Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Latsilla: Advies gevraagd Las Vegas-Crand canyon-Death Valley-San Francisco

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Latsilla: Advies gevraagd Las Vegas-Crand canyon-Death Valley-San Francisco

Bericht door PSVwally »

Parkeren in Vegas is (bijna overal) gratis. Dat scheelt al weer. Verder vind ik een auto daar vaak toch handiger dan de bus. Afh van welk hotel je hebt kan het soms toch nog een redelijke afstand zijn die je moet overbruggen.
2 dagen extra autohuur hoeft niet persé veel duurder te zijn, vooral niet als je daarvoor juist taxikosten gaat maken. Ik zou de route eerder van de vliegticketprijzen laten afhangen dan van evt 2 dagen extra autohuur.
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Latsilla: Advies gevraagd Las Vegas-Crand canyon-Death Valley-San Francisco

Bericht door SanFran »

Als je naar SF gaat staat je auto daar ook stil + dat je daar vaak erg hoge parkeerkosten hebt. Tenminste, ik vind SF een stad waar je eigenlijk geen auto nodig hebt. Zoals Paul ook aangeeft zou ik de route eerder van de vliegticketprijzen af laten hangen dan van de extra dagen autohuur.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zijn dit jaar in Las Vegas begonnen en geëindigd en hebben meteen de auto opgehaald en ook wer ingeleverd bij het vliegveld. Het bespaart je een hoop tijd en gesleep met koffers. Ik zou voroal kijken naar de route; de route vanaf Phoenix is mooier en handiger dan vanaf Las Vegas.
Je zou in SF wel aardig wat kunnen besparen zonder auto want daar heb je forse parkeerkosten.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer