Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaring met Monument Valley Safari-tour?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Maartnn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Ervaring met Monument Valley Safari-tour?

Bericht door Maartnn »

Hallo,

Op vrijdag 12 augustus 2016 zit ik in Monument Valley. Enkele maanden geleden ben ik op dit forum, tijdens het inlezen, gestuit op de Monument Valley Safari-tour: http://www.monumentvalleysafari.com/book-your-tour . Ik vind deze topic niet meer terug om de ervaring hiermee te herlezen, daarom begin ik deze topic.

Heeft iemand ervaring met deze tour-organisatie? We zijn met vier en zouden graag de 2,5 uur Lower Monument Valley Safari doen.

Dan misschien een overbodige vraag: als je een dergelijke tour boekt, zit de 'entrance fee' van Monument Valley dan erbij, of moet je deze nog apart betalen? Bedankt!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Ervaring met Monument Valley Safari-tour?

Bericht door PSVwally »

Ik heb geen ervaring met de tour, maar aangezien de 4 pickup plekken op 1 na allemaal binnen de parkgrens liggen denk ik dat het niet bij de prijs inzit. Bij optie 123 heb je deze al betaald iig.
Option 1. The Tour Information Booth located curbside at the lower end of the Navajo Tribal Park visitors lot,
Option 2. at your door step of the Tribal Primitive R.V. Park,
Option 3. inside the beautiful View Hotel lobby, or
Option 4. our Navajo Jewelry Shop and Tour Operations, located within the Navajo Market complex at the four way intersection of Highway 163 and Monument Valley road.

Bij optie 4 zullen ze misschien nog iets aanrekenen denk ik. Die indianen zijn dol op geld, dus ik kan me niet voorstellen dat je dat op de 1 of andere manier niet betaald. Ik zie dat de entree voor 2.5u $75 is, dus dat zal daar echt wel in zitten.
Verstegen
Amerika-ontdekker

Bericht door Verstegen »

Wij hebben in juli deze safari tour gedaan. Kostte 105 dollar pp. Na even moeilijk te hebben gekeken betaalden we 75 dollar voor de rit van 2,5 uur. Uiteindelijke duur was 3 uur. En we zaten met z'n tweeen in de open jeep. Het was voor ons het absolute hoogtepunt van onze 23 daagse rondreis.
ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 »

Option 3. inside the beautiful View Hotel lobby, or
in juni vertelde onze gids dat de lobby niet langer als verzamelplaats mocht gebruikt worden, maar op de parking zijn er genoeg herkenbare verzamelplaatsen.

jacques
Laatst gewijzigd door PSVwally op 17 okt 2015, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote werkend gemaakt
Hibiscus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Hibiscus »

Wij hebben in augustus nog gewoon afgesproken in de hotel lobby (die niet zo beautiful is, maar wel oke). Het regende op onze ochtend, we hadden een groeps safari geboekt, maar waren met z'n viertjes, alleen ons gezin. Omdat het regende hadden we een AWD, gewoon lekker warm en droog want het was best fris die ochtend. We hebben een geweldige ochtend gehad waarbij we flink off road zijn gegaan, met spannende zandheuvels en slip partijen. Onze zoon vond het een groot avontuur. Onze gids was een erg vriendelijke en zeer spirituele man en hij heeft ons heel veel verhalen verteld. Het was het geld echt waard. Als ik de armoede daar zie heb ik persoonlijk niet echt de behoefte om nog af te gaan dingen. Maar goed, ik ben waarschijnlijk naief en het geld gaat vast naar de verkeerde persoon. Wij hebben onze gids daarom nog een flinke fooi gegeven.
Maartnn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Maartnn »

Bedankt voor jullie reacties tot nog toe.
Verstegen schreef:Wij hebben in juli deze safari tour gedaan. Kostte 105 dollar pp. Na even moeilijk te hebben gekeken betaalden we 75 dollar voor de rit van 2,5 uur.
Wanneer ik voor deze tour van 2,5 uur wil boeken, kom ik op een prijs van $81,75 pp. Is dit goedkoper geworden ten opzichte van de keer dat jij geweest bent? Of hadden jullie een andere tour?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer