Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels ervaringen/prijs?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Hotels ervaringen/prijs?

Bericht door vinceG »

PSVwally schreef: Op een site als booking.com wordt volgens mij alles pas echt afgeschreven als je ingecheckt bent.
Nee ook bij booking.com is het afhankelijk van het hotel waar je boekt. Je kan vooruit betalen en dan is het vaak niet te annuleren.
Vaak betaal je de 1e nacht alleen en bij sommigen betaal je helemaal niets vooruit, alleen maar achteraf.

Vooral goed op de voorwaarden letten! Dit is altijd wel duidelijk bij booking.com
Saense
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Saense »

Ik raad je aan om i.p.v. Kingman te gaan slapen in Laughlin, nog net in Nevada. Een kleine omweg, maar zijn diverse hotels aan de Colorado die in de week spot goedkoop zijn. Kamer vanaf $ 25,- zijn geen uitzondering. Net als in Las Vegas ligt de nadruk op gokken. In het weekend wel duurder.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Het stadje Laughlin zelf is wel een beetje een goedkopere en iets meer marginale versie van Las Vegas, maar prima als overnachting. Aan de overkant van de rivier ligt dan weer Arizona. Jaren geleden was er een groot verschil in benzine prijs aan de overkant van de rivier ;)
Timb
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Timb »

Dat zijn allemaal weer mooie tips waar ik mee verder kan. De helft goedkoper is natuurlijk niet mis. Thanx :thumbup:
Timb
Amerikakenner

Bericht door Timb »

Jammer dat we in Kingman/Lauhglin net in het weekend zitten. Dan zijn de prijzen 3x zo duur. Anders was een overnachting, maar €21,- :cry:
Timb
Amerikakenner

Bericht door Timb »

Zo ziet mijn schema er tot nu toe uit. Zien jullie nog bijzonderheden? De Pioneer Lodge was idd goedkoper, maar niet wanneer je 2 bedden nodig hebt helaas. We hebben geswitcht van Kingman Naar Laughlinn. De hotels zijn er mooier en werd op meer websites aangeraden.

Daarnaast nog een laatste vraag. Is het verstandig om in SF en LA een hop off hop onn busticket vooraf te kopen? In LA hebben we een auto, maar in SF niet. Of volstaat een ticket voor het openbare vervoer?

Afbeelding
tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door tomhster »

LA is een echte autostad. Ga in SF lekker met het openbaar vervoer, dat is prima te doen. Hop-on-hop-offs vind ik vreselijk en ieder geval te duur. Het leuke van een stad is juist om je eigen weg te vinden. Je ziet en ontdekt dan zo veel meer. Een fiets huren is in San Francisco ook een prima optie.
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Een visitor pass voor het openbaar vervoer in San Francisco vonden wij erg handig. Je kan deze al kopen op het vliegveld in de Baggage Claim Area. Let op: niet geldig in de BART trein.
Timb
Amerikakenner

Bericht door Timb »

Goed idee. Dan ga ik dat doen. :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Die hoponoff bussen in SF zijn ook prima. Je kan op meer dan 20 plaatsen eruit en je komt overal zonder uit te hoeven zoeken welke buslijn oid je moet hebben. Verder is een fiets is SF ook een prima vervoermiddel. Vergeet niet alcatraz 90 dagen voor je erheen gaat vast te leggen.

Het gaat wel wat offtopic nu
M&MgoesUSA
Amerikafan

Bericht door M&MgoesUSA »

Ik ben ook op zoek naar overnachtingen in die periode (apr 2016), maar vind nog niet echt goede deals zoals we vorig jaar hadden. Toen zaten we voor 150usd in Aria Las Vegas (+ 50usd tegoed voor eten/drinken) en 55usd in Titta Inn in LA (aanrader, je doet toch alles met de auto daar). Om maar enkele voorbeelden te geven.

Ik wacht nog eventjes af en verwacht nog wel dat de prijzen begin 2016 zijn gezakt. :wink:
Timb
Amerikakenner

Bericht door Timb »

Begin 2016 ga ik alle hotels ook nog wel een keer onder de loep houden. Al moet ik zeggen dat ik nu aardig tevreden ben. Ik lees gelukkig veel positieve dingen over Titta inn. Ben dus heel benieuwd.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Wij hebben twee keer bij de Titta Inn overnacht. In 2013 was het echt nog een klein aandoend hotelletje waar we 40 euro per nacht betaalden. Een jaar later was het er al best druk. Ik lees nu dat de gemiddelde prijs 80 euro is. Stel je er niet al te veel van voor: het doet erg motellerig aan. Maar: het is een prima plaats. Je zit niet direct in de buurt van alle bezienswaardigheden, maar ja, waar zit je dat wel in LA. Alhambra is verder een leuk stadje in de LA County, niet ver van Pasadena.
Groetjes,
Daniel
Timb
Amerikakenner

Bericht door Timb »

Belangrijkste voor ons is vooral schoon en veilig. We zullen idd toch veel moeten rijden in LA, dus als we iets verder overal vanaf zitten is dat niet zo erg. Santa Monica is het verste weg geloof ik en aangezien we vanaf Pismo beach komen willen we daar in de middag naar toe gaan.
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou sowieso voor alle hotels die je nu hebt gevonden ook nog eens een prijs opvragen direct bij het hotel zelf.

De ervaring leert dat je ook dan nog een hoop geld uit kunt sparen.

Als je nog meer geld wilt uitsparen kun je (zeker gezien het feit dat het geen hoogseizoen is als je gaat) ook op de bonnefooi bij het hotel langs gaan op de dag zelf. Dit leidt over het algemeen tot nog meer voordeel. Overigens zou ik dit 'shoppen' alleen doen op de plaatsen waar je ook nog alternatieve accomodaties in de buurt hebt. Als er maar een hotel in de wijde omgeving is zou ik geen risico lopen.

Op de strip in Las Vegas valt buiten het weekend en zeker in maart nog genoeg te onderhandelen aan de balie.

Een kamer die niet verkocht is kan immers niet terug op voorraad en de volgende dag verkocht worden....
martin484
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door martin484 »

Paul, nog bedankt voor je antwoorden op mijn vragen m.b.t. nu betalen of later.
Martin
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Met betrekking dat dat is het wel zo dat ik nooit alles vooraf hebt geboekt. Ik boek altijd bepaalde plekken waar ik verwacht moeilijk wat te vinden, of waar het meestal duur is en ik een mooie aanbieding zie. Verder boek ik vaak of de avond voor vertrek naar een bepaalde plek, of even tijdens een tussenstop bij een Starbucks of dergelijke. Ik reis niet in het hoogseizoen, dat is ook nog verschillend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer