannen en ik denk dat het parcours meestal op die manier wordt afgelegd. Is hiervoor een bepaalde reden? Ifv de sneeuw in Mount Rainier kan het misschien nuttig zijn om de reis omgekeerd te plannen (periode half juni-begin juli).
- Kan je een dag spenderen in Mount Saint Helens of is een bezoek van enkele uren voldoende? De helikopter tochten vind ik wel heel prijzig.
- Aan Smith Rock State Park was ik niet van plan heel veel tijd te besteden. Eventueel de wandeling langs de rivier. Omdat John Day Fossil Beds NM nogal uit de route ligt plande ik dan 's ochtends naar daar te rijden en 's avonds terug te keren. Anders worden het veel km's de dag erna naar Crater Lake. Bend kan daar als overnachtingsplaats fungeren.
- Bij Columbia River Gorge wil ik graag alle watervallen zien. Ik vermoed dat je daar toch snel een dag mee zoet bent. Als er een mooie wandeling is pikken we die ook graag mee.
- Bedankt ook voor de tips ivm overnachtingsplaatsen. Ik zal ze uitvoerig bestuderen.
Spontaan begon ik ook van Noord naar Zuid te plannen en ik denk dat het parcours meestal op die manier wordt afgelegd. Is hiervoor een bepaalde reden? Ifv de sneeuw in Mount Rainier kan het misschien nuttig zijn om de reis omgekeerd te plannen (periode half juni-begin juli).
- onderlegger
- Amerikafan
Dit lukt me wel om in te plannen. Ziet er een hele mooie waterval uit. Is de wandeling zelf de moeite? In Augustus is de brug wel weg gespoeld door noodweer waarbij iemand om het leven kwam.Hinko schreef:Wat is jullie plan bij Columbia River Gorge?
Ben er zelf niet geweest. Die dag was het wederom slecht weer.
Wij hadden het in een ochtend bekeken, enkele watervallen en niet te lange wandelingen. Maar je kunt er helemaal los.
Het verslag vind je hier
Ik zal je ook wat sites geven:
http://www.columbiarivergorge.info/
http://www.waterfallsnorthwest.com/nws/
http://www.oregonhiking.com/
Wij hadden genoeg aan een paar uur Mt St Helens. Mede ook door het matige en koude weer. Maar ook daar kun je een aantal wandelingen doen. Ligt er maar net aan wat je wil. Ik weet niet zo goed waar je in de buurt gemakkelijk kunt overnachten. Had niet het idee dat er veel aanbod is. Maar zeker weten doe ik dat ook niet.
Wij deden toen Portland -Mt St Helens - Packwood (Mt. Rainier)
Wij hadden het in een ochtend bekeken, enkele watervallen en niet te lange wandelingen. Maar je kunt er helemaal los.
Het verslag vind je hier
Ik zal je ook wat sites geven:
http://www.columbiarivergorge.info/
http://www.waterfallsnorthwest.com/nws/
http://www.oregonhiking.com/
Wij hadden genoeg aan een paar uur Mt St Helens. Mede ook door het matige en koude weer. Maar ook daar kun je een aantal wandelingen doen. Ligt er maar net aan wat je wil. Ik weet niet zo goed waar je in de buurt gemakkelijk kunt overnachten. Had niet het idee dat er veel aanbod is. Maar zeker weten doe ik dat ook niet.
Wij deden toen Portland -Mt St Helens - Packwood (Mt. Rainier)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt geen volle dag nodig voor Mt St Helens. Wij overnachtten in Castle Rock, dan zit je goed voor de westkant.
Marianne
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik zou ook geen extra dag voor Mt St Helens plannen.
Van Mitchell naar Bend is ruim anderhalf uur rijden. Ik zou toch voor een overnachting in Mitchell kiezen. Ik vond m.n. de Painted Hills tegen het vallen van de avond op zijn mooist en ik vond de overnachting in http://theoregonhotel.net/ heel leuk. Verder speelt ook nog een rol hoeveel tijd je voor Crater Lake nodig hebt.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Van Mitchell naar Bend is ruim anderhalf uur rijden. Ik zou toch voor een overnachting in Mitchell kiezen. Ik vond m.n. de Painted Hills tegen het vallen van de avond op zijn mooist en ik vond de overnachting in http://theoregonhotel.net/ heel leuk. Verder speelt ook nog een rol hoeveel tijd je voor Crater Lake nodig hebt.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- onderlegger
- Amerikafan
Wat ik me ook nog afvroeg is of het nuttig is om binnen Olympic te verwisselen van hotel (Port Angeles & Forks).
- onderlegger
- Amerikafan
Ik heb de diverse tips opgevolgd en onze route al wat aangepast. Een dag Mount Saint Helens verwijderd. Ik heb daar een wandeling van 14km gepland dus we zijn er wel even. Ook een overnachting in Mitchell gepland zodat we in John Day de wandelingen in de late namiddag en vooravond kunnen doen.
Mount Rainier NP
Mount Rainier NP - Mount Saint Helens
Mount Saint Helens - Columbia River Gorge
Columbia River Gorge
Columbia River Gorge - Butte Creek Falls - Silver Falls State Park - Salem
Salem - Abiqua Falls - Koosah Falls - Sahalie Falls - Proxy Falls - Bend
Bend - Smith Rock State Park - John Day Fossil Beds NM - Mitchell
Mitchell - Crater Lake
Crater Lake - Bandon
Mount Rainier NP
Mount Rainier NP - Mount Saint Helens
Mount Saint Helens - Columbia River Gorge
Columbia River Gorge
Columbia River Gorge - Butte Creek Falls - Silver Falls State Park - Salem
Salem - Abiqua Falls - Koosah Falls - Sahalie Falls - Proxy Falls - Bend
Bend - Smith Rock State Park - John Day Fossil Beds NM - Mitchell
Mitchell - Crater Lake
Crater Lake - Bandon
Trail naar Loowit Falls misschien? Aanrader!..Ik heb daar een wandeling van 14km gepland..
- onderlegger
- Amerikafan
inderdaad
Wel wat extra km's rijden, maar heb ik er zeker voor over.
Foto van die slang is geweldig

Foto van die slang is geweldig

Laatst gewijzigd door Hinko op 12 nov 2015, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
- onderlegger
- Amerikafan
Zijn de snow trail en goat ridge trail de moeite om een extra dag voor in te plannen? Jullie deden wel enkele andere langer wandelingen. Dewelke vonden jullie niet te missen?
Wij vonden dat wel handig, vooral omdat toen wij er waren het laagtij bij de stranden in die buurt rond 8 uur 's avonds en 9 uur 's ochtends was. Dat is het mooiste moment om daar te gaan wandelen en bijvoorbeeld de getijdenpoelen bij Hole in the Rock te zien. Dat we daarna niet nog een uur terug moesten rijden naar Port Angeles was ideaal. Hier kun je de getijden checken voor het moment dat jullie er zitten: http://www.kaleberg.com/tides/lapush/onderlegger schreef:Wat ik me ook nog afvroeg is of het nuttig is om binnen Olympic te verwisselen van hotel (Port Angeles & Forks).
De loop hike die we maakten in de Goat Rocks Wilderness vonden we heel erg mooi. Vooral fantastische uitzichten op Mount Adams. Wel een echt lange hike (26 km gemeten op de GPS) en relatief een lang gedeelte door bos (ongeveer de helft van de hike). Je moet er dus een hele dag voor uittrekken en geluk hebben met het weer. Bij ons lag er vrijwel geen sneeuw meer. Afgelopen jaar was er sowieso erg weinig sneeuw gevallen. Zeker een aanrader als je van dat soort lange hikes houdt. Het was er vooral een stuk rustiger dan in Mount Rainier NP.Zijn de snow trail en goat ridge trail de moeite om een extra dag voor in te plannen? Jullie deden wel enkele andere langer wandelingen. Dewelke vonden jullie niet te missen?
Verdere aanraders:
In ieder geval een wandeling in Mount Rainier NP. Hoewel best druk, was de Skyline Loop echt prachtig. Veel bloemen en met helder weer uitzicht op Mount Adams, Mount Hood en Mount St. Helens.
De al eerder genoemde Loowit Falls trail op Mount St. Helens vonden we heel indrukwekkend. Niet heel veel hoogteverschil.
Heel leuk vonden wij ook onze wandeling in San Francisco. Van Lands End naar de Golden Gate Bridge en verder naar Fisherman's Wharf. (wij waren wel al eerder geweest in San Francisco, dus andere highlights hadden we al eens gezien)
Eigenlijk hebben we van alle wandelingen tijdens deze reis enorm genoten. Er zaten geen saaie tussen. Alleen op Mount Hood hadden we pech met het weer, waardoor het uitzicht wat minder was.
- onderlegger
- Amerikafan
Het zou handig zijn te weten wanneer de wandelingen in Mount Rainier, Mount Saint Helens en Lassen Volcanic sneeuwvrij zijn. Vorig jaar was er weinig sneeuw maar historische tabellen vind ik gelijk niet zo onmiddellijk.
Omwille van de prijs, drukte en verlofregeling reizen we meestal vanaf half juni. Maar het is dan nog onduidelijk of alle trails gaan vrij zijn.
De tip met de wandeling van SF neem ik zeker mee. We bezochten de stad ook al uitgebreid in 2010.
Omwille van de prijs, drukte en verlofregeling reizen we meestal vanaf half juni. Maar het is dan nog onduidelijk of alle trails gaan vrij zijn.
De tip met de wandeling van SF neem ik zeker mee. We bezochten de stad ook al uitgebreid in 2010.
Laatst gewijzigd door Hinko op 13 nov 2015, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie reis. Wij maakten de reis net andersom. Reisden ook in juni en het ging allemaal net goed met de sneeuw. Misschien heb je ook nog iets aan ons reisverslag. Succes. Klaas

Utah-Wyoming 2009 http://reisverslag2009usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
San Francisco-Seattle 2013 http://amerika-reisverslag2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb in juli 2010 op verschillende trails door de sneeuw gelopen en ook geplande trails, o.a. Natches Peak Loop Trail, niet kunnen doen. De wegen waren sneeuwvrij. Dat was geen enkel probleem, maar bijvoorbeeld Reflection Lake was nog met ijs en sneeuw bedekt.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht