Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Je Amerikaanse huis - show & tell
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Je Amerikaanse huis - show & tell
Mooi huis Bart, daar kan je mee vooruit.
Gras? Ik ben wel benieuwd naar de tuinen in jullie omgeving. Hier werken we vooral met grava (soort grind, maar dan afval van de marmerindustrie), vetplanten en bomen.
Gras? Ik ben wel benieuwd naar de tuinen in jullie omgeving. Hier werken we vooral met grava (soort grind, maar dan afval van de marmerindustrie), vetplanten en bomen.
Mooi huis! Gefeliciteerd!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nog maar zo kort in de VS en nu al jullie eigen huis! Gefeliciteerd!
Persoonlijk ben ik niet zo'n van van deze bouwstijl, vind het iets te bunker-achtig. Maar voor het klimaat zal het vast perfect zijn, en met een paar honderd cactusjes in de tuin, potten met kruiden in een vrolijke kleur en hier en daar een klimopje tegen de gevel met een bankje ernaast, wordt die buitenruimte vast errug gezellig! (oooooh, lange herfstavonden met een vuurkorfje onder de heldere hemel
)
Persoonlijk ben ik niet zo'n van van deze bouwstijl, vind het iets te bunker-achtig. Maar voor het klimaat zal het vast perfect zijn, en met een paar honderd cactusjes in de tuin, potten met kruiden in een vrolijke kleur en hier en daar een klimopje tegen de gevel met een bankje ernaast, wordt die buitenruimte vast errug gezellig! (oooooh, lange herfstavonden met een vuurkorfje onder de heldere hemel
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Leuk huis, Bart, gefeliciteerd!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- girliecathy
- Amerikakenner
Ik ben verliefd op de keuken 
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk huis. Doet me wat denken aan het huis dat mijn schoonouders vroeger hadden, ook in Tucson. Zij woonden op sweet water drive.
Mijn schoonouders zijn nu trouwens aan het overwinteren in Tucson en staan op de KOA met hun RV. Wij gaan er misschien heen met de kerst dus wie weet kom ik een bakkie halen.
Mijn schoonouders zijn nu trouwens aan het overwinteren in Tucson en staan op de KOA met hun RV. Wij gaan er misschien heen met de kerst dus wie weet kom ik een bakkie halen.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wat een prachtig huis! En toch de keuken wit geschilderd zie ik 
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Gaaf huis Bart
Misschien komen we volgend jaar wel een kijkje nemen
Misschien komen we volgend jaar wel een kijkje nemen
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wauw ben jaloers gewoon, prachtig.
Bedankt voor de leuke reacties. We zijn inderdaad zelf blij met het resultaat en het heeft inderdaad niet lang geduurd voor we beslisten dat we een eigen huis wilden kopen hier. Toen wij hier op vakantie waren en op zoektocht voor de verhuis keken we altijd onze ogen uit op deze bouwstijl, we zagen dat beiden erg graag en zijn nu blij dat we zo een huis hebben kunnen kopen. Het lijkt mssn snel voor sommige, na nog geen jaar, maar we voelen ons hier uitstekend en huren is ook maar geld weggooien. Als we ooit beslissen dat het hier eindigt verkopen we het terug en hebben (hopelijk) onze centen terug
Maar dat is dus nog helemaal het geval niet.
De keuken is de blikvanger als je het huis binnen komt, open en groot. Maar die zag er dus eerst zo uit :

Helemaal onze stijl niet dus hebben we ze naar onze zin aangepast. De backsplash wil ik ook nog graag veranderen naar iets moderner, maar daar moet ik madam nog van overtuigen. Die wil ook wel wat moderner maar kijk tegen het stof en de werken op.
ned in Mo: Sweet water Dr. is net een straat verder dan ons dus dat is wel heel dichtbij, laat maar weten als jullie nog eens in Tucson zijn
eoms: ken ik jou persoonlijk? Omdat je weet dat ik niet graag gras afrij haha ...
Dus nee, hier is er geen gras. Heb me laten vertellen dat je bij wet geen gazon mag aanleggen in je voortuin. De meeste tuinen zijn hier dus cactustuinen of ook veel gewoon puur natuur rondom het huis.
De keuken is de blikvanger als je het huis binnen komt, open en groot. Maar die zag er dus eerst zo uit :

Helemaal onze stijl niet dus hebben we ze naar onze zin aangepast. De backsplash wil ik ook nog graag veranderen naar iets moderner, maar daar moet ik madam nog van overtuigen. Die wil ook wel wat moderner maar kijk tegen het stof en de werken op.
ned in Mo: Sweet water Dr. is net een straat verder dan ons dus dat is wel heel dichtbij, laat maar weten als jullie nog eens in Tucson zijn
eoms: ken ik jou persoonlijk? Omdat je weet dat ik niet graag gras afrij haha ...
Dus nee, hier is er geen gras. Heb me laten vertellen dat je bij wet geen gazon mag aanleggen in je voortuin. De meeste tuinen zijn hier dus cactustuinen of ook veel gewoon puur natuur rondom het huis.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Hoge waterrekening met een gazon lijkt me.
Laatst gewijzigd door Dulles op 31 okt 2015, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik kan me zomaar voorstellen dat het om die reden ook inderdaad niet mag. In onze omgeving, Zuid-Spanje, wordt het echt als not-done beschouwd om schaars water te verspillen aan een grasveldje bij je huis. En terecht!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zo'n koelkast blijft gewoon heerlijk!
-
Gast
De enige persoon die ik ken in Arizona woont in Flagstaff, en die spreekt geen Nederlands, dus ik denk het niet.Dude schreef:eoms: ken ik jou persoonlijk? Omdat je weet dat ik niet graag gras afrij haha ...
En de kans dat je iemand aanspreekt die grasmaaien vervelend vindt, lijkt me een stuk groter dan iemand die het heel graag doet
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nou Bart, de keuken is er wel heel erg veel mooier op geworden, inderdaad nog een strakkere tegel en het is nog mooier.
Ik vind het een mooi huis met een mooie strakke inrichting. 
-
Gast
Is dat gedraaide eiland in de keuken trouwens praktisch?
dat eiland is superpraktisch! Dat is ons werkblad al hebben we naast het vuur genoeg ruimte om ook dingen klaar te maken/zetten.
Zo'n koelkast is idd makkelijk, maar die staat natuurlijk in elk huis hier in Amerika
Geen gazons is uiteraard omdat er al weinig water beschikbaar is (enja ook terecht), dus besproeien zijn ze hier helemaal tegen, al zie ik wel appartementscomplexen, hotels, winkels, ... die gazons hebben en sproeien, maar particulier zie je het maar heel weinig.
Zo'n koelkast is idd makkelijk, maar die staat natuurlijk in elk huis hier in Amerika
Geen gazons is uiteraard omdat er al weinig water beschikbaar is (enja ook terecht), dus besproeien zijn ze hier helemaal tegen, al zie ik wel appartementscomplexen, hotels, winkels, ... die gazons hebben en sproeien, maar particulier zie je het maar heel weinig.
Grts, Bart
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
In ons huurhuis hebben we nu een minikoelkastje, ongeveer net zo groot (of klein) als we in Duitsland hadden. Vreselijk! Ik mis m'n normale Amerikaanse koelkast!Dude schreef:Zo'n koelkast is idd makkelijk, maar die staat natuurlijk in elk huis hier in Amerika![]()
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hier hebben we wel voortuinen met gras hoor!! Zowel kunst als echt.. Ik weet dat ze hier 'waterbewust' proberen te zijn, maar van een tekort is hier nog geen sprake geweest. Water is zelfs niet eens duur...
Mooi huis Bart ! Woon je nou in de buurt van Vail?

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1631 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 18 Reacties