Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Baseball Play-offs
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Baseball Play-offs
Vorig jaar toen wij in New York waren, moesten we kiezen tussen de laatste thuiswedstrijd van de Yankees met Derek Jeter of op 9/11 naar het memorial. We zijn dus naar het memorial geweest wat een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten. Maar dit jaar willen we toch echt wel naar de Yankees.
Als wij dit jaar in new York zijn (5 oktober t/m 11 oktober) is het reguliere seizoen van de MLB al afgelopen. Dus zijn er dan de play-offs. Nu willen we daar wel graag heen, maar de datums zijn nog niet bekend op welke dagen er dan gespeeld worden. Zoals het er nu naar uit ziet, halen de Yankees de play-offs wel degelijk. Nu kan ik me ook voorstellen dat pas na afloop van het reguliere seizoen, de indeling voor de play-offs wordt gemaakt, maar weet iemand toevallig wat ik moet verwachten wat betreft de prijzen voor kaartjes bij een thuiswedstrijd (play-off) van de Yankees?
Als wij dit jaar in new York zijn (5 oktober t/m 11 oktober) is het reguliere seizoen van de MLB al afgelopen. Dus zijn er dan de play-offs. Nu willen we daar wel graag heen, maar de datums zijn nog niet bekend op welke dagen er dan gespeeld worden. Zoals het er nu naar uit ziet, halen de Yankees de play-offs wel degelijk. Nu kan ik me ook voorstellen dat pas na afloop van het reguliere seizoen, de indeling voor de play-offs wordt gemaakt, maar weet iemand toevallig wat ik moet verwachten wat betreft de prijzen voor kaartjes bij een thuiswedstrijd (play-off) van de Yankees?
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
Re: Baseball Play-offs
Toegangsprijzen zullen een flink stuk hoger zijn dan normaal. En per ronde wordt het nog duurder. Er is allereerst een voorronde met vier zgn. wildcards. Die zal rond 6-8 oktober gespeeld worden. De echte playoffs beginnen dan rond 10 oktober.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hmmm dan denk ik dat we pech hebben en niet de mogelijkheid hebben om de Yankees live te mogen aanschouwen. Tenzij ze op 10 oktober thuis spelen en de prijzen enigszins betaalbaar zijn. We kunnen ook nog in San Diego of Los Angeles naar het baseball, maar de Yankees was toch wel top geweest. We zullen zien. Bedankt voor de info.
Laatst gewijzigd door Hinko op 13 aug 2015, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Florida | 2019 - 2024
Florida | 2019 - 2024
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik vind het stadion van de Mets altijd gezelliger dan dat van de Yanks 

En het is zeker geen zekerheidje dat de Yankees in de playoffs komen. Ze zijn de eerste plek in hun divisie kwijt geraakt aan de Blue Jays.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
We zullen eens zien waar we dit jaar naar toe gaan. De Yankees staan nu inderdaad 2e. Vorig jaar zijn we bij de Blue Jays geweest. Ook een erg mooi stadion! Alleen omdat het toen een van de laatste wedstrijden was en ze geen play-offs meer konden halen, was het stadion grotendeels leeg. Maar desalniettemin was het wel gaaf!mtl schreef:En het is zeker geen zekerheidje dat de Yankees in de playoffs komen. Ze zijn de eerste plek in hun divisie kwijt geraakt aan de Blue Jays.
Florida | 2019 - 2024
Florida | 2019 - 2024
De exacte playoffs data voor 2015: http://mlb.mlb.com/mlb/schedule/ps.jsp
Dinsdag 6 oktober spelen de Yankees thuis tegen Houston Astros, dit is een wildcard playoff. Als de Yankees winnen dan treffen ze de Kansas City Royals tegen wie ze de eerste thuiswedstrijd op zondag 11 oktober spelen.
Helaas verloren dus de Yankees zijn klaar voor dit jaar.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wat zou ik nu extra graag naar New York gaan nu de Mets zo dichtbij de World Series zijn!
2013 - West USA
2014 - New York
2016 - Noordoost USA
2014 - New York
2016 - Noordoost USA
Ik zat te kijken vannacht. Wat een eerste inning van de Mets! 

Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
Murphy on fire
En inderdaad een heerlijke eerste inning. Dat worden korte nachten de komende week
Go Mets 

En inderdaad een heerlijke eerste inning. Dat worden korte nachten de komende week

2013 - West USA
2014 - New York
2016 - Noordoost USA
2014 - New York
2016 - Noordoost USA
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Misschien suf, maar waar en hoe zien jullie deze wedstrijden?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Op de betaalkanaal van Fox, voorheen eredivisie live.
Ja, gelukkig met Amerikaans commentaar. De NBA op Sport1 wordt vaak voorzien van iets te suf NL commentaar. World Series beginnen dinsdag!
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb mlb.TV, ideaal! Je kan alle wedstrijden bekijken en terugkijken en zelfs kiezen tussen commentaar van uit- of thuisteam. App is beschikbaar voor TV, tablet, smartphone, maar ik gebruik m via mijn ps4. Ik deel overigens een abonnement met twee anderen, scheelt weer kosten 

2013 - West USA
2014 - New York
2016 - Noordoost USA
2014 - New York
2016 - Noordoost USA
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties