Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur Canada
-
Dennis1982
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Autohuur Canada
Hallo,
Wij zijn onze roadtrip door Canada aan het plannen voor medio juni 2016. Inmiddels hebben we onze route bepaald maar komen online absurde prijzen tegen of prijzen zijn nog niet bekend.
Wie kan ons tips geven want ik wil toch eigenlijk niet op het laatste moment een auto vastleggen. Wij willen graag een SUV.
Alvast bedankt voor de tips.
groeten Dennis
Wij zijn onze roadtrip door Canada aan het plannen voor medio juni 2016. Inmiddels hebben we onze route bepaald maar komen online absurde prijzen tegen of prijzen zijn nog niet bekend.
Wie kan ons tips geven want ik wil toch eigenlijk niet op het laatste moment een auto vastleggen. Wij willen graag een SUV.
Alvast bedankt voor de tips.
groeten Dennis
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Autohuur Canada
Mijn indruk is dat autohuur in Canada duurder is dan in de US. Net zoals alle andere dingen hier duurder zijn. Hotels zijn hier ook duurder dan in de US.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Met name SUV huur is afgelopen jaren behoorlijk duurder geworden heb ik gemerkt, dit betreft huur vanaf Vancouver.
Ik zie in je bericht niet staan waar jullie auto willen ophalen en inleveren, one-way zijn sowieso duurder dan ophalen/inleveren op dezelfde lokatie.
En ik zie ook geen periode staan waar je voor zoekt.
Ik zie in je bericht niet staan waar jullie auto willen ophalen en inleveren, one-way zijn sowieso duurder dan ophalen/inleveren op dezelfde lokatie.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Is Seattle een optie in plaats van Vancouver?
-
Dennis1982
- Amerika-ontdekker
Wij vertrekken in Calgary en eindigen in Vancouver. Sommige bedrijven zoals Alamo hebben helaas nog geen prijs beschikbaar. Lijkt me ook stug dat alles al uitverkocht is...jetusa schreef:Met name SUV huur is afgelopen jaren behoorlijk duurder geworden heb ik gemerkt, dit betreft huur vanaf Vancouver.
Prijzen niet beschikbaar voor juni 2016 lijkt me stug.
Alles uitverkocht zou zo maar kunnen. Het aantal SUV's in de verhuur is drastisch gereduceerd, hetgeen de prijsstijging heeft veroorzaakt.
Ik zou er een paar telefoontjes aan wagen, Alamo, Hertz, Avis gewoon even kantoor in Nld bellen en je hebt antwoord.
Alles uitverkocht zou zo maar kunnen. Het aantal SUV's in de verhuur is drastisch gereduceerd, hetgeen de prijsstijging heeft veroorzaakt.
Ik zou er een paar telefoontjes aan wagen, Alamo, Hertz, Avis gewoon even kantoor in Nld bellen en je hebt antwoord.
-
Dennis1982
- Amerika-ontdekker
Inmiddels gehuurd via een of andere mail die we van KLM gehad hebben 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-